2025. Október 19. - Nándor
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Pirogaba | 2014-07-01 19:13 mazda-auto.hu részére
Igen, teljesen igaza van, eppen tegnap este, enyhebb idoben gondoltam ra, hogy a klimahasznalat lehet az oka a motor nehany masodperc utani ujraindulasanak. Este, "normalis" homersekletnel teljesen jol mukodott az i-stop rendszere.
Persze igy felmerul a kerdes, jot teszek-e azzal a gepnek, ha napkozben hasznalom az i-stopot? Egyaltalan, van-e ertelme annak, hogy kevesebb mint 8mp-re allitsa le az autot?
mazda-auto.hu | 2014-07-01 09:21 ll22ll részére
Elképzelhető, hogy rossz a szívócső nyomásérzékelő, hiszen nem lehet turbónyomás (főleg nem ekkora) ezekben a helyzetekben. Esélyes még a közös nyomócső nyomásérzékelője, vagy annak áramköre.
mazda-auto.hu | 2014-07-01 08:40 Pirogaba részére
Reméljük, "helyreáll" az átlag! Valójában a klíma használata miatt is újraindíthat az i-stop, hiszen ha nem jár a motor, csak rövid ideig tud hűteni a rendszer. Addig, amíg a hideg elpárologtatót fel nem melegíti a külső levegő.
ll22ll | 2014-06-27 21:25
Tisztelt Szakértő ! 1.6 diesel 2008-as mazda 3 asom a következő tüneteket produkálja , nehezen indul be ( ha beindul) de ha elkapja akkor semmi de semmi probléma nem érződik. A szerelő elvitte es azt mondja, hogy a rendszer,,1800 baros turbo nyomást erzekel" es ezért nem engedi beindítani, a műszerfalon semmi visszajelzés a hibáról, sajnos nem úgy tűnt mint aki tudja mi a valós probléma ezért szeretnék itt tanácsot kérni?
Pirogaba | 2014-06-27 15:34 mazda-auto.hu részére
Koszonom szepen a segitseget!
Valojaban a klimat muszaj hasznalnom a 40 fok koruli hoseg miatt, de azert en remenykedem benne, hogy ez a tenyezo a legextremebb, ami az uj csaladtagunkat eri.
Azota megtortent a nullazas, varom, hogy javuljon az atlag....
Amugy az i-stop rendszer is eleg furcsan viselkedik, mert ugyan precizen leall a piros lampanal, de nehany masodperc utan, kitartott fekallasnal, ujraindul. Bizonyara a beallitasnal lehet a gond, de sajnos meg nem volt alkalmam mindennek utanaolvasni, hiszen a szabadidomet legszivesebben az autoban toltom.... :-)
Megegyszer koszonom szepen a gyors valaszat!
Udv!
LG
mazda-auto.hu | 2014-06-27 14:07 Pirogaba részére
Pirogaba | 2014-06-26 19:46
Kedves Szakerto!
Uj G165-os, automatavaltos Harmas boldog tulajdonosa lettem a napokban. Minden nagyon szep es jo, kiveve a fogyasztast, ami 13.5 koruli atlagot jelent a fedelzeti szamitogep szerint.
Ertem en, hogy a megadott gyari adatok tulzoan optimistak, de azert ekkora etvagyra nem szamitottam. Elkepzelheto Onok szerint, hogy a meresben van a hiba, vagy az elso kilometereknel (150km) ez meg normalis?
Koszonom szepen megtisztelo valaszukat!
LG
mazda-auto.hu | 2014-06-26 14:23 tszabi részére
tszabi | 2014-06-23 16:48
Tanácsot kérek, mert egy autószerelővel vitázunk, hogy hogyan kell beszerelni a fékbetétet. Az egyik betéten hosszanti irányban van a 2 "pöcök" (és ezen rugó is van), a másikon ellentétes irányban. Szerintem a hosszanti irányú kell a dugattyú felé, a másik pedig kifelé, mert így fekszik fel rendesen a betét. A szerelő szerint fordítva, mert a 2 pöcök menne be a dugatyu nyílásába. De oda nem megybe mert mert nem teljesen ott van a "pöcök" mint a dugyatun a nyílás. Illetve így csörgött is a fébetét menet közben.
Kinek van igaza? Csatolom a képet milyen fékbetétre gondolok.
mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:33 winningblue részére
Nálunk lehet rendelni: benko@mazda-auto.hu