2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Myko | 2015-01-21 13:10 mazda-auto.hu részére

 Bemelegedettel is hasonló a gond. Az rendben van,hogy másabb a váltás érzet,na de hogy rosszabb lett? Olajcsere előtt nem volt gond 1-be rakással,most nehézkes.

mazda-auto.hu | 2015-01-21 12:29 Myko részére

 Lehet a korábbi váltóolaj már fel volt hígulva az elhasználódása miatt, ezért érződik jobban a váltás. Kevésbé fogható az olajra, különösen ha bemelegedett váltóval is hasonló a kapcsolásérzet.

mazda-auto.hu | 2015-01-21 12:25 placika13 részére

 Ennyi információból nem derül ki, hogy ezek hosszabb távon fennáló hibák voltak, vagy csak a vezérlőegység tárolta, de már nem álltak fennt. Ez utóbbi esélyes, hiszen ki tudták törölni.

Myko | 2015-01-21 11:29

Sziasztok! Cseréltettem váltóolajat a kocsiban. Fuchs Titan Sintopoid LS 75W90 került bele és rosszabb lett a váltás érzet és nagyobb erőkifejtés kell a váltáshoz. 2-be váltáshoz elég nehéz úgy váltanom,hogy ne reccsenjen a váltó és 1-be is erőteljesen kell berakni. Mi lehet a gond? Volt aki azt tanácsolta,hogy inkább cseréljem le másik olajra,mert lehet inkább másabb fajtát "szeret" a váltó...6 sebességes amúgy.

placika13 | 2015-01-20 12:06

 Tisztelt Mazda - Auto!

 

Mazda 3 1,6 110 CD típusú autóm van, olyan hibakódót írt ki " P2458 regeneráció időtartam, P0193 tűzelőanyag nyomás ", mindnkét hbát törölték, de semmi konkrétumot nem mondtak rá itt győrben a helyi márkaszervizben. Tapasztaltak már valakinél ilyen típusú hibát, és mi lehet a probléma?

Köszönettel!

 

infoboss | 2015-01-18 18:48 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm az i nfót. Üdv Infoboss

mazda-auto.hu | 2015-01-16 07:50 infoboss részére

 

Mint írtam, a Mazda szerint nem okoz rendellenes kopást. Csak az 1,4i motorr jellemző ezekben az évjáratokban. Kizárólag a dugattyúk cseréjével szüntethető meg.

infoboss | 2015-01-15 19:46 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a válasz! Ez akkor elvileg "normális" jelenseég? ez egy bizonyos km futás után jelentkezik, vagy mi ennek a kopogásnak az oka? Gondolom újkorában ez nem volt?

Üdv infoboss

infoboss | 2015-01-15 19:44 szviktor87 részére

 Köszönöm az infót!

mazda-auto.hu | 2015-01-15 13:26 infoboss részére

 Alvázszám szükséges. Ammenyiben "csak" a dugattyúk és hengerfejtömítés van cserélve, akkor is kb.: 200e,-Ft-os javítás, de lehetnek járulékos költségek, az egyéb javasolt alkatrészcserék miatt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó