2025. Május 12. Hétfő - Pongrác
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
HorCsa | 2011-07-20 08:53
Sziasztok!
A következő problémára tudtok valami megoldást ötletet:
1.6 disel mazda3
Kb 3000km-rel ez előtt tankolás után (ami lehet csak véletlen) kigyulladt a motorblokk lámpa. Az autó nem ment, elment a teljesítmény. Ha leállítottam és újra elindítottam a lámpa már nem égett, de amint elindultam a kocsival kigyulladt és nem ment. Hazavittem. 4-5 óra múlva mikor megint hazaértem gondoltam megnézem mi van vele. Nem produkálta a hibát. Ez után mentem vele kb 3000km-t és akkor jött elő megint. Mentem vele kb 80km-t úgy h mindig mikor kigyulladt és visszaesett a teljesítmény megálltam újraindítottam és akkor egy darabig ment rendesen. Bevittem a szervízbe de semmi hibakód nem volt benne ami erre a hibára utalt volna. Azt mondták ha kigyullad megint akkor vigyem be úgy h ég a lámpa. Persze azóta is egyszer egyszer kigyulladt csak nem munkaidőben és újraindítás után eltűnt és pár 100km-ig megint nem jelentkezett. Ma reggel viszont kigyulladt és folyamatosan ég újraindítás után is. 3000-es fordulat fölé még üresben sem pörög a motor. Megyek is délután a szervízbe csak gondoltam talán van valami tippetek.
Vik8 | 2011-07-06 10:55
Sziasztok!
A következő dologgal kapcsolatban szeretnék érdeklődni:
szoktátok-e a motorteret tisztítani, ha igen, akkor hogyan, milyen módon?
A motortér eléggé érzékeny pontja az autónak, gondolom, de engem pl. idegesít a sok por, kosz, ami lerakódik benne és mondjuk levegővel nem lehet kitakarítani. Illetve a téli időszak után a sós hólé is komoly pusztítást tud végezni a fémfelületeken.
Már hallottam motormosásról, de ez mennyire megoldható, kivitelezhető?
mazda-auto.hu | 2011-07-05 08:25 k.gyozo részére
Valójában csavar függő. Kézzel meghúzva ki lehet próbálni, hogy a hatlap sarkai nem érnek-e bele hamarabb a könnyűfém felnibe, mint ahogy a kúpos csavarfej megszorul a felnin. A másik kérdés, hogy mennyire ép az acélfelnire használt csavar kúpja, nincs-e rajta bemarás?
k.gyozo | 2011-07-04 21:04 k.gyozo részére
közben megnéztem és nem. :)
k.gyozo | 2011-07-04 10:50
Kedves Mazda-autó!
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári lemezfelni és a gyári alufelni, rögzíthető e ugyanazokkal a csavarokkal?
solyomzuzo | 2011-07-03 21:37 solyomzuzo részére
Kétséget kizáróan a belső hőmérséklet-érzékelő ventillátora a ludas. Hozzáértő kezek nyilván 2 perc alatt kikapnák a helyéről, ami után dönteni lehetne további sorsa felől. Jól gondolom?
mazda-auto.hu | 2011-07-02 08:57 solyomzuzo részére
Hallani kellene!
solyomzuzo | 2011-07-01 23:31
Köszönöm az infót, átgondolom.
Hanem reggelente fura hangot hallok a műszerfal mögül. Miután ráadom a gyújtást - de még az indítás előtt - elkezd berregni valami. Mintha egy kisebb ventillátor lapátjai érnének valamihez - rrrrrrrrrrrr... Ez fura, mert akkor sem marad abba ha teljesen kikapcsolom a légkondi ventillátorát. Indítás után is hallani, bár az alapjárati motorhang kissé elnyomja. Aztán lassan elhallkul, legalábbis azt hiszem. Mikor a munkahelyemre érve újra elcsendesedik a motor, már nem hallani. Melegen újraindítva szintén nem jelentkezik a hang. Nem tudom mi lehet... :(
Balázs | 2011-07-01 20:59 solyomzuzo részére
Szervusz!
Közben megtaláltam azt is, hogy én anno honnan vettem. Azóta azért rendesen felment az ára 19e-ről 26e-re :(
https://xcarlink.hu/
Itt mindent korrektül leírnak. Beszerelési útmutató is van. Én is az alapján csináltam mindent. Két megoldás van:
-vagy a kesztyűtartóba rakod (szerintem ez a praktikusabb és egyszerűbb, mert hát csak rádugod a pendrive-ot és amíg nem akarsz rajta "CD"-t cserélni, addig nem kell piszkálni és útban sincs)
-vagy a pohártartóba (engem ott zavarna)
solyomzuzo | 2011-07-01 08:28 Balázs részére
Köszönöm Balázs!
Ennek a kütyünek pontosan hol a helye? Én választhatom meg, - ameddig a kábele engedi - elrejtem a kesztyűtartóban, vagy kivezethetem a sebváltó mellé? Netán korrekten applikálható mondjuk a rádió és a klíma közötti előlapba?