2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:32 Rocsy részére

 Lehetséges, hogy az EGR szelep akadt meg egy pozícióban, és ez okozta a problémát. Persze más is lehet.

mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:31 Kriszt részére

  A javításra diagnosztika nélkül nem tudunk árajánlatot adni. Ez az olaj is megfelelő az autóba. A légterelő garnitúra ára: 10900,-Ft. Rendelni:  benko@mazda-auto.hu

Rocsy | 2014-06-22 17:14 Csaba1966 részére

 Szia! Csaba1966!

Köszönöm a kommentet! Ha nem indiszkrét a kérdés mennyibe kerűlt a szűrő és EGR szelep tisztítás? Az említett gondom két alkalommal jelent meg. Egyszer pémtek este majd Szombat délelőtt is egyszer. Újra indítottam a motort azóta jó. Bár nem mentem vele csak 110 km.-t azóta de a probléma nem jelentkezet újból. Remélem nincs nagy gond a Mazdussal....

winningblue | 2014-06-22 11:14

 Tisztelt Mazda szerviz!

 

2004-es Mazda 3-asunk szelvedojenek also reszen, a ket szelen levo 2 muanyag kupak kozul elhagytuk az egyiket. Azt szeretnem kerdezni, hogy hol tudnek szerezni egy masikat. Kerestem ebay-en, de nem taltam, persze a pontos angol nevet sem tudok a kupaknak.

A linken levo foton latszik, hogy mire gondolok: http://bit.ly/TjSa52

 

Koszonom a segitseget!

Csaba1966 | 2014-06-21 21:26 Rocsy részére

 Szia Rocsy!

Nekem is ilyen gondom volt. az üzemanyagnyomással volt a gond,de kitisztították a DPF szűrőt is, valamint ránéztek turbónyomásszabályzóra is. EGR szelep tisztítás is volt. Az üzemanyagnyomás körül volt a fő gond. 2 ben kihúzattam, utána 3000 fölé nem ment a fordulat, nem ment a turbó nem volt megfeleő az üzemanyag nyomás. leállítottam az autót újra indítottam megint ment rendesen. Szerencsére sikerült megszüntetni a problémát. 

Mi kivittük az autót a szerelővel és a számítógépen figyelte a változásokat,amikor produkálta a hibát,és így sikerült rájönni mi a gond. 

Csaba

Rocsy | 2014-06-21 20:21

 Tisztelt Szakértó!

Van egy 2005-ös évjáratú Mazda 3-om 1,6 turbo diesel motorral. 124e km-el. A mai napon a következő hibát észleltem. A DSC jelző lámpa ami a kis sárga autó csúszás nyommal, menet közben világítani kezdet. 5. sebességi fokozatban voltam tartotta a sebességet de gyorsításra nem reagált a motorban nem volt erő. Pár méteren belül megálltam leállítottam az autót vártam egy kicsit majd az újboli indításkor a jelző lámpa nem világítot az autóban újra volt erő. Mitöl produkálhatja ezt az autó? Lehetséges, hogy az EGR szeleppel lesz a gond? Előre is köszönöm a válaszát!

 

Kriszt | 2014-06-20 15:05

Tisztelt Szakértő!

Kérdésem lenne, hogy lehet-e kapni 2005 mazda3 5 ajtósra légterelőt az abalakokra elsőre, hátsóra is és persze mennyibe kerülnek?

Még annyit, hogy befér normálissan a helyére, mert így is elég jól passzolnak az ablakok!?

 

Másik, hogy vezető oldali ablak nem megy fel autómatikusan batanítani nem lehet, kapcsoló baja lehet vagy más? mennyibe kerülne?

 

Még egy dolog, hogy M3 2005 1.6Cd-be  5w30 ACEA A3/B3/B4/C3(08) motorolajat használtam eddig, most a gyártó újításának köszönhetően beleszaladtam egy 5w30 ACEA: C4(10) vásárlásába. Jó lesz ez az olaj vagy cseréljem inkább vissza az előző fajtára?

 

Köszönöm válaszait!

mazda-auto.hu | 2014-06-20 08:03 MM részére

 Ha folyamatos a nyikorgás, akkor lehet pl. kinyomócsapágy, de ha csak egy rövid nyikorgás hallható, akkor a pedál, vagy kiemelő villa mechanika okozza.

MM | 2014-06-19 16:33

Tisztelt Szervíz!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy 2003-as Mazda3 Sportnál mi lehet az oka annak, hogy mikor teljesen benyomom a kuplungot, akkor kívülről nyikorgó hangot hallok, illetve mi a teendő vele. Köszönöm előre is válaszukat.

mazda-auto.hu | 2014-06-18 15:11 Csaba1966 részére

 Nincs lehetőség a beszerelésre. A ködlámpa készlet ( keret, tartó, kapcsoló ) 114031,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó