2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Héring | 2013-11-08 17:48 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Mazda Autó!

köszönöm!

winningblue | 2013-11-08 15:58

 Üdv, kérhetem abban a segítségeteket, hogy milyen kerékőrt érdemes venni a lent említett, 2004-es Mazda3-hoz? 15"-os kerekek vannak rajta. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-11-08 08:10 Héring részére

 Elképzelhető, hogy az autóban található ún. PJB kapcsolódobozhoz köthető hiba okozza a problémát.

EnergieLaczy | 2013-11-07 19:27

 http://totalcar.hu/tesztek/2013/10/30/m ... a_auris/2/
Lehet szavazni a második oldal végén.
Naná hogy Mazda3 :!: Hajrá-Hajrá

Héring | 2013-11-07 10:56

Tisztelt Mazda Autó!

2007-es 1,6-os diesel mazda 3  5 ajtós autónk van. A motor leállítása után a műszerfal világítása gyors villogásba kezd. Ha az ajtót is kinyitjuk, erősen sípol is.Menet közben az autó jól működik. Már két autóvillamossági szakember is kereste a jelenség okát, sikertelenül. Önnek van ötlete?

winningblue | 2013-11-06 16:00 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2013-11-06 15:16 winningblue részére

 Nem ajánlott otthon kiszerelni az említett elektronikát. Az automata ablakmozgatás hiányát gyenge akkumulátor is okozhatta.

Diagnosztikával pontosítható, de valószínű, hogy kontakthiba van a légzsák rendszerben.

winningblue | 2013-11-06 10:29

 Üdv!

 

Nemrég vettük meg első autónkat, egy 2004-es, benzines, 1.6-os, TE felszereltségű, ferdehátú hármast. Nagyon szeretjük! Csak van egy-két apróság...

 

Az előttem szóló ablakemelős problémához hasonló jelenséget tapasztalunk, ugyan nem húzódtak le maguktól az ablakok, de velünk is előfordult, hogy a vezetőoldali gombok nem kezelték a másik három ablakot. És nem volt benyomva az a gomb, amelyik ezt korlátozná.

 
Az említett elektronikai doboz a kesztyűtartó alatt-mögött házilag is tisztítható, vagy inkább szakembert igényel? Ha cserére szorul, kb. milyen összegre lehet számítani?
 
Két másik furcsaság:
- Menet közben az anyósülés előre-hátra történő mozgatásakor kigyulladt a légzsák/övfeszítő hibajelzője. Megállás majd újraindítást követően 6mp után elaludt, ahogy kell. Ez kétszer is előfordult, így most átmeneti megoldásként menet közben nem állítgatjuk a jobboldali ülést.... Valami érintkezési hiba lehet?
 
- A bal első tompított fényszóró néhány napra kialudt. Most újra vidáman világít. Lehet, hogy nincs rendesen a helyén az izzó?
 
Köszi szépen!

 

maqaveli | 2013-11-05 16:18 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm válaszát.

Most jut még eszembe a múltkor csinált még olyant, hogy az  ablakemelők nem mentek érintősen, hanem csak addik amíg a gombot nyomtam, és nem lehetett irányítani a többi hármat, csak a söfőr felőlit. Ezt is csak két alkalommal csinálta. Azóta nem volt baj.

mazda-auto.hu | 2013-11-05 09:05 maqaveli részére

 Van az utastérben egy "elektronikai doboz", mely elsősorban az utastér berendezéseinek irányításáért felel( a kesztyűtartó alatt-mögött.. Ennek párásodása szokott hasonló jelenséget produkálni. Takarítással, szárítással, utólagos szigeteléssel hosszabb időre megoldható a dolog, de néha csak a doboz cseréje segít. Esetleg előfordulhat, hogy egy utólag beszerelt riasztó és ablakmodulok okozzák a problémát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó