2025. Október 19. - Nándor
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
andrastibor | 2015-03-06 15:05
Tisztelt mazda 3! Én azt szeretném meg tudni hogy a JMZBK14Y261352867 es alvázszámú autón volt e vezérműszett cserélve, és ha még nem akkor szerintetek hány km-nél kell cserélni? Elöre is köszönöm szépen válaszotok! Üdv4
sipi | 2015-02-23 20:20 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Elszomorító a Tom térkép frissítése és a frissítés kezelése. A Navteq-nél jugyan jobb, de a mobilon futó iGo-nak a közelébe sem ér...
mazda-auto.hu | 2015-02-23 11:23 sipi részére
Nem tudok róla, és nem tartom valószínűnek.
sipi | 2015-02-20 13:53
Van egy BL-es Mazda3 autónk NVA-SD8110 fejegységgel, amin Tom-Tom navigáció fut. Olyan, amilyen. Jó lenne helyette a iGo-t használni. Megszeretném tudni, hogy lehetséges-e ezen a készüléken más navigációt (iGo) futtatni az eredeti helyett?
mazda-auto.hu | 2015-02-18 14:06 peti007 részére
Valóban cellánként 2,4V felett 6x2,4=14,4 töltőfeszültség felett intenzívebbá válik-válhat a gázképződés, és 2,7V jelenti a "plafont". Processzorvezérelt, azaz többlépcsős, kíméletes töltésre képes töltő esetében nem gondolom, hogy baj lehet. Nem kell lekötni az autó hálózatáról az akkut. Javaslom inkább a nyári üzemmód használatát.
mazda-auto.hu | 2015-02-18 13:41 Robertó részére
Kép alapján nem tudom megítélni a hegesztéses rögzítés okát.
peti007 | 2015-02-17 12:10
Nem szorosan az autóhoz kapcsolódó kérdésem lenne. Vásároltam egy processzorvezérelt akkumulátor töltőt. Egyelőre egy régebb óta nem használt akkumulátoron próbáltam ki. Van rajta többféle mód. A személyautóhoz ajánlott 3,8A-el tölt a leírás szerint 14,4V-ig, míg a téli 3,8A-el 14,8V-on. Van rajta egy LCD kijelző, ami írja az aktuális feszültséget. A normál módban 14,7V-ig megy fel a feszültség, a téli 15V-ot mutat. Multiméterrel ellenőriztem, pontosan mutatja a töltő.
Én úgy tudtam, hogy 14,4V felett az akkumulátorban felforr a sav és tönkre is teheti azt. Ez igaz? Akkor ezt a töltőt nem ajánlatos használni?
Illetve ki kell kötnöm az akkumulátort töltésnél az autóból, vagy leállított "nyugalmi" állapotban bekötve is tölthető az akkumulátor? Az autómban egy VARTA Blue Dynamic gondozásmentes akkumulátor van, aminek a kupakjai nem hozzáférhetőek (legalábbis rongálás nélkül), tölthetem ledugózott állapotban az akkumulátort?
Rövidebb távokon használom az autót és ezért nagy hidegen érezhetően nehezebben indul, ezért szeretnék néha-néha rátölteni.
Robertó | 2015-02-16 11:16
Olyan problémám lenne, hogy a 2007-es mazda3 mon cseréltek hátsó fűtómű szilenteket és csak nemrég vettem észre, hogy a szilentek össze vannak csípetve (lásd kép) ezt szóvá tettem és azt mondták hogy a lengőkar olyan rosdás ha rápréselik akkor széttörik. Ez lehetséges?
Válaszukat előre is köszönöm
mazda-auto.hu | 2015-02-16 08:16 topal részére
Nincs digitális szervizkönyv, egyéb utolsó adat: 2009.04.28., 61825 km.
Ignotus | 2015-02-14 21:35
Sziasztok eloszor is koszi a forumert sokat segitett a mazda vasarlasban de lenne is egy hirtelen kerdesem. Vettunk egy 2005 os 1.6 mazda3 te-t Minden jo rajta nem log semmi nem rohav, nem is veszes rajta a feluleti rozsda a megszokott helyen. Viszont van egy szamomra ismeretlen dolog ,ami a A/C compressor korul tortenik. A a kompresszor kuplungtarcsaja..ha jol hivom , ugy viselkedik ,hogy elinditom az autot bekapcsolom a legkondit s egyenlo idokozonkent a kompresszor kuplungtarcsaja hol leall ,hol felporog. Ez a szunet s porges teljesen ugyan abban az idokozben tortenik s a legkondicionalo is mukodik meleget, hideget is ad. De fura nekem ez a mukodesi ciklus. Azt gondoltam ha az ECO modot kikapcsolom, akkorm ajd egyfolytaban forogni fog ez az alkatresz de nem, ugyan ugy idonkent leall s ujrafelporog. Mivel az auto 10 eves s ezt a mukodest nem eppen a leghalkabban teszi gondoltam megkerdezem ez most azt jelenti ,hogy valami problema van a kuplungtarcsa csapagyaval ,tehat megszorult. Mukodesre ugy tunik jol mukodik , mar ahogy tolja a hideget vagy meleget, de ez a kattanas s felporog a trcsa majd par masodperc mulva le is all s a hanghatas ,ami vele jar nekem total ismerettlen. Sosem volt meg digital klimas se semmilyen klimas autom. Koszi a segitseget. Kerdesem lenne meg Budapesten kihez erdemes vinni szervizbe a mazdat , mert mindkettorol hallottam mar hideget meleged s elbizonytalanitott.