2025. Október 18. Szombat - Lukács

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


maqaveli | 2013-11-04 22:31

Sziasztok!  

 

 Egy érdekes kérdésem/problémám lenne. Van egy Mazda 3-asom, 2007-es évjárat  1.6-os benzines. Történt, hogy az autót otthagytam kulcsra zárva, pár óra múlva mind a négy ablako leeresztve találtam. Az autóból semmi nem hiányzott, szóval nem hinnném hogy valaki leengedte volna kulcs és indítás nélkül az ablakokat - 100%, hogy nem én hagytam úgy és más sem foglalkozott vele. Vajon hogyan lehetséges hogy az ablak magától leereszkedett? Valami elektronikai hiba lenne?

mazda-auto.hu | 2013-11-04 07:55 mazda2012 részére

 Sd kártya nélküli autóval még nem volt dolgom, mert egy kártya minden navigációs autóhoz jár. Jelenleg egy Kelet-Európa adatait tartalmazó SD kártya 135762,-Ft.

mazda2012 | 2013-11-01 17:37

Tisztelt Szakértő!

2 hete vásároltam Németországban egy Mazda3 tipusú autót. 2012-es évjárat, 2.0 benzines (150le), nagyon jól felszerelt. A problémám a gyári beépített navigációval van, amihez nem kaptam sd kártyát. Jelen pillanatban a rádión kívűl semmilyen funkció nem működik (ipod vezérlés, bluetooth csatlakozás, stb.). Kérdésem az lenne, hogy az sd kártya hiánya okozza-e a problémát? Ha igen, hol tudnám beszerezni?

Válaszát előre is köszönöm.

Holiday | 2013-10-31 16:52 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt Szakértő!

 

Köszönöm válaszát, magam is a benzines felé hajlok. Két kérdésem lenne még, feltételezve, hogy olyan autókról beszélünk, melyeket rendsen szervizeltek pl. szakszervizben:

- mire kell figyeljek, ha 90 ezer km. körüli autót választok (milyen várható nagyobb javításokkal -és kiadásokkal- számolnoöm mindenképpen, amit a karbantartási technológia mindenképen előír ilyen futásnál)

- mik lehetnek egy 150 ezret futott autón a leginkább megfigyelendő dolgok.

Jellemzően 2004-2006 közötti autók esnek a látókörömbe.

 

Köszönöm válaszát.

mazda-auto.hu | 2013-10-31 15:13 Holiday részére

 A dízelek ( kimondottan az 1,6-os) jóval érzékenyebbek abban a tekintetben például, hogy hol, és milyen gyakran szervizelték őket. A benzinesek, különösen az 1,6-os, vagy nagyobb motorral kevésbé. Ettől függetlenül a makulátlan, és igazolható előéletű autók ajánlhatóak elsősorban. 

Holiday | 2013-10-30 16:11

Üdvözlet a résztvevőknek!

 

Játszok a gondolattal, hogy család többedik autójaként  l. generációs Mazda3-ast vásároljak. Jellemzően a benzineseket nézem, de nem zárkózom el a dieselektől sem. Jó ideje böngészem a netet ezügyben, de nem találtam semmi olyan utalást, mely ezeknek az autóknak azon ismérveit taglalnák, amikre vásárlás előtt fokozottan oda kell figyelni. Gondolok itt a vezérlés cseréjének elvégzésére, a tipus érzékeny pontjaira, egyebekre.

 

Várnám szakember és használó véleményét is abban a reményben, hogy sikerül egy minden szempontból jó autót találnom majd.

Szép napot!

 

balu81 | 2013-10-29 21:51 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm szépen a válaszát! Most megy hét éves szervízre az autó, majd visszajelzek, hogy mi lett a megoldás.

mazda-auto.hu | 2013-10-29 07:48 balu81 részére

 Sajnos nem látom, hogy mi szakadt le, így nem tudom megítélni a csere szükségességét. Amennyiben a legalsó vastagabb alukeret szakadt le, az nyilván nem szerencsés, de ha csak vízjáratok közötti hajtogatott "aluszalag" hiányzik egy darabon, az még nem okoz gondot.

tamassmn | 2013-10-29 07:08

Kedves Mazda fórum!

 

szeretnék leinformálni egy mazda 5-öst, hogy az elektronikus nyilvántartás szerint mi az autó előélete. Az autó Németországból behozott, azonosítói a következők:

Modell: Mazda 5L 2.0 lMZR-CD143PS 5T6GSAL-ACPNAV

motor, vagy alvázszám: JMZCR19R600368036

Bármilyen i9nformáció érdekel az autórol.

 

Köszönettel: tamassmn

balu81 | 2013-10-28 23:00 mazda-auto.hu részére

Amennyiben eltávolítàsra kerül, nem szűnik meg a tovàbbi rétegek alàtàmasztàsa és ezzel nem okozza azok idõvel történõ leszakadàsàt?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó