2025. Október 18. Szombat - Lukács
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Jön az E10
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-11-26 08:16 winningblue részére
A gumiabroncsok cseréjéhez nehezen köthető a sebességváltó viselkedésének megváltozása. Esetleg a hidegben viszkózusabb váltóolajhoz köthető? Nem tudom a távolból megítélni.
albis | 2013-11-25 16:40 mazda-auto.hu részére
köszönöm a választ!
ez a digit autoklimás megoldás gondolom itt a kapcsoló nem befolyásolja
olyan mintha lenne benne egy termosztát ami későn csak ~15 perc után kapcsol
jelen időjárásban problámás ezen jelenség főleg ,hogy szeret párásodni belűlről
mi a teendő ,megoldás? hogy deríthetem ki mi lehet a gond?
ungyi | 2013-11-25 15:09 mazda-auto.hu részére
Értem a 2.2-es Bar nyomást, csak azt nem,hogy a Mazda könyv ill.a baloldalon elhelyzett táblácska miért írja elő. hogy pl. kisebb terhelésnél- 2 v 3 fő elöl 2.4 és hátul 2.3 bár legyen a nyomás? Vgy jelentéktelen és szükségtelen a 2.2 bar nyomást "javítani" elöl 2.4-re és hátul 2.3-ra?
Köszönöm szépern!
winningblue | 2013-11-25 14:56
Tisztelt Mazda-Autó!
A téli gumik felkerülése óta, 1-2-3-as sebbességbe való kapcsoláskor apró, de jellegzetes hangot ad az autó. Nyekken egyet, mintha nyögne a kocsi. Korábban, a nyári gumikkal ezt nem tapasztaltuk. Talán nincs összefüggés, de 1-esbe kapcsoláskor a váltókart újabban mintha erőltetni kéne. Mi lehet a probléma? 2004-es 1.6-os benzines hármasunk van. Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:57 Blade66 részére
Általánosságban elmondható, hogy megbízható típus, megfelelően karbantartva és használva ritkán okoz váratlanul nagyobb kiadást. A dízelek esetében - hasonlóan más típusokhoz -, több a hibalehetőség, különösen akkor, ha nem "tiszta" az autó előélete.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:54 Csaba1966 részére
1.A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.
2. Valószínűleg égési tökéletlenség okozza a csörgést, mely elsősorban üzemanyagnyomás, illetve befecskendező hiba lehet.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:52 gyugyu részére
A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:36 Bozó részére
Egy adott időszakban állandó tompított világítás rendszerrel érkeztek a Mazdák, egy akkori osztrák szabályozás miatt. Nem oldható meg egyszerűen a kiiktatása, illetve csak bonyolultan lehet kivitelezni.
Hűtött kesztyűtartót utólag lehetett vásárolni a Hármasok-hoz, és mivel nem gyári beszerelésű, ezért a biztosíték helyét sem tudom sajnos a távolból meghatározni.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:31 ungyi részére
A 2,2 Bar általánosan jó nyomásérték. Terheléstől függően azonban ettől felfelé el lehet, sőt szükséges térni, ha gyakori, vagy hosszabb távú a nagyobb súlyterhelés. A hőmérséklet csökkenésével egyre gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást, mert az is csökken.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:29 lluigi74 részére
Érdemes ellenőrizni, nincs-e bekoszolódva a szenzor, de nem feltétlenül segít a takarítása. Karburátor, vagy fojtószelep tisztítóval lehet takarítani. 800 frsz/perc közelében kell lennie terhelés nélkül (-elektromos fogyasztók, -klíma) az alapjáratnak.
Az új nyomásszenzor ára: 20980,-Ft. Postai utánvétellel rendelhető. varga@mazda-auto.hu