2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-10-22 14:47 Pedro részére

Nem csak egyszerűen váltócserével jár a kérdés. Nem tartjuk reális elképzelésnek.

Pedro | 2008-10-22 13:48

Lehet, hogy erdekes es furcsa a kerdesem, de azutan szeretnek erdeklodni, hogy egy 2 literes GT-t at lehet e epiteni 5 seb manualisbol automatava (amerikaban ez az alaptipus, tehat valto biztos van hozza a kerdes, hogy egy az egyben atszerelheto e vagy nem) Elore is koszonom a valaszt

mazda-auto.hu | 2008-10-02 13:58 t.andras részére

1. Elsősorban a 0w-30 jelzésű olajakat ajánljuk. A motor szempontjából még a 0w hidegoldali jelzésű olajokál jobb nem született, a 30-as melegoldali jelzés pedig a gyári ajánlásnak megfelelő.
2.Nincs gyári chiptuning. Általában nincs gond a "chip-pelt" autókkal.
3. Nincs gyárilag átállítva a futómű.

t.andras | 2008-10-01 23:17

Tisztelt mazda-autó!

1. Érdeklődnék, hogy m3 1.6 benzineshez milyen olajat ajánlanának?(a könyve ugye 5w30, ill. 10w40-et ír)de 5w30-ból nagyobb a kínálat,pl mobil 1 esp 5w30, vagy valvoline full szint. olajat néztem ki.
2.gyári szervíz által lehet-e chiptuning boxot kapni?ill. ezeknek a legúljabb fejlesztésű u.n. tuningboxoknak lehet-e káros hatása a motorra, nem extrém méretű teljesítménynövelés esetén?
3. gyári 16-os felnimet lecserélném 205/50-R 17-re, de a gumis lebeszélt róla, hogy túl kemény lesz az autó.kérdésem az lenne, hogy azok a 3-asok amik gyári 17-essel jönnek ki, át van-e állítva gyárilag a futóművük?
Köszönöm a választ.

Kicsigacas | 2008-09-28 19:52

Sziasztok!Mi a véleményetek egy 2007-es Mazda 3 1,4 sport változathoz? Elég jól felszerelt 22 e kilóméterrel.

mazda-auto.hu | 2008-08-22 08:19 Marqatti részére

Gratulálunk az autóhoz! Amíg nem üzemmeleg a motor és a motorolaj, addig mindenképpen kerülni kell a 2500 fordulat feletti tartományt. Egyébként feleslegesen, ha nincs rá szükség nem kell pörgetni a motort, nem fog ellustulni. Ettől függetlenül nem ártalmas a 3500-4000 fordulaton váltás, amikor dinamikusan közlekededsz. Inkább a tartósan magas fordulatszámokat kell egyébként kerülni, amíg be nem járódott a motor.

Marqatti | 2008-08-21 20:36

Sziasztok!Most kaptam meg új M3 1.6 TE járgányomat. Így teljesen zöldfülüként érdeklődöm. A kézikönyvben nagyon gyenge infó van arról, hogy milyen fordulatszámot kíván az autó igazán, milyen sebességeknél érdemes váltogatni, hogy ne is darálódjon szét a motor, de ne is lustuljon el. Köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2008-08-04 08:15 rYaN részére

A kezelési kézikönyvben a kerékcserén kívül más szerelési utasítás természetesen nincs benne. Javasoljuk inkább egy szervízben elvégeztetni az izzócserét. Első alkalommal mindig jobb látni, melyik panelt, hogy kell kiszerelni. :)

rYaN | 2008-07-29 21:58

Sziasztok!
2éves, külföldröl behozott 3-as mazdát vettem és kiégett a klímakonzol ventillátorszabályzója mögötti izzó. Érdemes nekiállnom cserélni, vagy túl bonyolult?
Kérdezem ezt, mivel users manualt sajnos nem kaptam az autóhoz. Köszi

mazda-auto.hu | 2008-06-12 17:52 pusiisti1 részére

Javasoljuk, hogy szervízben cseréljék! A középkonzoltól balra lent.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó