2025. Augusztus 12. Kedd - Klára

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-04-01 14:30 SunSilver részére

Mi hivatalos Mazda képviseletként elsősorban gyári, csak "Mazda" jelzésű alkatrészeket, illetve garancián túl, kimondottan az ügyfél kérésére esetleg utángyártottat.

A gyári alkatrészeken nincs Nipparts jelzés.

SunSilver | 2009-04-01 12:15

Köszi a gyors választ!
Még 1 kérdés! A Nipparts márkanév, a gyári vagy beszállitoi márkanév? Ti milyen márka név alattit forgalmaztok?

Üdv

mazda-auto.hu | 2009-04-01 11:30 SunSilver részére

Hallani kellene a hangot, nem jellemző a típusra. Sok minden lehet, remélhetőleg nem olajzási probléma.
Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, gázolaj szűrő 10413,-, esetleg levegőszűrő 9976,-Ft, pollenszűrő 11814,-Ft. Ezek kedvezményes gyári szűrő árak. A munkadíj kb.: 11880,-Ft.

SunSilver | 2009-04-01 11:13

Hello Mazda-auto!

Adott egy 2004 Mazda 6 2.0cd te tipusu auto.3 hete vettük, és közel 3000 km-t bele hajtottunk.Kérdésem, hogy ha beinditást követöen, kb 15- 20 sec melegités után elindulunk, akkor egy darabig "kereplö hangot hallok!Mi lehet a jelenség oka? Vagy tipusra jellemző?
Másik kérdésem! 180000 km-es szerviz mennyibe kerül? Meg lehet várni a szervizelést a helyszinen?

Előre is köszönöm a választ!

Fecó | 2009-04-01 11:09 mazda-auto.hu részére

Köszi a választ Mazda-autó.

nzss | 2009-04-01 10:42

Köszönöm a tippeket üléshuzat ügyben is. Nem akarok filléreskedni de drágállom amit eddig találtam (az alja 30 ezer ft) nem nagyon akarok egy ülőgarnitúra árát üléshuzatra költeni.

mazda-auto.hu | 2009-04-01 09:08 Fecó részére

Nem valószínű, hogy gondot okoz. A távolból ennyit tudunk hozzá fűzni.

Fecó | 2009-03-31 22:16

Még annyit.Ez a diesel Mazda6,DPF 143 is részt vett ezen az új softver cserén/fehér füst miatti vissza hívásosdin a múltkor(bár gond előtte sem volt).Észrevételem alapján,rosszabúl műkődött utánna.De most egész jól műkődik,a fogyi is igen jó,és jól is megy ezzel a Kuberl V-cr dobozzal(kop-kop).

Fecó | 2009-03-31 21:36

Üdv Mazda-autó,kérdezném a távolból a következőt.2006-os Mazda6-ról van szó,még gyári,(27840-km-nél).Észre vetették ma velem,és innentől aggasztová vált részemre,hogy gyári féktárcsa felűletén kör-körös csíkot húz/nyomot hagy a betét,a betét ferodol vastagsága kb 5-6mm,amennyire látható,a tárcsának válla szinte még nincs(eddig nem túlajdonitottam nagy jelentőséget ennek,bár észrevettem rég).Ezt normálisnak tekinthetem,igy kell lennie,vagy más gyári M6-nál is ez van?Vagy gáz van?Köszönettel Hóra Ferenc.

Oszi | 2009-03-31 19:50 skandar részére

szerintem inkabb a gyarit eroltesd ugyanis az utangyartott jo minoseg ugyan annyi mint a gyari vagy meg dragabb.A Mann konkretan dragabb es nem jobb mint a gyari)es ha hosszu tavon gondolkozol akkor ezekbol csak gyarit javasolnek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó