2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kopter | 2009-03-05 22:59

Sziasztok!
Mazda-autóhoz kérdés. Diesel 6-os mit szólna BP olajhoz? Lehet váltani vagy inkább maradjak a Mobil-nál. Van esetleg valami tapasztalat?

szunyog76 | 2009-03-05 19:19 p5226 részére

szia.nekem ugyan ez a problémám,ha jutottál valamire ez ügyben kérlek oszd meg velem.köszi

gaboca | 2009-03-05 18:04

Sziasztok!

Mazda-auto nálatok mennyibe kerül m6 diesel 60000km szervizelése,
anyagot hozhatok???

Gabi.

mazda-auto.hu | 2009-03-05 14:29 twisty részére

Alvázszám függő a kapcsoló ára, így arra is szükségünk lenne.

twisty | 2009-03-05 12:13

Kedves Mazda-auto!
2004.06-i mazda 6-osba tolatolampa kapcsolot mennyiert tudnatok cserelni?
koszonom!

mazda-auto.hu | 2009-03-04 08:34 purcymano részére

Az autókra vonatkozó szoftverfrissítés egy kissé félreértett fogalom. A 2002-2005 közötti Mazda6 típusokhoz mindössze egyszer jött ki elérhető módosított program, de az is csak a 136 lóerős kivitelekhez. Ennek célja az volt, hogy a sokat futott autók emissziós értékei ne romoljanak.

A gyári szoftver nem tud elállítódni, nem igényel állandó frissítést, mivel az nincs is. A befecskendezők egyes paramétereit lehet vizsgálni és bizonyos határig korrigálni, de ez nem szoftverfrissítés.

Amennyiben egy autót rácsatlakoztatunk a napi szinten frissített gyári Mazda szervizprogramos számítógépre, akkor az azonnal felajánlja, ha esetleg van az adott autóhoz az annak számítógépén találhatónál újabb, módosított szoftver.

Fontos, hogy csak a gyári Mazda szervizprogrammal ellátott számítógépek alkalmasak erre a célra, például egy nem Mazda szervizben történt hibakód olvasás a Mazda3 típusok vezárlőegységébe és műszerfalába kerülhet, ami nem egyszer előfordult már.

mazda-auto.hu | 2009-03-04 08:21 Fecó részére

Gyárilag nincsenek megadva felnimérettől függő beállítási adatok.

purcymano | 2009-03-03 22:41 safla részére

Hali!

az enyém dettó ugyanezt csinálja (remegés+váltó)

Szerintem a váltó tök normális jelenség, miden autónál van csak különböző mértékben.

az alapjárati remegésben már nem vagyok egészen biztos hogy normális, bár gázzal emelve az alapjáratot olyan 900 ford. környékén megszűnik.
Nekem ilyen volt mindig (használtan vettem), de nincs semmi negatívum ami rossz vezérlésre utal. Igaz néga, kövér gáznál, jól kipörgetve kormol:-)

Érdemes lenne azért szoftvert frissíttetnem?

ez amúgy mennyibe kerül?

Üdv:

Purcy

Oszi | 2009-03-03 19:14 Fecó részére

Az ami echte japan az autoban az most sem hagy cserben,csak sajnos rengeteg europaban gyartott alkatreszt talalhato az autoban amivel a japan sem tud mit kezdeni :)

mazda-auto: eddig ugy nez ki,hogy kedden reggel ott leszek ,ma alairta a fonok a szabadsag keromet :)

Fecó | 2009-03-03 16:34 tranyos részére

Tisztelt mazda-autó.Ha precizek akarunk lenni szükséges a futómű állitás,ha eltérő az átmérő téliről/15" nyárira/17" váltásnál? Ha teheted Tranyos légyszi oszd meg mi lett a rá nézésből?Érdekelne,Hasonlót érzékeltem én is,nekem 143-as DPF-s,maza6 van(2006-os,27400-km van benne),a fehér füstös szoftver frissítés óta kicsit kaki(míg előtte jobb volt)Azért választottam ezt mert echte japán,és biztam a híres Japán minőségben,és erre rám cáfol,ráadásul 1 halom lóvéért,hát szép kis mazda,nagyon meg rendűlt a hitem a japcsikba.Köszi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó