2025. Június 20. Péntek - Rafael
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
xejbo | 2014-12-11 19:54 Balázs83 részére
Balázs83, keresd meg a facebookon ezt a csoportot: Mazda 3 Club Hungary! Ne csak én legyek ott GTA-s! :) A kérdésedre sajnos nem tudok érdemben válaszolni! Nem tudom hol lehet a hiba!
Flysup78 | 2014-12-11 12:01
Köszönöm a választ!
Tehát marad az ima és a reménység...
Igaz, pont ezért viszem márkaszervízbe, hátha ott kisebb eséllyel törik bele, viszont ha baj van, drágábban hozzák helyre, mint egy márkafüggetlen szervízben. :(
Balázs83 | 2014-12-11 10:20 mazda-auto.hu részére
Igen, azt nézegettük, de nem találtam meg a hibát. Melyik biztosítéknak kéne lennie, mert a takarólemezen levő rajzon nem írja!? Vagy hova kellene bevinnem, ahol nem aranyáron nézik meg?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2014-12-11 10:13 Flysup78 részére
Valós problémáról lehet szó, legutóbb éppen egy ilyen autó egyik gyertyája okozott 4 órás túlmunkát, hogy elkerüljük a hengerfej leszerelését, mely jóval nagyobb költséggel járt volna. Sajnos az izzítógyertya kialakítása miatt ha a feje kicsit is deformálódott az elhasználódástól, akkor nem fér ki a furaton, mert ennél a típusnál a fejjel majdnem megegyező a furat átmérője. Így kiszerelés közben letörhet a fej, és beesik a hengerbe.
Mindig próbálok úgynevezett bipolárisan hozzáállni a kérdésekhez, tehát nem azt írom, ami a mi oldalunknak kedvezőbb, de általában a szerviz arról nem tehet, ha egy izzítógyertya eltörik kiszerelés közben. Az már inkább szerviz kérdés, hogy egy ilyen esetben mekkora költséggel jár a "kármentés". Ki tudja-e "műteni" a gyertyát a furatból, illetve a hengerből, a hengerfej leszerelése nélkül. Persze három-négy izzítógyertya beszakadása esetén már a hengerfej levétele a célszerűbb.
Flysup78 | 2014-12-11 09:22
Tisztelt Mazda-Auto!
mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:47 Balázs83 részére
A kesztyűtartó alatt kell levenni egy fekete műanyag fedelet, így látható lesz az ún. PJB doboz, ebben is vannak biztosítékok, illetve lehet, hogy maga a kapcsoló doboz hibásodott meg.
mazda-auto.hu | 2014-12-11 07:45 Szabi részére
10 év, vagy 240000 km a vezérműszíj előírt csereperiódusa. A szűrő meglétét még alvázszám alapján sem lehet egyértelműen megállapítani, csak szemle segítségével.
Balázs83 | 2014-12-10 11:01
Nem tudjátok mi lehet a gond, ha sem az automata fényszóróm, sem az automata (esőérzékelős) ablaktörlőm nem működik egy ideje? Biztosíték? Ha igen, hol találom, melyik lehet az?
(2004 Mazda3 GTA)
Köszi!
Myko | 2014-12-09 18:25 Yoshimura részére
Az enyém nem - 2008-as kocsi. Bár nem tudom,hogy létezett-e többféle fejegység hozzájuk. Nekem 6 lemezes cd-tár van hozzá.
mazda-auto.hu | 2014-12-09 14:40 Yoshimura részére
Ha nincs az előlapon feltüntetve, akkor nem. 2006 előtt általában nem.