2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2008-03-30 21:27

Zsakett!
Nem tudom hogy aktuális-e még a zörgés problémád. Nekem már nincs meg a 3asom, de emlékszem hogy hogy időszakosan zörgött, de nem a szélvédőnél, hanem a középső szellőzés mögött, mintha valami cső meglazult volna. Szétszedték a kormány mögött a műszerfalat (napokig állt a szervizben) de nem találták meg az okát. Viszont volt egy 6osom, aminek meg a szélvédőnél (mintha hozzáért volna a mászerfal) nyikorgott-zörgött... Probáld ki, hogy odatömsz ideiglenesen valami textilt vagy zsebkendőt, mintha kiékelnéd, hogy akkor megszünik-e a zörgés! Én vettem öntapadós gumiszallagot és egy 0,5 cm-es darabot beragasztotam a szélvédőnél a műszerfalra és megszünt a zörgés.
Sok sikert!

Piro | 2008-03-29 19:53

Kozben rajottem, hogy egtelen nagy marhasagot kerdeztem az elobb.....:)))
De, ha mar itt vagyok, megkerdeznem, tudtok-e valamit a Activematic-rol, vannak-e tapasztalatok ezzel a valtotipussal kapcsolatban es, ha igen, mik azok?
koszi! Piro

Piro | 2008-03-29 09:50

Haliho!
Azt szeretnem kerdezni,amennyiben a kereskedesben 3 ev vagy 100e.km garanciat ajanlanak, melyiket esszerubb valasztanom.
Logika szerint nyilvan az utobbit, hiszen evi max 15ezer km-t utazgatunk. Viszont attol felek, hogy a garancia feltetelei nem ugyanazok es igy, meg a harom ev alatt sem vallalnak teljeskoru garanciat. A szerzodes sorai kozott eleg nehez kiismerni magam, ezert kernem a tanacsotokat.Koszi szepen!:)

mazdasjopek | 2008-03-29 07:06

SZIASZTOK!
A garancia vonatkozik a kipufogóra is?
Kettő éves és 57ezer km után a kipufogó rendszer olyan mértékben korrodált, hogy nagy darabokban válnak le rozsdás részek.

mazda-auto.hu | 2008-03-26 14:16 Piro részére

Nem is vettük szemtelenkedésnek. :)

Piro | 2008-03-26 13:01

Igazan nem szerettem volna szemtelenkedni, ha ugy ment at az uzenetem, elnezest kerek! Teljesen klassz,hogy egy markakepviselo kiall az altala kepviselt marka mellett. Raadasul, mint mondtam,igenyeimnek maximalisan megfelelonek tunik a Harmas, de mivel fiatal versenyzo vagyok, ezert fordultam a nalam tapasztaltabbakhoz.Korrektsegetek felol semmi ketsegem, az elozzo valaszod is errol gyozott meg.Koszonom szepen!

mazda-auto.hu | 2008-03-26 10:04 Piro részére

1.A cikket egy teljesen független ausztrál újságtól vettük át. 2. Aktív biztonsági jellemzők terén a Hármas kiemelkedően teljesít. A passzív biztonság terén a gyalogosvédelme nem teljesen kielégítő, mivel viszonylag közel van a motorháztető a motorhoz. 3. Maga a Tripla-H utascella rendkívül merev, a Mazda3 az ütközési teszt (euro ncap) pontszámai alapján eléri az öt csillagot, de a műszerfal kialakítása miatt (térd)mégsem adták meg neki a maximális elismerést.

Piro | 2008-03-26 00:22

Koszi mindenkinek a segitseget! :)
Automata valtonal, szerintetek mennyit kell meg raszamolni a fogyasztasra? Regebben olvastam, hogy az M3-asok torestesztjei viszonylag gyengebbre sikerultek mint a vetelytarsake. Ezen az oldalon viszont kiemelik a kiemelkedo biztonsagot. Az persze nekem is vili, h nem fogja egy Mazdas lap azt irni az autoirol, h vacakok es megbizhatatlanok, megis az erdekelne, hogy az elmult idoszakban tortent-e fejlesztes ezen a teren.
piro

tommi | 2008-03-25 17:22 Piro részére

Hello Piro!

Nekem is 1.6-os (benzines) M3 van. Amit t.andras írt, az nálam is nagyjából hasonló: a vegyes fogyasztás úgy 7,3-7,5 liter, de városon kívül sem igen megy 6,5 alá (igaz általában 100-120 között megyek). A városi fogyasztást nem tudom, annyit nem használom városon belül, hogy érdemes lenne számolni. Megvásárlás után a fogyasztás sokkoló volt, de 3-4000 km után csökkent.

mazda-auto.hu | 2008-03-25 10:15 Piro részére

Abszolút igaz a megállapítás, hogy városi közlekedésben inkább csak hátrányai vannak a 2 literes benzinesnek a kisebb motorokkal szemben. Országúton viszont ellenkezőleg, az előnyei túlsúlyba kerülnek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó