2024. Április 30. Kedd - Katalin, Kitti

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ipszilon76 | 2016-12-15 15:05

Tisztelt Mazda Autó!

A következő alvázszámú autót szertném megvásárolni és ezért a véleményét szeretném kérni ,hogy ne érjen csalódás!    JMZCR198270140569      Előre-is köszönöm & Üdv : Tomika

Pedro65 | 2016-12-15 06:39

Tisztelt Mazda-auto!

Bocsánat lemaradt a lényeg: 2006-os 1.8 Ce a típusa

Köszi

Pedro65 | 2016-12-15 06:34

Tisztelt Mazda-autó!

Érdeklődni szeretnék Önöktől,hogy 1000 km-en kb 4 dl olajfogyás mennyire súlyos, a kézikönyvben akár 8 dl-t is ír ami sztem írreális. 155 ezer van benne,5W30-as olajat használok.Érdemes lenne-e 5W40-est vagy 10W40-est helyette? Esetleg szelepszár szimmering csere vagy olajlehúzó gyűrű csere (gondolom ez elég húzós ár) kellene?

Előre is nagyon szépen köszönöm a válaszukat!

Üdv pedro65

gabesz35 | 2016-12-14 22:48

  1. szerviz, ill. fórumozók! Vezérlést cseréltek a 2008-as autómon de lemerült az aksi (lehet hogy még a gyár volt benne). sajnos a rádió ill. a tolató kamera nem megy azóta! mi tudok csinálni vele? hogy lehet javítani? azt írja ki: A program cannot be read.Please consult to a dealer.

kudarc | 2016-12-11 22:19

Tisztelt Mazda-autó.

Technikai segítségre volna szükségem. Ha lehetőség van, szeretnék a rádió elektromos csatlakozójáról kapcsolási rajzot kapni, illetve leirást a kábel kiosztásról. Előre is köszönettel.

vlala2 | 2016-12-11 20:47 regdan részére

Szia,

köszönöm szépen a segítséget, én is erre gondoltam! 

Üdv!smiley

regdan | 2016-12-02 21:48 vlala2 részére

Szia-

Termosztáttal kapcsolatban, mekem olyan volt hogy városban aaszolgatás vagy nyáron normál közepén volt a vizhőfok mutató. Ezért én is azt hittem hogy jó. Télen pl autópályára hajtva. vagy városon kívűl szinte lement a hideg jelzésig. Egyszer rászántam magam a cserére, a régit kipróbáltam fazékba és arrajutottam hogy nem jó, kb 40 foknál nyitott. Ezt még a bojler vizével is lehetett tesztelni (erőssen langyos). Csere után kb 3-5 km és normál közepén van a cájger most télen is. Ja érdemes kivenni a régit és bevinni hogy olyat kérsz (nekem házastúl kellet cserélni), mert nekem unixnál évj meg motorkód alapján 2 szart hoztak.

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:49 biboros részére

A gyári 17x6,5J-es, et52. Fel kell próbálni rá, ha jó, akkor mehet rá 205/50R17-es gumi

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:42 Halacska részére

Kiiktatni lehet, de nem ajánlott ! Az állófűtés kályhájának tisztítására van szükség, mert elkormolódott az égéstér

mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:40 albertkeramia részére

Ha leveszik a DPF szűrőt, akkor belevilágítva látni lehet mennyire van eltömődve, de hogy meddig lehet így használni, menet közben kiderül, mivel nyomáskülönbséget nem fog érzékelni, de regenerálni fog 200-300 km-enként. Várható a hibakód és a teljesítmény csökkenés. Ha menthetetlen a DPF szűrő, akkor kb bruttó 200ezer körül van az utángyártott. Mindenesetre a befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az EGR rendszert kitakarítani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó