2025. Június 22. - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pirogaba | 2014-06-02 20:29 mazda-auto.hu részére

 Azt szeretnem meg megkerdezni, hogy a kotelezo szervizeken kivul meg milyen teendom lehet a jobb alagmegorzes erdekeben, vagy az elso extra olajcsere utan (5000km-ig) eleg az evenkenti kotelezo szerviz?

Koszonom szepen a segitseget!

Pirogaba | 2014-06-02 19:51 mazda-auto.hu részére

 Koszonom szepen a hasznos tanacsot!

peti007 | 2014-06-02 14:39 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm válaszát! Nekem is megfordult a fejemben, de mostanában nem használtam a légkondit. Amúgy a kondenzvíz elvezetése nem a kipufogó alagútban van?

mazda-auto.hu | 2014-06-02 10:03 peti007 részére

 Valószínűleg a légkondícionáló elpárologtatóján keletkező kondenzvíz folyik ki erre a részre.

mazda-auto.hu | 2014-06-02 08:45 Pirogaba részére

 Az első ezer kilométeren érdemes  kerülni a magas fordulatszám tartományokat, különösen tartósan. Nem előírás, de célszerű nem várni 20000 km-ert az első olajcserével, hanem 5000 km-ig egyet beiktatni.  A kíméletes bemelegítés nem csak a bejáratási időszakra érvényes, hanem a későbbiekben is.

peti007 | 2014-06-01 18:53

Kedves mazda-auto!

 

Olajcserénél észleltem, hogy az autómon (Mazda3 1.6 CD 2004) a jobb első alsó lengőkar hátsó szilentjén valamilyen folyadék van. Sehol körülötte, még a motortében sem látok semmit, ahonnan ráfolyhatna, "porszáraz" minden más. Gondoltam letörlöm, biztosan valamilyen tócsából került oda, de egy száraz időben megtett próbakör után ismét megjelent. A szilent tudtommal csak gumiból van, abból nem folyhat semmi.

A folyadék nem tűnik olajnak, vízhez hasonlóan híg. Van ötletük, hogy mitől lehet ez a jelenség?

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:54

Bocsanat, ezt nehanyszor elkuldte! :)))))

Nekem boven eleg lesz az egyszeri valasz, koszonom szepen! :)

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

Kedves Szakerto!

Uj  Harmasunk erkezese elott nehany nappal szeretnem megkerdezni, hogy letezik-e valamifele bejaratasi ido, amikor erdemes "finomabban'' banni a motorral, vagy a mai gepek mar bejaratva erkeznek a vasarlokhoz? Egyaltalan mire erdemes figyelni, hogy  az uj csaladtag minel jobban erezze magat?

Elore is koszi a valaszt!

PG

 

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

 

 

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

 

 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó