2025. Május 4. - Mónika

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-12-10 08:58 ricsmond részére

 Benzines, dízel? Ha a lánc nem elírás volt, akkor benzines, de inkább megkérdezem.

ricsmond | 2013-12-09 22:48 albis részére

 a motortérben lévö relét nézd meg, állitólag tipushiba. két ugyanolyan van. az eggyik a starter motor a másik a heater. cseréld fel öket.

ha nem indul a kocsi de van fütés akkor relé kell neked. nekem is ez volt, azóta van tartalék :)

ricsmond | 2013-12-09 22:44

 hello, sziasztok!

olyan kérdésem lenne, eddig nem tudtam mire vélni a hibajelenségemet.

már fél éve reggel inditáskor csörög a motor az 1.6 mazda 3-amban.

kb 1km-ig nagyon. utána elhagyja. és most egy opelos ismerösöm mondta hogy neki is ez volt , szétszedette a motort nem találtak semmit, végül a vezérmülánc csere megoldotta. megnyúlt. lehetséges ez a mazda3-amnál? 220.000 van benne

Tarzi52 | 2013-12-05 11:30 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. utánna járok! 

mazda-auto.hu | 2013-12-04 09:32 Tarzi52 részére

 Más szervizek munkáját nem tudom minősíteni, de pl. a kakasdi szerviz (Hilcz és Fia) nagyon régóta Mazdával foglakozik és van olyan szerelőjük aki tapasztalt a márkával kapcsolatban.

Tarzi52 | 2013-12-03 20:23 mazda-auto.hu részére

A szerelőm, volt Mazda szervizes! A gépkocsimra rádugott egy csatlakozót, aminek a kábele végén egy doboz volt, azt kitette a műszerfal tetejére, majd a számítógépen kikereste az autóm márkáját, tipusát, évjáratát, és ezek után íródott ki a hiba! ( valószínűleg rádiós kapcsolat )

Mint írtam nem emlékszem a szövegre pontosan, de valamilyen vezetékszakadásról szólt!

Pécs környékén hol találok Ön által ajánlott szervízt!

mazda-auto.hu | 2013-12-03 13:08 Tarzi52 részére

 Elsősorban a benzines Mazda3 motorok szívócső vezérlésére vonatkozik ez a hibakód, ezért ebből nehéz kiindulni. Javaslok egy Mazda IDS rendszeres (Mazda márkaszerviz) diagnosztizálást.

Tarzi52 | 2013-12-02 17:30 mazda-auto.hu részére

Üdv!

 

Ma voltam ismét a szerelőnél, előttem olvasta ki a kódot ami most: P2008

 

Lhet nem jól írom: "szívőcső szelepvezérlő kábel szakadás"

 

Azt mondta utánnnéz, és javítja!

djbobo | 2013-12-02 13:24 MANE részére

 Kedves MANE!

 

Nagyon szépen köszönöm ha átküldöd! Címem toszeginekovacs@freemail.hu.

Flingel | 2013-12-02 09:08 gyugyu részére

 Abszolút igazad van. Én ugyan befújtam kis vékony pálcikás WD40-nel, és a csapágyhoz szépen lefolyt a cucc, szerintem halkabb lett, de mivel a motor amúgy sem zajos, így hidegben kb. 15 mp-ig hallható a zaj, ha fülel az ember. :)

 

Igazából csak azt akartam írni, hogy a szerelési útmutató, ami a neten fellelhető azt írja, hogy szinte a fél alsó műszerfaltakarót le kell bontani. Ez butaság. Ki lehet pattintani a helyéből a műszerfal alsó borítását, és hajlik annyira a műanyag, hogy a ventilátorhoz szépen hozzáférsz anélkül, hogy szerszám kellene hozzá. :)

Örülök, hogy segíthettem. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó