2024. Április 30. Kedd - Katalin, Kitti
Mazda5
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MPS motor mélyebben, avagy DISI Turbó boncolgatás.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2016-11-29 15:15 gzoly részére
Valószínű, hogy a klímagáz mennyisége kevés, azért nem kapcsol be, csak ha melegebb az idő.
vlala2 | 2016-11-28 13:00
Tisztelt Mazda Autó, Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni az alábbi észrevételekkel kapcsolatban!
Jármü: Mazda 5 CR1, 2005.évjárat, 1.8 benzin, 85kw.
1., Elfogadható, hogy a mostani téli idöszakban, a hütöfolyadék hömérséklet visszajelzö mutatója a müszerfalon, a skála beosztást nézve csak kb.1/4-ig emelkedik menet közben ! Elsö körben termosztát hibára gondoltam, miszerint csak a kis körön kering a hütövíz, de azonban álló helyzetben járó motornál felmegy a mutató az üzemi hömérsékletre, tehát a termosztát rendben van valószínüleg!
2., Nagyon sokszor elöfordul, hogy elsö indítózáskor nem indul a motor (önindító teker rendesen ) aztán a második próbálkozásra tökéletesen indul! Ezt a jelenséget az esetek túlnyomó többségében meleg motornál produkálja! Az is elöfurdul, hogy az elsö indítózás végén, (3-4 mp.) amikor már épp visszafordul a kulcs a gyíjtáskapcsolóban, abban a pillanatban indulna a motor, de akkor már nem tud!
Remélem, elég részletesen és érthetöen tudtam leírni a problémát és választ kapok a kérdéseimre!
Köszönöm a segítséget!
Tisztelettel!
Halacska | 2016-11-26 14:40
Tiszteletem.
2087-es Mazda 5 kocsim van. A kiegészítő fűtés gyakran olyan erős füstöt nyom ki mintha kigyulladt volna az autó alja. Ez normális jelenség így? Ha igen, akkor lehet-e ezt kiiktatni, átalakítani?
Előre is köszönöm
biboros | 2016-11-25 17:09
Tisztelt szakértő!
Van egy mazda 5-ös autóm, ami 2007-es évjáratú, szeretnél rátenni egy 17-es felnit 7,5 J széles, et. 42 -ezek a paraméterek megfelelőek-e ? Ha fel lehet tenni milyen méretű gumi kell hozzá?
Noky83 | 2016-11-24 12:56
Tisztelt Szakértő!
Van nekem egy mazda 5 2005-ös 1.8 benzines mazdám.Kb.2 éve vettem használtan.Eddig semmi nagyobb problémám nem volt vele.Nem tudom igazán most mi lehet a baja a hátsó kerekek nagyon befele dőlnek.Nem tudom ez probléma-e?Igazából megette a hátsó gumik belső felét.Vettem rá új gumikat ,a gumis azt mondta fútómű beállítást kell csinálni az autón.Na ma el is vittem,de szerintem most még jobban befelé dőlnek a hátsó kerekek az autón.Kérdésem a hátsó fútóművet lehet-e állítani?Vagy mi lehet az oka a kerekek befelé dőlésének?Tavaly cseréltem a 2 hátsó lengéscsillapítót nem gyári,hanem mazda5-höz való utángyártótat vettem.Lehet az a baj?Válaszát előre is köszönöm.Mások hozzászólását is szívesen veszem.Üdv.Noky83
albertkeramia | 2016-11-19 12:31 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Szakértő!
A korábbi hibakódokra DPF hibát diagnosztizáltak, de van fenntartásom, mert a DPF hibajelzés később jelentkezett. Úgy gondolom a rossz égés okozhatta a részecskeszűrő halálát (vagy mégsem?). Ön szerint is okozhatta az eltömődés a hibát? Az is érdekes hogy az elektronikában ki volt kapcsolva az autómatikus tisztítási mechanizmus. A szervízben azt mondták sajnos nem tudják a részecskeszűrőt kitisztítani, így ideiglenesen kiiktatták (megfúrták), amíg kicseréltetem. Az eredeti gyári alkatrész horror árú, így utángyártottban gondolkodom. Milyen gyártmányú alkatrészt ajánlana, ami minőségben, megbízhatóságban megfelelő, és árban is vállalható? Lehet így közlekedni anélkül, hogy más probléma történjen. Kell-e az elektronikát ideiglenesen állíttatni a kiiktatott DPF miatt?
Köszönettel:
Albert Attila
gzoly | 2016-11-16 15:30
Üdvözletem szakaerto.
Olyan kerdesem lenne hogy:
Hideg idoben(0 fok korul) nem kapcsol a klimam(automata).Mikor a paratlanito funkciot hasznalom akkor se.Mazda 5 2005 1.8 benzin.
Ez normális??Ha nem akkor mi lehet a hiba??
Egy ismerosomnek mazda 3 van.Neki kapcsol mukodik.Mas autotipusnal is.De ha mar mondjuk 5-6 fok van akkor mar kapcsol az enyem is.
Koszonom.
gzoly | 2016-11-16 15:23
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2016-11-14 15:29 gzoly részére
Márkaszervizben a mesterkóddal életre keltik a rádiót. Az alapjárati szelep vagy légtömegmérő hibája is lehet.
mazda-auto.hu | 2016-11-14 14:53 albertkeramia részére
Ezek alapján kell elindulni a hibát keresni, valószínűleg valamelyik solenoid szelep lehet a hibás