2025. Június 22. - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-07-03 07:55 Pirogaba részére

 Örülünk, hogy minden rendben. Jó a felvetése, 8 mp-re semmi értelme leállítani a motort, bár a speciális siklócsapágyak miatt nem károsodik olyan mértékben a motor, mint egy hagyományos autóban.

Tib800 | 2014-07-02 18:05

 Tisztelt Mazda szervíz,

 

1.6-os benzines mazda 3-asom van. A klíma bekapcsolásakor a kompresszor és a ventillátor kb. 10 másodpercre bekapcsol, majd 2 másodperc után kikapcsol és ezt csinálja minden körülmény között (hidegben, melegben, hideg és meleg motorral is).

Menet közben a hűtés jól működik, nem venni észre hibát.

Klímaszervízben feltöltötték a gázt, de a hiba maradt, és szerintük valamijen nyomásszabályzó lehet a gond, de nem tudták megjavítani. Szervízben megnézték az autót, de azt mondták, hogy a komplesszor romlott el. Úgy gondolom ha a komplesszor romlott volna el, akkor az nem működne, és én is inkább valamilyen érzékelő, vagy szabályzó hibára gyanakszom.

A probléma megoldására szeretnék tanácsot kérni.

 

Üdvözlettel : Tibor

cgyoerfi | 2014-07-02 13:32

 Tisztelt Mazda szervíz,

A következő alváz számú Mazda 3 2005 TX 1.6 autó digitális szervízkönyvét megtudnák nézni a rendszerükben kérem: JMZBK14Z251229710.

Leköteleznének. Sajnos a szervíz könyv már nem áll rendelkezésre.

Előre is köszönöm.

ll22ll | 2014-07-01 21:31

 Koszonom a valaszt,konkret hiba hianyaban az osszerakas utan a gep mukodik. Remelem csak erintkezesi hiba volt valahol.

Myko | 2014-07-01 21:12

2008/03. havi gép,185300km-rel vettem,egy gazdás,egy helyen (Kecskemét) szerelt,karbantartott kocsi. 2.0CD motor van benne DPF,6 sebesség,mindenféle földijóval megáldva. Egy két dolgot mondjuk kellett rajta cserélni,meg egy kettőt még kell is,de összességében eddig patent egy gép :P 

Myko | 2014-07-01 21:06

Sziasztok! Végre ráleltem erre az oldalra is :) Május óta ennek a gépnek vagyok a gazdája:

 

Pirogaba | 2014-07-01 19:27 mazda-auto.hu részére

Ugy tunik helyreallt az atlag, legalabbis szerintem. Vegyes hasznalattal (2/3 varos 1/3 autopalya) 8.6 liter atlagot jelez a fedelzeti, ami teljesen realisnak tunik, plane az elozo Harmasunk fogyasztasat is figyelembe veve.

A tevedest ott kovettem el, hogy nem " szinkronizaltam" a fedelzeti szamitogepet az "uzemanyagfogyasztas" menupontban az "A" jelzesu merohoz, igy osszevissza mert, ki tudja milyen szempontok szerint? :)

Pirogaba | 2014-07-01 19:13 mazda-auto.hu részére

Igen, teljesen igaza van, eppen tegnap este, enyhebb idoben gondoltam ra, hogy a klimahasznalat lehet az oka a motor nehany masodperc utani ujraindulasanak. Este, "normalis" homersekletnel teljesen jol mukodott az i-stop rendszere.

Persze igy felmerul a kerdes, jot teszek-e azzal a gepnek, ha napkozben hasznalom az i-stopot? Egyaltalan, van-e ertelme annak, hogy kevesebb mint 8mp-re allitsa le az autot?

 

mazda-auto.hu | 2014-07-01 09:21 ll22ll részére

 Elképzelhető, hogy rossz a szívócső nyomásérzékelő, hiszen nem lehet turbónyomás (főleg nem ekkora) ezekben a helyzetekben. Esélyes még a közös nyomócső nyomásérzékelője, vagy annak áramköre.

mazda-auto.hu | 2014-07-01 08:40 Pirogaba részére

 Reméljük, "helyreáll" az átlag! Valójában a klíma használata miatt is újraindíthat az i-stop, hiszen ha nem jár a motor, csak rövid ideig tud hűteni a rendszer. Addig, amíg a hideg elpárologtatót fel nem melegíti a külső levegő.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó