2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pirogaba | 2014-06-26 19:46

 Kedves Szakerto!

Uj G165-os, automatavaltos Harmas boldog tulajdonosa lettem a napokban. Minden nagyon szep es jo, kiveve a fogyasztast, ami 13.5 koruli atlagot jelent a fedelzeti szamitogep szerint.

Ertem en, hogy a megadott gyari adatok tulzoan optimistak, de azert ekkora etvagyra nem szamitottam. Elkepzelheto Onok szerint, hogy a meresben van a hiba, vagy az elso kilometereknel (150km) ez meg normalis?

Koszonom szepen megtisztelo valaszukat!

LG

mazda-auto.hu | 2014-06-26 14:23 tszabi részére

Ezek úszónyerges fékek, így a külső betét gyakorlatilag nem tud elmozdulni a nyeregben, a dugattyú felőli, viszont a kopás által változtatja a helyét, így itt van jelentősége a rugónak. Ráadásul nem szabad, hogy a dugattyúba esetleg beszoruljanak a fékbetét alaplapján kiképzett "pöckök".

tszabi | 2014-06-23 16:48

 Tanácsot kérek, mert egy autószerelővel vitázunk, hogy hogyan kell beszerelni a fékbetétet. Az egyik betéten hosszanti irányban van a 2 "pöcök" (és ezen rugó is van), a másikon ellentétes irányban. Szerintem a hosszanti irányú kell a dugattyú felé, a másik pedig kifelé, mert így fekszik fel rendesen a betét. A szerelő szerint fordítva, mert a 2 pöcök menne be a dugatyu nyílásába. De oda nem megybe mert mert nem teljesen ott van a "pöcök" mint a dugyatun a nyílás. Illetve így csörgött is a fébetét menet közben.

Kinek van igaza? Csatolom a képet milyen fékbetétre gondolok.

mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:33 winningblue részére

 Nálunk lehet rendelni: benko@mazda-auto.hu

mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:32 Rocsy részére

 Lehetséges, hogy az EGR szelep akadt meg egy pozícióban, és ez okozta a problémát. Persze más is lehet.

mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:31 Kriszt részére

  A javításra diagnosztika nélkül nem tudunk árajánlatot adni. Ez az olaj is megfelelő az autóba. A légterelő garnitúra ára: 10900,-Ft. Rendelni:  benko@mazda-auto.hu

Rocsy | 2014-06-22 17:14 Csaba1966 részére

 Szia! Csaba1966!

Köszönöm a kommentet! Ha nem indiszkrét a kérdés mennyibe kerűlt a szűrő és EGR szelep tisztítás? Az említett gondom két alkalommal jelent meg. Egyszer pémtek este majd Szombat délelőtt is egyszer. Újra indítottam a motort azóta jó. Bár nem mentem vele csak 110 km.-t azóta de a probléma nem jelentkezet újból. Remélem nincs nagy gond a Mazdussal....

winningblue | 2014-06-22 11:14

 Tisztelt Mazda szerviz!

 

2004-es Mazda 3-asunk szelvedojenek also reszen, a ket szelen levo 2 muanyag kupak kozul elhagytuk az egyiket. Azt szeretnem kerdezni, hogy hol tudnek szerezni egy masikat. Kerestem ebay-en, de nem taltam, persze a pontos angol nevet sem tudok a kupaknak.

A linken levo foton latszik, hogy mire gondolok: http://bit.ly/TjSa52

 

Koszonom a segitseget!

Csaba1966 | 2014-06-21 21:26 Rocsy részére

 Szia Rocsy!

Nekem is ilyen gondom volt. az üzemanyagnyomással volt a gond,de kitisztították a DPF szűrőt is, valamint ránéztek turbónyomásszabályzóra is. EGR szelep tisztítás is volt. Az üzemanyagnyomás körül volt a fő gond. 2 ben kihúzattam, utána 3000 fölé nem ment a fordulat, nem ment a turbó nem volt megfeleő az üzemanyag nyomás. leállítottam az autót újra indítottam megint ment rendesen. Szerencsére sikerült megszüntetni a problémát. 

Mi kivittük az autót a szerelővel és a számítógépen figyelte a változásokat,amikor produkálta a hibát,és így sikerült rájönni mi a gond. 

Csaba

Rocsy | 2014-06-21 20:21

 Tisztelt Szakértó!

Van egy 2005-ös évjáratú Mazda 3-om 1,6 turbo diesel motorral. 124e km-el. A mai napon a következő hibát észleltem. A DSC jelző lámpa ami a kis sárga autó csúszás nyommal, menet közben világítani kezdet. 5. sebességi fokozatban voltam tartotta a sebességet de gyorsításra nem reagált a motorban nem volt erő. Pár méteren belül megálltam leállítottam az autót vártam egy kicsit majd az újboli indításkor a jelző lámpa nem világítot az autóban újra volt erő. Mitöl produkálhatja ezt az autó? Lehetséges, hogy az EGR szeleppel lesz a gond? Előre is köszönöm a válaszát!

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó