2025. Június 22. - Paulina

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-12-10 08:58 ricsmond részére

 Benzines, dízel? Ha a lánc nem elírás volt, akkor benzines, de inkább megkérdezem.

ricsmond | 2013-12-09 22:48 albis részére

 a motortérben lévö relét nézd meg, állitólag tipushiba. két ugyanolyan van. az eggyik a starter motor a másik a heater. cseréld fel öket.

ha nem indul a kocsi de van fütés akkor relé kell neked. nekem is ez volt, azóta van tartalék :)

ricsmond | 2013-12-09 22:44

 hello, sziasztok!

olyan kérdésem lenne, eddig nem tudtam mire vélni a hibajelenségemet.

már fél éve reggel inditáskor csörög a motor az 1.6 mazda 3-amban.

kb 1km-ig nagyon. utána elhagyja. és most egy opelos ismerösöm mondta hogy neki is ez volt , szétszedette a motort nem találtak semmit, végül a vezérmülánc csere megoldotta. megnyúlt. lehetséges ez a mazda3-amnál? 220.000 van benne

Tarzi52 | 2013-12-05 11:30 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. utánna járok! 

mazda-auto.hu | 2013-12-04 09:32 Tarzi52 részére

 Más szervizek munkáját nem tudom minősíteni, de pl. a kakasdi szerviz (Hilcz és Fia) nagyon régóta Mazdával foglakozik és van olyan szerelőjük aki tapasztalt a márkával kapcsolatban.

Tarzi52 | 2013-12-03 20:23 mazda-auto.hu részére

A szerelőm, volt Mazda szervizes! A gépkocsimra rádugott egy csatlakozót, aminek a kábele végén egy doboz volt, azt kitette a műszerfal tetejére, majd a számítógépen kikereste az autóm márkáját, tipusát, évjáratát, és ezek után íródott ki a hiba! ( valószínűleg rádiós kapcsolat )

Mint írtam nem emlékszem a szövegre pontosan, de valamilyen vezetékszakadásról szólt!

Pécs környékén hol találok Ön által ajánlott szervízt!

mazda-auto.hu | 2013-12-03 13:08 Tarzi52 részére

 Elsősorban a benzines Mazda3 motorok szívócső vezérlésére vonatkozik ez a hibakód, ezért ebből nehéz kiindulni. Javaslok egy Mazda IDS rendszeres (Mazda márkaszerviz) diagnosztizálást.

Tarzi52 | 2013-12-02 17:30 mazda-auto.hu részére

Üdv!

 

Ma voltam ismét a szerelőnél, előttem olvasta ki a kódot ami most: P2008

 

Lhet nem jól írom: "szívőcső szelepvezérlő kábel szakadás"

 

Azt mondta utánnnéz, és javítja!

djbobo | 2013-12-02 13:24 MANE részére

 Kedves MANE!

 

Nagyon szépen köszönöm ha átküldöd! Címem toszeginekovacs@freemail.hu.

Flingel | 2013-12-02 09:08 gyugyu részére

 Abszolút igazad van. Én ugyan befújtam kis vékony pálcikás WD40-nel, és a csapágyhoz szépen lefolyt a cucc, szerintem halkabb lett, de mivel a motor amúgy sem zajos, így hidegben kb. 15 mp-ig hallható a zaj, ha fülel az ember. :)

 

Igazából csak azt akartam írni, hogy a szerelési útmutató, ami a neten fellelhető azt írja, hogy szinte a fél alsó műszerfaltakarót le kell bontani. Ez butaság. Ki lehet pattintani a helyéből a műszerfal alsó borítását, és hajlik annyira a műanyag, hogy a ventilátorhoz szépen hozzáférsz anélkül, hogy szerszám kellene hozzá. :)

Örülök, hogy segíthettem. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó