2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


drnet | 2014-11-21 16:51 Szabi77 részére

 Nem tudom mi baja a réginek. Nekem kirepedt, és pont azért mert ilyen rohadt drága volt, megragasztottam, és széles ragasztószalaggal is körbetekertem. Így jó.

Szabi77 | 2014-11-20 20:08

Sziasztok! Xedos 6 1,6-hoz keresek harmonika csövet a légtömegmérő és az injektor közé. Sajna eddig csak gyárit találtam csilliárdokért. A bontott alkatrésztől ezesetben kicsit tartok. Ha valaki tud olcsóbb megoldást, érdekelne. Köszi.

sch1 | 2014-11-13 18:43 Fenton részére

 Féltengejcsuklo valószinű

sch1 | 2014-11-13 18:42 t6o0m1i részére

 hello probálj meg a fojtoszelep jeladóján tekerni . 7 -es kulcs fogja és utána meg kell a levegőn is állitani mert megfog nőni az alapjárat és az alapjárati csavarral kiegyenlited majd.  nekem ilyesmi volt vele.

Fenton | 2014-11-13 09:47 Podi8 részére

 Hello, köszi én is erre gyanakodtam korábban, illetve más források is ezt a tippet adták. Ráadásul ki is volt szakadva az egyik féltengely porvédő, de amikor volt az autó a féltengelyeseknél, akkor csak kicserélték a porvédőt, újrazsírozták, és fel sem merült, hogy a csuklóval kezdeni kellene valamit, holott mondtam, hogy kopog kanyarodásnál. grrrr. lehet/érdemes felújíttatni, vagy csere ?

Podi8 | 2014-11-12 21:37 Fenton részére

 Helló.

 

Így látatlanból az általad leírtak alapján 90%, hogy féltengely-csukló, alátekerve az adhat kopogó roppanó hangot. Egyenes állásban kérj meg valakit, hogy nézze amikor elindulsz előre vagy hátra megremegnek-e az első kerekek, az is a kihajtás (féltengely) hibája.

Fenton | 2014-11-12 14:55

Üdv mindenkinek! A Xedos 9-esem (V6 2.5 1998) első futóműve kopogó hangot hallat kanyarodáskor, ha a kormány majdnem ütközésig ki van tekerve. Alacsony sebességnél (10-20km/h) hallani leginkább, és csak jobbra kanyarodáskor. Leginkább gyors, ismétlődő (olyan takk-takk-takk-takk) kopogásnak jellmezném. Ezenkívül hallok roppanó-koppanó hangot is a fék felegendésekor, indulásnál, a kormány egyenes állásában is. A következő elemek lettek kicserélve: alsó lengőkar szilentek (első és hátsó szilent, és bölcsőszilent), függőleges stabilizátor, kormánymű gumiharang, stabilizátorgumi. Ezek javítottak némiképp a fütómű viselkedésén (a korábbi rezgés remegés nagy sebességnél megszűnt), de az imént írt kopogás nem szűnt meg. Mit célszerű még megnézni, cserélni ?

Podi8 | 2014-10-16 18:57 t6o0m1i részére

Helló.

 

 Nekem volt ilyen problémám, volt hogy 10km alatt 5-ször, de volt hogy 100km alatt csak 1-szer csinálta, nagyon bosszantó (és veszélyes)  főleg előzésnél. Első sorban alaposan nézd meg a légtömegmérő utáni gumicsövek állapotát (főleg a derékszögben megtörtet), a legkisebb hajszálrepedést is (ideiglenesen) pl. kend be fbs tömítővel ha van. Nálam a légtömegmérő volt a ludas annak ellenére, hogy látszólag tökéletesen működött (tisztítás, 3 szerelő mondta rá, hogy semmi baja + semmi hibajelzés) mégis ez az alkatrész kicserélése után megszűnt a hibajelenség. Amennyiben lehetőséged van rá, szerezz egy bontott darabot és próbáld ki vele az autót miután levetedd az akksit 1-2 órára.

t6o0m1i | 2014-10-16 17:47

légtömegmérő jó,meg a csövek is, kompresszió is jó mind1ik hengerbe, én is inkább valami gyújtásgondra gondolok, az nem lehet hogy valami bagatel dolog, pl kábelek elosztófedél+rotor cserével emgoldódna?:/

 

mazda-auto.hu | 2014-10-16 08:21 t6o0m1i részére

 Lehet gyújtási probléma, de pl. fals levegő szívás, légtömegmérő..stb.. Nincs elrepedve a gumi szívócső?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó