2025. Október 19. - Nándor

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Myko | 2014-07-28 17:56

Ma menetközben elkezdett villogni a DPF lámpám (halleluja). Teljesítmény csökkenést nem érzek, olajcsere után "nullázva" volt szakműhelyben.

Mi lehet a gond?

Pirogaba | 2014-07-27 12:18 hefi6 részére

Kedves hefi6!

Talan hibakent emlithetnem meg az auto sulyat, amit osszevetve a viszonylag kis motorral konnyen elofordulhat, hogy a fogyasztasa nem lesz "teljesitmenyaranyos". Magyaran szeret kajolni rendesen. :)

Nalam az 1.6-os motorral, automata valtoval, atlagban 10 litert szurcsolt, ami nem eppen keves. Ennek ellenere en ugyhiszem, hogy igy sem jartam rosszul, mert a szervizelese hat ev alatt, szinte csak a kotelezo karbantartasokbol allt. Szrintem nem evett annyival tobbet, amennyivel megbizhatobb, mint mas kategoriatarsak.

Mindenesetre aki a benzinen akar sporolni, ne ezt a tipust valassza!

Ezen kivul engem a fenyezes minosege zavart- akarmit csinaltam, minden " szosz" meglatszott rajta.

Pirogaba | 2014-07-27 10:23 MANE részére

 Kedves MANE!

Erdekes amit irsz, mert nekem is volt egy olyan erzesem, hogy a 2008-as sport 1.6-osom elnyuhetetlen, egesz addig, ameg bele nem olvastam ebbe a forumba.

Talan ennek az is lehet az oka, hogy nulla kilometeres koratol megbecsultuk, apoltuk, egesz addig, ameg 6 evesen, 98 e kilometerrel, le nem csereltuk.

Neki koszonhetoen maradtunk a markanal, eppen az altalad emlitett megbizhatosag miatt. Nekem szemely szerint meg nem volt olyan autom mint a regi Harmasunk. Hat ev alatt, nulla hiba!

MANE | 2014-07-26 14:09 hefi6 részére

 Nem vagyok szakmabeli,csak tehnikai vegzetsegu. Nem volt tobbfajta autom se hogy tipushibarol tudnek beszelni.Azon kivul hogy egy kicsit beremeg a motor 3000 fordulatnal,ugy 100 km-es sebessegnel/masoknak eszrevetlen/ami 110 km-enel elcsendesedik,semmi problema nincs ez en autommal.Az olajat nem eszi.En nagyon boldog voltam,hogy egy romolhatatlan autom van ,amig nem jelentkeztem be a forumra es sajna a kollegak eszrevetelet olvasva rajottem hogy csak Morfinek van igaza;" ami elromolhat az el is romlik" a kerdes az hogy mikor.Szia

hefi6 | 2014-07-26 12:10 MANE részére

 igazából technikai leírása van, át is nyálaztam többször is, én ezen felül egyéni tapasztalatokra lennék kíváncsi, kinek hogy funkcionál, létezik e akármi típushibája stb.

 

MANE | 2014-07-25 21:48 hefi6 részére

 Kedves hefl6 -erre szoktak mondani ;"Olvasd el a hasznalati utasitast" 

Nekem is egy 2006-os Mazda 3-om van ,igaz 16-os es csodasan megy meg eddig semmi problema nem volt vele.Biztos vagyok benne hogy te is hasonlo velemennyel leszel,ugy gondolom hogy jo valasztas volt.Maskulonben 4-liter olaj kell bele.En 5W-40-est hasznalok.

Ha nincs tehnikai konyve az autonak en el tudom kuldeni E-mailban,amihez viszont szukseges az E-mail cimed.Udv.

hefi6 | 2014-07-25 09:44

sziasztok, friss mazda tulaj vagyok, saját részemről 6os, páromnak pedig 3ast újjítottunk. pár dolgot tapasztalatot tudnátok írni a 3as ról? a mienk 2005ös 1.4b. mennyi motorolaj megy bele? köszönöm.

zenith | 2014-07-18 14:27 cgyoerfi részére

 Üdv!

Hát, ezen átestem én is, én megalkudtam végül egy 1,4-ben magas futásteljesítménnyel - de őszintén.

Amit tapasztaltam: a kereskedők által hirdetett autók java része külföldről behozott, nagy valószínűséggel az ottani kínálat alját képező darabok. 10 -ből egy jót láttam, de nem nézettem meg végül. Felismerésük: a gumi mindnél le van szilikonozva. :) (Figyeld meg a hasznauton).

Privátok: sajnos javarészt itthon az 1,4 -et vették, vannak jók, de szétszórva az országban.

Márkakereskedés-szervíz: vannak jó hírűek (pl. ez az oldal) és nem olyan jók (pl. az M betűs budapesti), figyelj rájuk, mert felesleges köröket futhatsz utóbbiakkal (hirdetés).

Ráncfelvarrás utánit vegyél, jobb a korrózióvédelme.

peti007 | 2014-07-18 11:33 mazda-auto.hu részére

Köszönöm ismét a gyors és minden igényt kielégítő választ/tanácsot!

Már csak Önök miatt is örülök, hogy Mazdát választottam, na nem mintha amúgy nem lennék az autóval teljesen elégedett.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:02 peti007 részére

A blokkon is van egy leeresztő csavar, csak úgy ereszthető ki a kb. 8 liter. Anélkül a leírt 5 liter körül, de így is jó lesz, az öblítéssel, bár a vízpumpa tömítése miatt nem jó, ha sokáig csak desztillált víz van a motorban.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó