2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka
Mazda Xedos 6, Xedos 9
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
RX-8 harmadik fázis.
Fokozott Mazda CX-9 igények.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Fenton | 2014-11-12 14:55
Üdv mindenkinek! A Xedos 9-esem (V6 2.5 1998) első futóműve kopogó hangot hallat kanyarodáskor, ha a kormány majdnem ütközésig ki van tekerve. Alacsony sebességnél (10-20km/h) hallani leginkább, és csak jobbra kanyarodáskor. Leginkább gyors, ismétlődő (olyan takk-takk-takk-takk) kopogásnak jellmezném. Ezenkívül hallok roppanó-koppanó hangot is a fék felegendésekor, indulásnál, a kormány egyenes állásában is. A következő elemek lettek kicserélve: alsó lengőkar szilentek (első és hátsó szilent, és bölcsőszilent), függőleges stabilizátor, kormánymű gumiharang, stabilizátorgumi. Ezek javítottak némiképp a fütómű viselkedésén (a korábbi rezgés remegés nagy sebességnél megszűnt), de az imént írt kopogás nem szűnt meg. Mit célszerű még megnézni, cserélni ?
Podi8 | 2014-10-16 18:57 t6o0m1i részére
Helló.
Nekem volt ilyen problémám, volt hogy 10km alatt 5-ször, de volt hogy 100km alatt csak 1-szer csinálta, nagyon bosszantó (és veszélyes) főleg előzésnél. Első sorban alaposan nézd meg a légtömegmérő utáni gumicsövek állapotát (főleg a derékszögben megtörtet), a legkisebb hajszálrepedést is (ideiglenesen) pl. kend be fbs tömítővel ha van. Nálam a légtömegmérő volt a ludas annak ellenére, hogy látszólag tökéletesen működött (tisztítás, 3 szerelő mondta rá, hogy semmi baja + semmi hibajelzés) mégis ez az alkatrész kicserélése után megszűnt a hibajelenség. Amennyiben lehetőséged van rá, szerezz egy bontott darabot és próbáld ki vele az autót miután levetedd az akksit 1-2 órára.
t6o0m1i | 2014-10-16 17:47
légtömegmérő jó,meg a csövek is, kompresszió is jó mind1ik hengerbe, én is inkább valami gyújtásgondra gondolok, az nem lehet hogy valami bagatel dolog, pl kábelek elosztófedél+rotor cserével emgoldódna?:/
mazda-auto.hu | 2014-10-16 08:21 t6o0m1i részére
Lehet gyújtási probléma, de pl. fals levegő szívás, légtömegmérő..stb.. Nincs elrepedve a gumi szívócső?
t6o0m1i | 2014-10-15 17:22
Sziasztok! van egy 99-es xedos 6-osunk 2.0 v6. van egy nagyon bosszantó problémája, gázadásnál rángat az autó, klimánál hatványozódik a hibajelenség. multkor lecseréltük a gyertyákat, szinte 100%-ban megszünt ez ajelenség, de most ismét csinálja, valaki tudna tanácsot adni, hozzértő vagy olyan akinek volt ilyen gondja vele?Köszönöm
atter | 2014-09-21 20:02 xedos6zsolt részére
Szia!
Bontsuk két részre a problémát :
régóta megvan a kocsi és eddig jó volt a fűtés és csak most kezdett el szórakozni ?
Ha ez az eset áll fenn akkor lehet,hogy csak a termosztát szórakozik ,a kipróbáláshoz autózz 15-20 km-t ,hogy meleg legyen a motor és közben fűtsél ,majd állítsd le kb 10-15 percre , (ha van esetleg valamilyen hőmérőd amit a szellőzőrostélyba tudsz helyezni akkor azt érdemes használni ) majd újraindítás után jön az eredmény ha sokkal forróbbat fúj akkor a termosztát biztosan ludas a dologban (nem zár el teljesen vagy csak túl lassan zár el )
Ha viszont most vetted a kocsit és nem tudod,hogy eddig hogy fűtött :
ezt a fenti dolgot akkor is érdemes eljátszani ,hátha javul viszont ha ettől csak egy picit javul a komfortérzeted akkor sajnos lerakódás van a fűtőradiátorban , a jó hír ,hogy javítható a dolog (vannak mindenféle radiátor öblítő folyadékok ,több kevesebb sikkerrel bejöhet a használatuk,és itt kell a legkevesebbet szerelni ) viszont a profi javításhoz ki kell szerelni a műszerfalat majd a fűtőradiátort amit aztán vagy kicserélsz egy újra ,vagy egyszerűen elviszed egy hűtő javító céghez ahol szétszedik és kitisztítják a vízjáratokat (ennek a költsége töredéke egy új radiátor árának úgyhogy én ezt javaslom )
xedos6zsolt | 2014-09-19 18:29
Sziasztok !
Nem fűt a xedos6-os om...mi lehet a baj...
néha fűt néha nem de legtöbbször nem fűt mi lehet a baja ...?
Válaszotokat előre is köszönöm...
atter | 2014-09-17 22:16 drnet részére
motortér bizti tábla előtt Diagnostic fedél alatt
drnet | 2014-09-16 20:35
Tudna nekem valaki segíteni, hogy a számítógép kiolvasásához a csatlakozót hol találom?
atter | 2014-09-09 00:02 sch1 részére
itt egy kivonat az autodata-ból csak a KF kódú motorhoz , lehet ,hogy benne lesz az info
www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/Xedos/Mazda%20Xedos%206/Mazda%20Xedos%2020iV624V%20KF.pdf
illetve itt egy komlett könyv ami bár Xedos 6 de annak a V6 motorja ugyanaz mint a tiéd ,ebben tuti benne lesz (KF-fejezetnél keresd) a rossz hír,hogy német nyelvű ,a jó hír,hogy van google translate :) + a numerikus adatok minden nyelven ugyanazok :)
data.hu/get/8033963/Mazda_Xedos_6_www.manual-car.org.ua.pdf