2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pusiisti1 | 2008-06-12 13:05

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy hol található a pollenszűrö? Gondolom a műszerfal mögött valahol, de honnan lehet hozzáférni melyik oldalról miket kell leszedi?(mazda 3)

Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2008-05-30 16:33 Tomi_MX5 részére

Nagyon sok minden okozhatja ezt a hibát. Először egy műszeres tesztet kell végezni.

Tomi_MX5 | 2008-05-30 13:30

Sziasztok! van némi problémám egy 2004-es 1.6TE Sporttal. Nem indul be a hűtőventillátor...Hhőgombát cseréltem, relé ellenőrizve, a ventillátor is működik magában. Mi lehet a probléma oka ? Így nyáron klíma nélkül kezd kellemetlenné válni a dolog :-)

köszi

mazda-auto.hu | 2008-05-15 08:25 tommi részére

A következő kötelező szervíznél az adott Mazda szervíznek ellenőriznie kell az autót, és meg kell állapítaniuk mi a teendő.

tommi | 2008-05-14 20:49

Hello mazda-auto!

Fórumokon olvastam, hogy bizonyos M3 szériát utólagos alváz- és üregvédelemmel kell ellátni. Ez mikori gyártású autókat, illetve milyen alvázszám-tartományt érint?

mazda-auto.hu | 2008-05-05 07:55 Fortune részére

Újakat, vagy bontottakat, sérültet?

mazda-auto.hu | 2008-05-05 07:53 LOANA részére

A pedál lenyomásával egy kis dugattyú nyomást gyakorol a rendszerben lévő olajra amely a csőrendszer másik végén az alsó munkahengerben található dugattyú megnyomásával kiemeli a kuplungot. Ezen a hidraulikus rendszeren nem nagyon lehet állítani. Ki kellene próbálni, hogy egy másik 1,6-os hármasban is ugyanígy kell-e nyomni.

LOANA | 2008-05-04 19:47

Kb. nyolc hónapja van a birtokomban egy benzines M3 Sport 1.6 TX Plusz. 11000 km körül járunk, remek a kocsi, semmi műszaki probléma nem volt még vele.
Egyetlen gondom van ami nagyon lerontja a ZUM-ZUM érzést, minden korábbi kocsimhoz képest nagynak találom a kupplung pedál erőszükségletét. Szerintem egy kicsit magasan is van a pedálsor és a kopplungot hosszú úton, erősen kell nyomni.
Ez bizony kényelmetlen és fárasztó (egy Hungária krt.-as dugóban araszolásról nem is beszélve). Tudom persze, hogy létezik automata váltó, de egy ilyen finom modern autóban anakronisztikus a teheratós pedálkezelés. Lehet ezen valamit finomítani? Valahogyan (szoftveresen) a rásegítést fokozni? Egyáltalán mennyire van direkt kapcsolat a pedál működtetés és a kupplung oldás között?

Fortune | 2008-05-02 16:52

Sziasztok.Vásárolni szeretnék lökhárítokat Mazda 3-hoz csak nem tudom hol lehetne szétnézni ezzekkel kacsolatosan.Ha tudtok akkor írjatok cégeket vagy cimeket hogy hol lehetne menézni öket és beszerezni.Elöre is köszi a segítséget

orion | 2008-04-23 15:15

Sziasztok! A Quaife-nek van egy amerikai Mazda3-ra való sperrje. Kint ha jól tudom az 5 sebességes G35M-R váltóval szerelik a Mazda3-akat. Nekem már a 6 sebességes váltóm (talán G36M-R) van (2007 Mazda3 2.0 GTA). Felmegy az enyémre a Quaife LSD?
Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó