2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Piro | 2008-03-24 23:02

Andras, ha idod es kedved engedi, kerlek irj meg a tapasztalataidrol.Igazabol nalam a valasztas kifejezetten "erzelmi" alapon esett a Mazdara, valojaban fogalmam sincs, hogy tevedek-e a tipusvalasztasnal.
(Amugy mindenkitol szivesen vennem a tanacsokat, eszreveteleket.)
Elore is koszi szepen!
Piro

Piro | 2008-03-24 22:30

Andras, nagyon koszonom a segitseget! Nalam az arany korulbelul 30-70%lesz a varosi kozlekedes javara.Nehany napja egy 1300-as Suzuki utan, kolcson masinan kozlekedunk.(1900-as Jetta) Teljesen igazad van, siman erezheto, az altalad emlitett "etvegy", eppen ezert gondolkoztam az erosebb auton. Mindenesetre, ha varosban erezhetoen dragabba valna az autozas (+ dragabb a biztositas is), vsz esszerubb dontes szamomra, ha egy 1,6-os modellt valasztok..... Megegyszer koszonom szepen a segitseget,tovabbi biztonsagos autozast kivanok!
Piro

t.andras | 2008-03-24 19:28

Piro!
nekem 1,6 benzines 3-asom van.vegyes fogyija 7,3(70% o.út, 30%város).
Kérdéses attól is függ hogy hol használnád inkbább.a városban jobban érzékelhető lenne a különbség a fogyasztásban, o.úton már kevésbé.abban igazad van hogy a 2-ezres motor nem erőlködne annyira mint az 1,6os, de minél jobban megszokja az ember a motor többlet teljesítményét, annál jobban nyomja a gázt később,azaz a fogyi nő(legalábbis általában).:-)
autópályára mindenképp jobb a 2ezres, akár benzin, akár dízel, már csak a 6. fokozat miatt is.(engem kicsit zavar hogy nagyobb tempónál sokat pörög a motor.
Remélem segítettem.
Üdv:András

Piro | 2008-03-24 16:48

Kedves Tommi!
Igazabol a kerdesem arra az esetre vonatkozott, ha megvennem a nagyobb teljesitmenyu autot.Jo lenne tudni, h ez kb mekkora havi tobbletkoltseget okozna. Termeszetesen a katalogusok/adatlapok adatait is tiszteletben tartjuk, de azert megiscsak biztosabb forrasnak tunnek szamomra a tulajdonosok tapasztalatai.Koszi szepen a valaszt!:)

tommi | 2008-03-23 17:48 Piro részére

A műszaki adatlapok alapján van némi különbség a két motor fogyasztása között (mind benzines, mind dízel esetében). De a kérdésben nem merült fel az árkülönbség. Ha pedig a pénz nem számít, akkor szerintem mindenképpen a 2 literes a jobb vétel (én abból is a dízelt venném).

Piro | 2008-03-23 13:12

Kedves Mazdasok!

Uj Harmasas vasarlasa elott allunk es nehezen tudjuk eldonteni, h 1600-as vagy 2000-es motorral vegyuk-e meg az uj csaladtagot.Azt szeretnem kerdezni, h a fogyasztasban van-e lenyegi kulonbseg, abbol az egyszeru logikabol kiindulva, h talan egy erosebb motor kevesbe erolkodik ugyanakkora suly mozgatasanal, igy talan nem is eszlelheto annyira, hogy nagyobb lenne az etvagya? Vagy nagyot tevedek? Valaszukat elore is koszonom! P

mazdasjopek | 2008-03-11 10:02

Köszönöm a gyors választ.
Visszaviszem légtelenítésre a szervízbe.

mazda-auto.hu | 2008-03-11 09:21 mazdasjopek részére

Elképzelhető, hogy hiba csúszott a légtelenítésbe. Az oldáshoz szükséges kiemelés ettől függetlenül megtörténhet, de mégsem éri el a kellő mértéket.

mazdasjopek | 2008-03-11 07:15

Üdv!
Mazda3 kuplungmunkahenger csere történt.

Az uj munkahenger beépítése után a következő változást tapasztaltam.

A pedált ütközésig lenyomom és vissza engedem két három milimétert már indul is az autó.

Nekem ez furcsa, mivel a csereét megelőzően az autó megmozdulásához kettő centit kellett felengedni a pedált.

Szerintem ez nem üzemszerű.

Ugyanakkor álló helytetben.....teljesen benyomott kuplungpedál mellett minden sebességfokozat simán és könnyedén kapcsolható, nem reccsen a váltó, vagyis a kuplung szétold. De nekem hiányzik az alsó holtjáték. Mennnyi a holtjáték mérete, és hogyan kell beállítani?

mazda-auto.hu | 2008-02-19 10:45

54000,-Ft. Általában 30mm-t ültet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó