2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:16 winningblue részére

 A gumiabroncsok cseréjéhez nehezen köthető a sebességváltó viselkedésének megváltozása. Esetleg a hidegben viszkózusabb váltóolajhoz köthető? Nem tudom a távolból megítélni.

albis | 2013-11-25 16:40 mazda-auto.hu részére

köszönöm a választ!

 

ez a digit autoklimás megoldás gondolom itt a kapcsoló nem befolyásolja

olyan mintha lenne benne egy termosztát ami későn csak ~15 perc után kapcsol

 jelen időjárásban problámás ezen jelenség főleg ,hogy szeret párásodni belűlről

mi a teendő ,megoldás? hogy deríthetem ki mi lehet a gond?

ungyi | 2013-11-25 15:09 mazda-auto.hu részére

 Értem a 2.2-es Bar nyomást, csak azt nem,hogy a Mazda könyv ill.a baloldalon elhelyzett táblácska miért írja elő. hogy pl. kisebb terhelésnél- 2 v 3 fő elöl 2.4 és hátul 2.3 bár legyen a nyomás? Vgy jelentéktelen és szükségtelen a 2.2 bar nyomást "javítani" elöl 2.4-re és hátul 2.3-ra?

Köszönöm szépern!

winningblue | 2013-11-25 14:56

Tisztelt Mazda-Autó!

A téli gumik felkerülése óta, 1-2-3-as sebbességbe való kapcsoláskor apró, de jellegzetes hangot ad az autó. Nyekken egyet, mintha nyögne a kocsi. Korábban, a nyári gumikkal ezt nem tapasztaltuk. Talán nincs összefüggés, de 1-esbe kapcsoláskor a váltókart újabban mintha erőltetni kéne. Mi lehet a probléma? 2004-es 1.6-os benzines hármasunk van. Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:57 Blade66 részére

 Általánosságban elmondható, hogy megbízható típus, megfelelően karbantartva és használva ritkán okoz váratlanul nagyobb kiadást. A dízelek esetében - hasonlóan más típusokhoz -, több a hibalehetőség, különösen akkor, ha nem "tiszta" az autó előélete.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:54 Csaba1966 részére

 1.A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.

2. Valószínűleg égési tökéletlenség okozza a csörgést, mely elsősorban üzemanyagnyomás, illetve befecskendező hiba lehet.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:52 gyugyu részére

 A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek. 

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:36 Bozó részére

 Egy adott időszakban állandó tompított világítás rendszerrel érkeztek a Mazdák, egy akkori osztrák szabályozás miatt. Nem oldható meg egyszerűen a kiiktatása, illetve csak bonyolultan lehet kivitelezni.

Hűtött kesztyűtartót utólag lehetett vásárolni a Hármasok-hoz, és mivel nem gyári beszerelésű, ezért a biztosíték helyét sem tudom sajnos a távolból meghatározni.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:31 ungyi részére

 A 2,2 Bar általánosan jó nyomásérték. Terheléstől függően azonban ettől felfelé el lehet, sőt szükséges térni, ha gyakori, vagy hosszabb távú a nagyobb súlyterhelés. A hőmérséklet csökkenésével egyre gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást, mert az is csökken.

mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:29 lluigi74 részére

 Érdemes ellenőrizni, nincs-e bekoszolódva a szenzor, de nem feltétlenül segít a takarítása. Karburátor, vagy fojtószelep tisztítóval lehet takarítani. 800 frsz/perc közelében kell lennie terhelés nélkül (-elektromos fogyasztók, -klíma) az alapjáratnak.

Az új nyomásszenzor ára: 20980,-Ft. Postai utánvétellel rendelhető. varga@mazda-auto.hu

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó