2025. Május 4. - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-09 09:06 dobaki2 részére

Természetesen át lehet kötni, de utána figyelni kell rá, nehogy lemerítse az akkumulátort a szívargyújtóhoz csatlakoztatott fogyasztó.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 09:02 klementisz2 részére

Ha meghibásodás történik és a hiba visszavezethető a chiptuningra, akkor az kizárja a garancián belüli javítást. Minden más esetben nem.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:57 kriszabo részére

A légzsáklámpa világításának okához közelebb vihet a Mazda komputeres hibaolvasás. a kuplungtárcsa ára 37730,-Ft, a szerkezet 32283,-Ft, a kinyomócsapágy 13172,-Ft.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 08:51 gaboca részére

A tuning kiiktatása nélkül célszerű a frissítést végrehajtani.

dobaki2 | 2009-02-09 07:53

Új Mazda 6 2.0 diesel-hez (2008-as) mennyibe kerül és mi kell bele az állófűtéshez?

dobaki2 | 2009-02-09 06:58

A középső konzolon lévő szivargyújtót átlehet kötni úgy, hogy állandóan legyen benne 12 volt. Jelenleg a gyújtás levétele után nincs benne áram.

klementisz2 | 2009-02-07 17:14

Lehet naív a kérdésem, de ha chuptuningot teszek az autóba, akkor veszik a gari? Van olyan - esetleg -, amelynél nem?

Köszi.

kriszabo | 2009-02-07 13:26

Sziasztok.
Nemrég vettem egy Mazda 6-ost.
2.0 Te Sport benzines 2002/12

Tegnap elvittem lemosni egy kézi mosóba és azóta világít a légzsáklámpám,de ami ennél aggasztóbb,hogy hangosan nyikorog a kuplungom és úgy érzem mintha egy kicsit rotyogna is.
Persze lehet(sőt biztos)ennek semmi köze a mosáshoz.
Kérdésem,vajon kuplunghiba lesz?,de Mi?ill.milyen áron lehet kapni kuplung szettet,vagy külön -külön elemeket.

köszi

Fecó | 2009-02-07 00:23 gaboca részére

Szia Gaboca.A héten volt szoftverfrissítés/tanítás,de a Küberl V-cr doboz nélkül.Mióta van ez a doboz 2 szervizen voltam.Épp ma raktam vissza.Ez nem 1 komoly tuning,nem hiszem hogy drasztikussan károsítaná a motort(normálissan használva),ez végre nem megy többet,bár nem is probáltam mégde a nyomaték változás az roppant jó lett,érezhető a külömbség,szerintem minden sebességi fokozatban,80ról 6-n tök jól húz,de5-n kiválóan megy(ezt is akartam)Meglepett a sokkal hirtelenebb,és sokkal jobban húz(híhető az a +40-45 newtonméter,max15Le)A regenerálást,annak idejét,mennyiségét nem szoktam figyelni,mert nem szoktam hosszú távon menni,5-10km-n,lakott területen meg másra kell figyelni,de a fogyi nekem ennek tudatában megfelelő(7-7.5-L).De kiprobálnám hosszú távon,biztos lenne vagy 6-6.5 Én nem hallok hangi változást,se hidegen,se melegen,se a dobozzal,se anélkül,se terhelve,pedig figyelek.Amennyire ez picit kopog hidegen,azt a díeselnek tudom be.A pillanatnyi kerregés más márkánál is meg van.Laikusként ennyi.

gaboca | 2009-02-06 16:34 mazda-auto.hu részére

T.Mazda-autó!

Azt szeretném megtudni, hogy én is küberl boxot használok M6-bs és a befecskedező tanitáshoz ki kell szerelni v. lehet együtt tanitani a box-al.
Hidegen nagyon keményen jár a motor.


Feco!

Neked ilyen tapasztalatod nincs?
Nálad volt már befecskendező tanitás (frissités)?


Gabi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó