2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:52 gyugyu részére
A belső hőmérséklet állításnak is van egy "aktuátor" motorja, illetve a külső-belső levegő állításának is. Valószínűleg ezek közül valamelyik "nem találja" a megfelelő pozíciót. Persze ezek csak hibalehetőségek.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:36 Bozó részére
Egy adott időszakban állandó tompított világítás rendszerrel érkeztek a Mazdák, egy akkori osztrák szabályozás miatt. Nem oldható meg egyszerűen a kiiktatása, illetve csak bonyolultan lehet kivitelezni.
Hűtött kesztyűtartót utólag lehetett vásárolni a Hármasok-hoz, és mivel nem gyári beszerelésű, ezért a biztosíték helyét sem tudom sajnos a távolból meghatározni.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:31 ungyi részére
A 2,2 Bar általánosan jó nyomásérték. Terheléstől függően azonban ettől felfelé el lehet, sőt szükséges térni, ha gyakori, vagy hosszabb távú a nagyobb súlyterhelés. A hőmérséklet csökkenésével egyre gyakrabban kell ellenőrizni a guminyomást, mert az is csökken.
mazda-auto.hu | 2013-11-25 13:29 lluigi74 részére
Érdemes ellenőrizni, nincs-e bekoszolódva a szenzor, de nem feltétlenül segít a takarítása. Karburátor, vagy fojtószelep tisztítóval lehet takarítani. 800 frsz/perc közelében kell lennie terhelés nélkül (-elektromos fogyasztók, -klíma) az alapjáratnak.
Az új nyomásszenzor ára: 20980,-Ft. Postai utánvétellel rendelhető. varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2013-11-25 12:25 djbobo részére
Email-ben lehet rendelni postai utánvétellel. varga@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2013-11-25 12:24 albis részére
- Szükséges hozzá az éves szervizek megtörténte.
- Elképzelhető, hogy a ventillátor fokozat ellenállás, vagy a kapcsoló a rossz.
Blade66 | 2013-11-25 11:09
Tisztelt Mazda-Autó!
Egy Mazda 3 vásárlása előtt állok, 2005-2006 évjáratú 1.6 diesel-ben gondolkozom, de az 1.6 benzin is számitásba jöhet.
Érdeklődni szeretnék, hogy ezek a motor mennyire megbízható, mire kell figyelni vásárláskor, milyen hibák szoktak előfordulin leggyakabban, esetleges tipushibák..stb?
Segítségét előre is köszönöm.
Csaba1966 | 2013-11-24 22:59
Tisztelt Mazda Szervíz!
2006-os 1,6 dízel Mazda 3-om van ,és az alábbi problémát tapasztaltam: A gyújtás ráadása után erős ventillátor (szerű) zúgás van (a pedálok feletti részből jön) a műszerfal mögött, ami a számítógépeknél használatossal egyező hangú.Menet közben 1-2 perc után elcsendesedik.
Másik gondom,hogy becsörög a motor. Fogyasztásom jó. Tettem bele "Spurit" adalékot, amitől csendesedett a csörgés. Mi lehet a problémák oka?
MANE | 2013-11-24 18:17
Sajnos az en 2005-os,Mazda3-somnal is hallatszik,a motor bekapcsolasa utan a muszerfalbol egy tipikus asztali szamitogepre emlekezteto bugas.Kivancsi lennek en is hogy mi az oka.
djbobo-nak uzenem hogy,mivel en se kaptam"hasznalati utasitast"az autohoz,lefenykepeztem egy kolcsonkapott konyvet.A szamitogepemen van ha megadod az E-mail cimedet szivesen elkuldom.
gyugyu | 2013-11-24 17:59 mojszi részére
Érdeklődöm mi lett erre a megoldás, mert nekem is ugyanez a jelenség (2008-as Mazda 3, pár hónapja csinálja): "A gyújtás ráadása után erős ventillátor (szerű) zúgás van (a pedálok feletti részből jön) a műszerfal mögött, ami a számítógépeknél használatossal egyező hangú.Menet közben azután elcsendesedik, de folyamatos." köszönettel: gyugyu