2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
A Mazda2 következik.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










hefi6 | 2014-07-25 09:44
sziasztok, friss mazda tulaj vagyok, saját részemről 6os, páromnak pedig 3ast újjítottunk. pár dolgot tapasztalatot tudnátok írni a 3as ról? a mienk 2005ös 1.4b. mennyi motorolaj megy bele? köszönöm.
zenith | 2014-07-18 14:27 cgyoerfi részére
Üdv!
Hát, ezen átestem én is, én megalkudtam végül egy 1,4-ben magas futásteljesítménnyel - de őszintén.
Amit tapasztaltam: a kereskedők által hirdetett autók java része külföldről behozott, nagy valószínűséggel az ottani kínálat alját képező darabok. 10 -ből egy jót láttam, de nem nézettem meg végül. Felismerésük: a gumi mindnél le van szilikonozva. :) (Figyeld meg a hasznauton).
Privátok: sajnos javarészt itthon az 1,4 -et vették, vannak jók, de szétszórva az országban.
Márkakereskedés-szervíz: vannak jó hírűek (pl. ez az oldal) és nem olyan jók (pl. az M betűs budapesti), figyelj rájuk, mert felesleges köröket futhatsz utóbbiakkal (hirdetés).
Ráncfelvarrás utánit vegyél, jobb a korrózióvédelme.
peti007 | 2014-07-18 11:33 mazda-auto.hu részére
Köszönöm ismét a gyors és minden igényt kielégítő választ/tanácsot!
Már csak Önök miatt is örülök, hogy Mazdát választottam, na nem mintha amúgy nem lennék az autóval teljesen elégedett.
mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:02 peti007 részére
peti007 | 2014-07-15 22:05
Kedves Mazda-auto!
Ma le akartam cserélni a fagyállót az autómban (2004-es 1.6 diesel). A kezelési kézikönyvben és a Castrol katalógusában is 8,5 liter mennyiséget írnak. Ehhez képest kb. 5 litert tudtam leengedni. A kiegyenlítő tartály kupakját levettem, tehát nem a vákuumhatás miatt maradt a rendszerben folyadék. Ioncserélt vízzel töltöttem most fel a rendszert, gondoltam pár hétig azt hagyom benne, hogy minnél kevesebb maradjon a régi folyadákból.
Mennyi folyadéknak kell távoznia a hűtőfalyadék cseréjénél, a radiátor alsó leengedőjén keresztül?
cgyoerfi | 2014-07-14 13:40 Flingel részére
Igen, Nepper autó lett volna. Picit bosszant hogy sok pénz ment el a étvégén üzemanyag+átvizsgálás de még sem annyi mint ami akkor ment volna el, ha megveszem. Nagyon sok tapsztalatot szereztem és teljesne igazad van most már tudom, hogy mit kell megnézni, mire kell figyelni és érezni is fogom azt hogy melyik a jo autó.
Türelmesen várok és remélem hamaroson találok egy jót. Tudtok javasolni oldalakat hol nézeődjek? OLX, Jófogás, Használtautó, megvan, ezen kívül?
Köszi
Flingel | 2014-07-14 10:49 cgyoerfi részére
Hajjajj... Nem semmi sztori... de sajnos nem egyedi. :(
Ne bosszankodj... várd ki a vásárt a napjára. :) Fogd fel úgy, hogy minél több tapasztalatot szerzel, annál biztosabban fogod tudni, hogy melyik autót érdemes majd megvenned. Az ilyen tapasztalatok, mint a hétvégi bosszantóak, mert ugye idő-pénz amíg megnézted, de gondolj bele, hogy akkor mennyit vesztenél, ha megvetted volna. :)
Szóval csak várj türelemmel. És a türelem Mazdát terem. :)
Flingel | 2014-07-14 10:45 szgyuszi részére
Hello!
Ha engem kérdezel, akkor a szubjektív magánvéleményem az, hogy az 1,6-os benzinessel nem lesz sok gondod. Ez nem jelenti azt, hogy az 1,6-os dízellel igen, de a valószínűség szerintem nagyobb. Ez a dízelmotor francia eredetű, HDi motor. Ez van a PSA konszern autóiban, és a Ford Focus-okban is többek közt. Régi darab, eleinte voltak is vele problémák. Amit konkrétan tudok róla, hogy a részecskeszűrője nem szereti a városi használatot, könnyen eldugulhat.
Szerintem a HDi dízelek konstrukciójukban nem rosszak, az általd kinézett kocsi, a maga 52e km-ével gyakorlatilag új. Ezek a dízelek kulturáltak, kicsit morognak persze, és hidegüzemben ill. hosszú autópályázás után több odafigyelést igényelnek, cserébe kevesebbet esznek, mint a benzines, és rugalmasabbak gyorsításkor... Szerintem élvezetesebben vezethető, mint a benzines... viszont ez utóbbi örökélet + 1 nap. :)
Szerintem 2011-re már kiküszöbölték a gyerekbetegségeit a motornak, szóval akár lehet jó vétel. Én elvinném Mazda márkaszervizbe átnézetni, főleg a futásteljesítményt, injektorok szállítási mennyiségeit, turbónyomást tudják biztonsággal megerősíteni (vagy cáfolni.) A szokásos dízelalkatrészek (injektorok, nagynyomású szivattyú, kettőstömegű lendkerék, turbo) előbb utóbb cserére szorulnak, de egy céges Focus-tapasztalat szerint legalább 150e km-ig gond nélkül mennie kell.
Üdv.:
Flingel
Myko | 2014-07-13 20:33 cgyoerfi részére
Az az :)
Tényleg ez kell,kitartónak lenni meg akár a fórumokon megmutatni megvitatni.
cgyoerfi | 2014-07-13 20:23 Myko részére
Igen én is hasonlóra várok egy első tulajdonostól vezett szervízzel, magyartól! Leg azt tudom micsoda. Átérzem, sok agyalás, idegeskedés, de még semmi.
140 Dizel?! Hát persze :):)