2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


NyPeter | 2009-02-20 11:39

Tisztelt Mazda Autó!

Régebben már érdeklődtem, hogy Mazda 6 típusú 2001 gyártási évi autómban csak rádió van :(
Érdeklődnék, hogy milyen lehetőségem van arra, hogy MP3-as CD-t hallgassak az autóban?
A beípítőkeret túl drága, valami gyári megoldás kellene, elérhető áron.

Válaszukat előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:58 mazda-auto.hu részére

Ami kimaradt: Nem automatikus a szelephézag állítás, csavarral beállítható.

mazda-auto.hu | 2009-02-19 09:28 béla részére

1.Nálunk Békéscsabán,nagyjából 250000Ft -os költséggel kell számolni a 120000km-es Mazda6 dízel szervízre. Ebben többek között a szíjvezető és feszítő görgök, a feszítő patron, a szíj, illetve a szokásos szervizelések vonatkozó alkatrészei és a hosszbordás szíj cseréje (ékszíj) is benne van.
2. A motorolaj elsősorban 5w-30, vagy 0w-30 jelzésű legyen. Mi Mobil-1 0w-30 Super Syn-t használunk.

béla | 2009-02-19 04:20

Tisztelt Mazda autó most vásároltam egy 2002 évjáratú Mazda 6 2000 136 le autót110000 km van benne ÉS 120000 kmnél kell vezér mű bordás szíjat cserélnem .Tudna e nekem ebben segíteni hogy hol és mibe kerül ennek a cseréje.A szervízkönyv azt írja hogy a szelephézagokat is ellenőrizni kell ennek az autónak nem automatikus a szelephézag állítás?Vezérmű csere alkamával nem ajánlatos e a másik bordás szíjat is cseréltetni mert a szervízkönyv csak ellenőrzést ír?Még egy kérdés milyen motor olajat használjak ebben az autóban nem részecske szűrős az autó.Előre is köszönöm a segítségüket.

mazda-auto.hu | 2009-02-18 11:38 senkialfonz részére

Mielőbb ellenőriztetni kellene a fékrendszert. Valószínűleg hátul történt valami mechanikai károsodás.

mazda-auto.hu | 2009-02-18 11:21 bojt részére

Valószínűleg a nagynyomású szivattyúval van gond. A legtöbb esetben az egyik cserélhető részegysége okozza a gondot. Ennek cseréje kb.: 48000Ft.

senkialfonz | 2009-02-18 10:05

Tisztelt Mazda autó
Mazda 6-osom van és egyszer csak kígyulladt rajta és folyamatosan világit az ABS a Motor vissza jelző és a kézifék vissza jelző lámpa mi lehet a hiba?

bojt | 2009-02-18 08:41

Tisztelt szakértő

Mazda 6 2004-es 2.0 dizel 89kw -os az autom. aproblémám a kővetkező. haladás után kuplung benyomásával lefulad kb. 30 kilométerenként egyszer lefulladás után ujra lehet inditani nincs baj conputer szerint semmi baja 97000kilométer van benne első tulaja vagyok probáltam szervizt is de ugy éreztem tippelnek csak pár tipp van a szerelőm azt mondta sok találgatás után akkor hozzam mikor lefulladt. ha ha ha kérem őnőket ha tud őtletet akkor segitsenek ás akkor elfogadom a serviz tipjét is előre is kőszőnőm .

mazda-auto.hu | 2009-02-18 08:09 herlingzsolt részére

A szívóhang felerősödését akár hidegebb külső hőmérséklet is okozhatja. Így látatlanban ennél többet nem tudunk mondani.

herlingzsolt | 2009-02-17 19:49

Egy 2008-as Mazda 6 dieselem van. Az utóbbi időben állandóan tapasztalom, hogy gyorsításkor halk furcsa zajt vélek hallani. Korábban mintha nem lett volna. A motor felpörgetése során ez a szíváshoz hasonló hang jelentkezik. A motor fordulatszám alapjáratra való visszaesése során az alapjáratnál egy rövid ideig mindig egy kis halk zörgést lehet hallani. Az egyik szervízben meghallgatták, és azt mondták, hogy valószínüleg a vákumszivattyú adhatja a hangot (a zörgést). Azt mondták, hogy majd ha hangosabb lesz, vagy elromlik akkor kicserélik. A gyorsításkor jelentkező halk szívóhang jellegű hang a vákumszivattyú esetleges problémájára utal, vagy ez természetes ennél a dieselnél. Már volt több turbó diesel gépkocsim (Mazda 5 és régi Mazda 6) és egyiknél sem tapasztaltam ezt a jelenséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó