2025. Május 10. Szombat - Ármin
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-05-15 08:25 tommi részére
A következő kötelező szervíznél az adott Mazda szervíznek ellenőriznie kell az autót, és meg kell állapítaniuk mi a teendő.
tommi | 2008-05-14 20:49
Hello mazda-auto!
Fórumokon olvastam, hogy bizonyos M3 szériát utólagos alváz- és üregvédelemmel kell ellátni. Ez mikori gyártású autókat, illetve milyen alvázszám-tartományt érint?
mazda-auto.hu | 2008-05-05 07:55 Fortune részére
Újakat, vagy bontottakat, sérültet?
mazda-auto.hu | 2008-05-05 07:53 LOANA részére
A pedál lenyomásával egy kis dugattyú nyomást gyakorol a rendszerben lévő olajra amely a csőrendszer másik végén az alsó munkahengerben található dugattyú megnyomásával kiemeli a kuplungot. Ezen a hidraulikus rendszeren nem nagyon lehet állítani. Ki kellene próbálni, hogy egy másik 1,6-os hármasban is ugyanígy kell-e nyomni.
LOANA | 2008-05-04 19:47
Kb. nyolc hónapja van a birtokomban egy benzines M3 Sport 1.6 TX Plusz. 11000 km körül járunk, remek a kocsi, semmi műszaki probléma nem volt még vele.
Egyetlen gondom van ami nagyon lerontja a ZUM-ZUM érzést, minden korábbi kocsimhoz képest nagynak találom a kupplung pedál erőszükségletét. Szerintem egy kicsit magasan is van a pedálsor és a kopplungot hosszú úton, erősen kell nyomni.
Ez bizony kényelmetlen és fárasztó (egy Hungária krt.-as dugóban araszolásról nem is beszélve). Tudom persze, hogy létezik automata váltó, de egy ilyen finom modern autóban anakronisztikus a teheratós pedálkezelés. Lehet ezen valamit finomítani? Valahogyan (szoftveresen) a rásegítést fokozni? Egyáltalán mennyire van direkt kapcsolat a pedál működtetés és a kupplung oldás között?
Fortune | 2008-05-02 16:52
Sziasztok.Vásárolni szeretnék lökhárítokat Mazda 3-hoz csak nem tudom hol lehetne szétnézni ezzekkel kacsolatosan.Ha tudtok akkor írjatok cégeket vagy cimeket hogy hol lehetne menézni öket és beszerezni.Elöre is köszi a segítséget
orion | 2008-04-23 15:15
Sziasztok! A Quaife-nek van egy amerikai Mazda3-ra való sperrje. Kint ha jól tudom az 5 sebességes G35M-R váltóval szerelik a Mazda3-akat. Nekem már a 6 sebességes váltóm (talán G36M-R) van (2007 Mazda3 2.0 GTA). Felmegy az enyémre a Quaife LSD?
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-04-22 13:52 orion részére
Még nem próbáltuk, de nem csak egy egyszerű csere lenne. Nem egyeznek meg a féltengelyek sem.
orion | 2008-04-22 12:51
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy lehet-e Mazda3 2.0 GTA-ba sperr-difit beépíteni és ha igen, kb milyen költséggel? Pl a Mazda3 MPS LSD-jét esetleg bele lehet műteni? :-).
Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!
sema | 2008-04-17 21:30 mazda-auto.hu részére
Sziasztok,
köszönöm a segítséget !
Felkeresem a szervizemet a problémával.