2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peti007 | 2015-03-31 08:18 zoknee részére

Köszönöm a választ, időközben megoldódott a probléma... magától. Amikor bezártam kulccsal a csomagtartót, hallottam, hogy zárnak az ajtók is. azóta tökéletes. Nem értem, valószínúleg tényleg az átvezetőben lehet kontakthiba. Majd megvizsgálom azt is!

mazda-auto.hu | 2015-03-31 07:54 zoknee részére

 

zoknee | 2015-03-30 15:50 peti007 részére

 Érdemes ellenőrizni a csomagtér ajtó átvezető kábelét is. Sedán változatnál elő szokott fordulni hogy eltörnek a vezetékek ahol átmegy a kábelköteg.

peti007 | 2015-03-29 16:41 peti007 részére

Sikerült megtalálnom a hibát, legalábbis félig. Úgy néz ki az autóhifi beszerelésénél voltak figyelmetlenek és a vezető oldali ajtónál megsértették a vezetékeket, ezért volt a rövidzár. Most már zárnak az ajtók, mind a négy, nem megy ki a biztosíték, de a csomagtér ajtót nem zárja a központi zár, azt kulccsal kell zárnom. Tudnának abban segíteni, hogy melyik vezetékek zárják/nyitját? Ha tudnám melyik vezeték, ki tudnám mérni, hogy hol a hiba.

Köszönöm előre is!

peti007 | 2015-03-25 21:33

Tisztelt Mazda-Autó!

A központi zárral lenne problémám. Azt vettem észre, hogy hiába nyomom meg a távirányítón a LOCK gombot, csak a vészjelző villan egyet, de nem zárnak az ajtók. Első ötletem a biztosíték ellenőrzése volt és be is jött, ugyanis az "szétégett. 75-ös számú 25A-es a kesztyűtartó alatt. Gondoltam kicserélem egy másikra, de az ajtók továbbra sem zárnak, hanem mintha alacsony feszültséget kapnának, kicsit megmozdulnak, de nem fordulnak át, aztán ütemesen elkezdenek "kattogni". Mintha az utas oldali első ajtó meg sem mozdulna. Én valamilyen rövidzárra gyanakszom.

Az lenne a kérdésem, hogy az ajtók átvezető kábeleit egyesével lehúzva működnie kell-e a központi zárnak? Ha így megtalálom a hibás ajtót, könnyebb a pontos okot is felderíteni.

ungyi | 2015-03-10 10:56 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen. Úgy döntöttem,hogy egyelőre 20 ezer km-nél semmiféle tisztót nem veszek igénybe.

mazda-auto.hu | 2015-03-09 14:19 ungyi részére

 Sajnos nincs tapasztalatunk az stp termékeket illetően. A benzinbe tölthető égéstér tisztítóban látok logikát, de az olajjal érintkező alkatrészek esetében az olajba önthető adaléknak nincs érteleme, ha évente volt eddig a motorolaj cserélve, vagy legkésőbb 10000 km-enként.

mazda-auto.hu | 2015-03-09 14:12 andrastibor részére

 Sajnos nincs adat.

ungyi | 2015-03-08 18:38

Bocsánat- 50 EZER km-nél.

ungyi | 2015-03-08 18:37

T.Mazda.

2011-ben vásárolt 1.6-os benzines 3-asom van, 20 ezer km van benne. Kellene, jólenne beletenni időnként stp tisztítót, vagy nincs jelentősége. Van olyan vélemény, hogy ráérek 50 km-nél egyszer, addig nem érdemes, de van olyan is, aki szerint 5 ezrenként már most el kell kezdeni. Mi az Önök véleménye az stp alkalmazásáról a mazda 3 esetében? Köszönöm szépen.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó