2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
petya83 | 2009-03-18 16:35
Egy 2003-as M.O.-i Mazda 6 tényleges(vagy kb.-i) futásteljesítményét ki lehet valahogy deríteni vagy csak azt lehet megtudni a MES alapján, hogy mikor és mennyi km-rel szervízelték az autót Mazda szervízben?A garancia alatt végig mazdánál szervízelték 60000-ig utána a 80000 már nem sajnos. Most 83000-nál vagyok, tehát nagyszervíz még nem volt. Ja és leállítás után gázolajszagot érzni + enyhe füst a motortérből.Köszi
mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:22 béla részére
1.Megértjük a felháborodását, valóban nem egy Mazda jellegzetesség a korrózióra hajlam.
2.Nem Önnek címezve, de a lényeg a következő: Amíg valaki minimum évente egyszer ellátogat autójával egy hivatalos Mazda szervizbe, addig gyakorlatilag fogja a Mazda kezét. A kéz elengedésével a kapcsolat megszűnik.
mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:18 safla részére
Kérjük megértésed, de más szervizekről ha tudnánk sem mondanánk véleményt.
mazda-auto.hu | 2009-03-17 08:16 safla részére
Meg kell vizsgálni a befecskendezők értékeit, de az is lehet, hogy próba alapján rögtön a kettős tömegű lendkerék hibájára gondolnánk.
béla | 2009-03-16 20:36 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válaszukat valóban vétlen vagyok erre a válaszra is számítottam.Meg persze én is elolvastam a szervízkönyvben leírtakat és megértem önöket is.Csak hát ki az aki 12 éven át rendszeresen elviszi szervízbe az autót itt a példa az előző tulaj még a garancia alatt is sajnálta rá a pénzt pedig ez nem volt egy olcsó autó.Ezért most én iszom meg a levét a spórolásának.Engem csak az bosszant hogy nekem eddig jóval öregebb Mazdáim voltak és ilyen problémám nem volt velük sőt mondhatom hogy minimális problémám volt ezekkel az autókkal.Ezért szerettem meg ezt a tipust.Most azonban egy kicsit csalódott vagyok bár az én hibám is hogy vásárlásnál nem figyeltem erre oda,de szerintem a gyártásnál is odafigyelhetek volna hogy ne így adják ki a szerelő szalagról az autót nem jellemző ez a Mazdákra .Na de mindegy kénytelen leszek saját pénzemen megjavíttatni ha nem akarom hogy megegye a rozsda,de aki így kiengedte a szalagról megérdemelne hogy kirúgják mégegyszer köszönöm a választ üdv Béla
safla | 2009-03-16 20:16 purcymano részére
Sziasztok!
Köszi szépen a válaszod. Valóban 900 fölött kisimul a vibráció és az autó valóban nem kormol, nomálisan fogyszt, tehát valójában minden oké lenne, de végtelenül kezd bosszantani az a finom vibráció.
Ha tudsz valami megoldási módot előre is megkösznöm ha eljuttatod részemre.
Mazda-autotól szeretném megkérdezni, hogy lenne-e konkrétabb ötletetek - persze tudom látatlanba nem egyszerű- a befecskendezés vélt hibájával kapcsolatban?
Mit tudtok a miskolci szervízről, mennyire oké?
A válaszotokat előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2009-03-14 10:40 tranyos részére
Látni kell, hogy milyen mértékű a sérülés.
tranyos | 2009-03-14 07:18
Még decemberben sajnos csúnyán felütöttem a kartert, amit csak most vettem észre. A műanyag borítás eltört és a karter is behorpadt ha szemből nézem a jobb oldalon alul. Remélem nem ott dolgozik a szivattyú és nem lett komoly baja! Számít ez valamit a garanciánál? Én nem vettem észre semmilyen rendellenességet.
tranyos | 2009-03-14 07:17
Még decemberben sajnos csúnyán felütöttem a kartert, amit csak most vettem észre. A műanyag borítás eltört és a karter is behorpadt ha szemből nézem a jobb oldalon alul. Remélem nem ott dolgozik a szivattyú és nem lett komoly baja! Számít ez valamit a garanciánál? Én nem vettem észre semmilyen rendellenességet.
mazda-auto.hu | 2009-03-13 08:51 dobaki2 részére
Valószínűleg valamilyen rágcsáló dolgozott a motortérben. A szabadban sokat álló autók esetében rendszeresen előfordul. Hangsúlyozom: valószínűleg! Látni kell. Az adott Mazda szerviz tud felvilágosítást adni, miután szemrevételezte az alkatrészt.