2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:19 zsoldoszoltan részére

Úgynevezett befeszítésre lesz szükség, illetve zsírzásra. A hivatalos Mazda szervizekben ismerik a műveletet.

zsoldoszoltan | 2009-03-26 08:34

Sziasztok!
2005 Mazda 6 diesel 120 LE a hosszbordásszíj feszitő ás támasztó görgő méreteit (külső-belső átmérő, szélesség) valaki megtudja adni? Előre is köszönöm!

dobaki2 | 2009-03-25 19:48 mazda-auto.hu részére

A programozást végig tudták futatni, a számítógépes ellenőrzés nem mutatott ki hibát. Ugyan a befecskendezők számait manuálisan nem hasonlították össze a számítógépben lévőkkel. A számítógép az ellenőrzés során autómatikusan érzékeli ha a befecskendzők installálása során rosszul írták be a számokat?

Nekem a software frissítés előtt a motornak japánosan csendes diesel hangja volt, és a turbó sem sipolt (egy bizonyos fordulatszámnál mintha valami ki-be kapcsolna). Azóta minden megváltozott hátrányára.

A szervízben lassan hülyének néznek, mert ennyiszer még Mazdát nem vittem vissza, pedig már volt több M6 és M5 -öm is (mind diesel). Egyébként az autóban van erő, jól gyorsul, csak jóval hangosabb lett (végsebességre majdnem 215-öt megy). Ja igen én nem szoktam hajtani, csak kipróbáltam, mert azt mondták a szervízben, hogy ha turbó hibás akkor a teljesítmény jelentősen csökken. A motorolajszint (10000km) szinte egyáltalán nem emelkedett még pedig sokat városban járok, igaz a regenerálás közben rendszeresen egyel alacsonyabb fokozatban üzemeltetem a kocsit. Nem lehetséges az, hogy amennyivel nő az olajszint, azt esetleg a motor megeszi? Amikor a DPF-et ellenőrizték a számítógép alacsony értéket mutatott (ha jól emlékszem akkor 0,51)

Kriszu | 2009-03-25 18:42 zsoldoszoltan részére

Szia!
Szerintem kormányzsírzás kell neki, az enyémen segített.

zsoldoszoltan | 2009-03-25 18:35

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Mazda 6 120LE-s 2005 dieselnél, pár napja észre vettem, hogy a kormány kotyog a kezemben, főleg rossz úton. Mi a jelenség oka? És mi a megoldás rá? Válaszotokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2009-03-25 09:37 dobaki2 részére

Össze kellene hasonlítani, hogy a szerviz komputer által kiírt befecskendező jelölő számok egyeznek-e a befecskendezőkre írt számokkal. Ha igen, és mégsem lehet végig futtatni az ún. tanulási eljárást, akkor beszélhetünk befecskendező hibáról.

mazda-auto.hu | 2009-03-25 08:50 MZs. részére

Elképzelhető, hogy a befecskendezők lazultak fel, de más is lehet, mindenképpen meg kellene mutatni egy Mazda szerelőnek.

mazda-auto.hu | 2009-03-25 08:37 Élõati részére

Az üzemanyag szűrőt az MPS-ben nem kell cserélni Európában, véletlenül nem töröltem ki a válaszból. Az árak bruttó kedvezményes árak.

dobaki2 | 2009-03-24 19:26

Software frissítés után dieselesebb (hangosabb, morgosabb) lett a Mazda 6 140 LE (2008-as) motorja. Pár nap után megnézettem, de a számítógép hibát nem jelzett. Az injektorok instalációs adatait nem ellenőrizték. Ha nem jól installálták az injektorokat akkor azt egy számítógépes hibafeltárás kimutatja, vagy csak manuálisan lehet ellenőrizni (befecskendezőkön lévő számokat összehasonlítani a számítógép által kimutatottakkal)? Csináltak egy befecskendező korrekciót, de attól még morgosabb lett a motor. Alacsony fordulatszámnál nagyon dieselessé vált a hangja gyorsítás közben (mint egy európai dieselé).
Ha rosszul van beállítva a befecskendező akkor az tönkreteheti a motort?

MZs. | 2009-03-24 17:23

Szia!
Pár napja kopácsol a motor alacsony fordulatú terhelésnél. M6 143LE 150e km
Szerintem egyre rosszabb, mármint hangosabb, és egyre többször hallom. Mennyire kell aggódjak?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó