2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda MX-5 kiadás, emlékül a 25 évnek.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










Piro | 2008-03-24 23:02
Andras, ha idod es kedved engedi, kerlek irj meg a tapasztalataidrol.Igazabol nalam a valasztas kifejezetten "erzelmi" alapon esett a Mazdara, valojaban fogalmam sincs, hogy tevedek-e a tipusvalasztasnal.
(Amugy mindenkitol szivesen vennem a tanacsokat, eszreveteleket.)
Elore is koszi szepen!
Piro
Piro | 2008-03-24 22:30
Andras, nagyon koszonom a segitseget! Nalam az arany korulbelul 30-70%lesz a varosi kozlekedes javara.Nehany napja egy 1300-as Suzuki utan, kolcson masinan kozlekedunk.(1900-as Jetta) Teljesen igazad van, siman erezheto, az altalad emlitett "etvegy", eppen ezert gondolkoztam az erosebb auton. Mindenesetre, ha varosban erezhetoen dragabba valna az autozas (+ dragabb a biztositas is), vsz esszerubb dontes szamomra, ha egy 1,6-os modellt valasztok..... Megegyszer koszonom szepen a segitseget,tovabbi biztonsagos autozast kivanok!
Piro
t.andras | 2008-03-24 19:28
Piro!
nekem 1,6 benzines 3-asom van.vegyes fogyija 7,3(70% o.út, 30%város).
Kérdéses attól is függ hogy hol használnád inkbább.a városban jobban érzékelhető lenne a különbség a fogyasztásban, o.úton már kevésbé.abban igazad van hogy a 2-ezres motor nem erőlködne annyira mint az 1,6os, de minél jobban megszokja az ember a motor többlet teljesítményét, annál jobban nyomja a gázt később,azaz a fogyi nő(legalábbis általában).:-)
autópályára mindenképp jobb a 2ezres, akár benzin, akár dízel, már csak a 6. fokozat miatt is.(engem kicsit zavar hogy nagyobb tempónál sokat pörög a motor.
Remélem segítettem.
Üdv:András
Piro | 2008-03-24 16:48
Kedves Tommi!
Igazabol a kerdesem arra az esetre vonatkozott, ha megvennem a nagyobb teljesitmenyu autot.Jo lenne tudni, h ez kb mekkora havi tobbletkoltseget okozna. Termeszetesen a katalogusok/adatlapok adatait is tiszteletben tartjuk, de azert megiscsak biztosabb forrasnak tunnek szamomra a tulajdonosok tapasztalatai.Koszi szepen a valaszt!:)
tommi | 2008-03-23 17:48 Piro részére
A műszaki adatlapok alapján van némi különbség a két motor fogyasztása között (mind benzines, mind dízel esetében). De a kérdésben nem merült fel az árkülönbség. Ha pedig a pénz nem számít, akkor szerintem mindenképpen a 2 literes a jobb vétel (én abból is a dízelt venném).
Piro | 2008-03-23 13:12
Kedves Mazdasok!
Uj Harmasas vasarlasa elott allunk es nehezen tudjuk eldonteni, h 1600-as vagy 2000-es motorral vegyuk-e meg az uj csaladtagot.Azt szeretnem kerdezni, h a fogyasztasban van-e lenyegi kulonbseg, abbol az egyszeru logikabol kiindulva, h talan egy erosebb motor kevesbe erolkodik ugyanakkora suly mozgatasanal, igy talan nem is eszlelheto annyira, hogy nagyobb lenne az etvagya? Vagy nagyot tevedek? Valaszukat elore is koszonom! P
mazdasjopek | 2008-03-11 10:02
Köszönöm a gyors választ.
Visszaviszem légtelenítésre a szervízbe.
mazda-auto.hu | 2008-03-11 09:21 mazdasjopek részére
Elképzelhető, hogy hiba csúszott a légtelenítésbe. Az oldáshoz szükséges kiemelés ettől függetlenül megtörténhet, de mégsem éri el a kellő mértéket.
mazdasjopek | 2008-03-11 07:15
Üdv!
Mazda3 kuplungmunkahenger csere történt.
Az uj munkahenger beépítése után a következő változást tapasztaltam.
A pedált ütközésig lenyomom és vissza engedem két három milimétert már indul is az autó.
Nekem ez furcsa, mivel a csereét megelőzően az autó megmozdulásához kettő centit kellett felengedni a pedált.
Szerintem ez nem üzemszerű.
Ugyanakkor álló helytetben.....teljesen benyomott kuplungpedál mellett minden sebességfokozat simán és könnyedén kapcsolható, nem reccsen a váltó, vagyis a kuplung szétold. De nekem hiányzik az alsó holtjáték. Mennnyi a holtjáték mérete, és hogyan kell beállítani?
mazda-auto.hu | 2008-02-19 10:45
54000,-Ft. Általában 30mm-t ültet.