2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


petya83 | 2009-03-18 16:35

Egy 2003-as M.O.-i Mazda 6 tényleges(vagy kb.-i) futásteljesítményét ki lehet valahogy deríteni vagy csak azt lehet megtudni a MES alapján, hogy mikor és mennyi km-rel szervízelték az autót Mazda szervízben?A garancia alatt végig mazdánál szervízelték 60000-ig utána a 80000 már nem sajnos. Most 83000-nál vagyok, tehát nagyszervíz még nem volt. Ja és leállítás után gázolajszagot érzni + enyhe füst a motortérből.Köszi

mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:22 béla részére

1.Megértjük a felháborodását, valóban nem egy Mazda jellegzetesség a korrózióra hajlam.

2.Nem Önnek címezve, de a lényeg a következő: Amíg valaki minimum évente egyszer ellátogat autójával egy hivatalos Mazda szervizbe, addig gyakorlatilag fogja a Mazda kezét. A kéz elengedésével a kapcsolat megszűnik.

mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:18 safla részére

Kérjük megértésed, de más szervizekről ha tudnánk sem mondanánk véleményt.

mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:16 safla részére

Meg kell vizsgálni a befecskendezők értékeit, de az is lehet, hogy próba alapján rögtön a kettős tömegű lendkerék hibájára gondolnánk.

béla | 2009-03-16 20:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszukat valóban vétlen vagyok erre a válaszra is számítottam.Meg persze én is elolvastam a szervízkönyvben leírtakat és megértem önöket is.Csak hát ki az aki 12 éven át rendszeresen elviszi szervízbe az autót itt a példa az előző tulaj még a garancia alatt is sajnálta rá a pénzt pedig ez nem volt egy olcsó autó.Ezért most én iszom meg a levét a spórolásának.Engem csak az bosszant hogy nekem eddig jóval öregebb Mazdáim voltak és ilyen problémám nem volt velük sőt mondhatom hogy minimális problémám volt ezekkel az autókkal.Ezért szerettem meg ezt a tipust.Most azonban egy kicsit csalódott vagyok bár az én hibám is hogy vásárlásnál nem figyeltem erre oda,de szerintem a gyártásnál is odafigyelhetek volna hogy ne így adják ki a szerelő szalagról az autót nem jellemző ez a Mazdákra .Na de mindegy kénytelen leszek saját pénzemen megjavíttatni ha nem akarom hogy megegye a rozsda,de aki így kiengedte a szalagról megérdemelne hogy kirúgják mégegyszer köszönöm a választ üdv Béla

safla | 2009-03-16 20:16 purcymano részére

Sziasztok!

Köszi szépen a válaszod. Valóban 900 fölött kisimul a vibráció és az autó valóban nem kormol, nomálisan fogyszt, tehát valójában minden oké lenne, de végtelenül kezd bosszantani az a finom vibráció.

Ha tudsz valami megoldási módot előre is megkösznöm ha eljuttatod részemre.

Mazda-autotól szeretném megkérdezni, hogy lenne-e konkrétabb ötletetek - persze tudom látatlanba nem egyszerű- a befecskendezés vélt hibájával kapcsolatban?
Mit tudtok a miskolci szervízről, mennyire oké?

A válaszotokat előre is köszi.

mazda-auto.hu | 2009-03-14 10:40 tranyos részére

Látni kell, hogy milyen mértékű a sérülés.

tranyos | 2009-03-14 07:18

Még decemberben sajnos csúnyán felütöttem a kartert, amit csak most vettem észre. A műanyag borítás eltört és a karter is behorpadt ha szemből nézem a jobb oldalon alul. Remélem nem ott dolgozik a szivattyú és nem lett komoly baja! Számít ez valamit a garanciánál? Én nem vettem észre semmilyen rendellenességet.

tranyos | 2009-03-14 07:17

Még decemberben sajnos csúnyán felütöttem a kartert, amit csak most vettem észre. A műanyag borítás eltört és a karter is behorpadt ha szemből nézem a jobb oldalon alul. Remélem nem ott dolgozik a szivattyú és nem lett komoly baja! Számít ez valamit a garanciánál? Én nem vettem észre semmilyen rendellenességet.

mazda-auto.hu | 2009-03-13 08:51 dobaki2 részére

Valószínűleg valamilyen rágcsáló dolgozott a motortérben. A szabadban sokat álló autók esetében rendszeresen előfordul. Hangsúlyozom: valószínűleg! Látni kell. Az adott Mazda szerviz tud felvilágosítást adni, miután szemrevételezte az alkatrészt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó