2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-04-01 14:30 SunSilver részére
Mi hivatalos Mazda képviseletként elsősorban gyári, csak "Mazda" jelzésű alkatrészeket, illetve garancián túl, kimondottan az ügyfél kérésére esetleg utángyártottat.
A gyári alkatrészeken nincs Nipparts jelzés.
SunSilver | 2009-04-01 12:15
Köszi a gyors választ!
Még 1 kérdés! A Nipparts márkanév, a gyári vagy beszállitoi márkanév? Ti milyen márka név alattit forgalmaztok?
Üdv
mazda-auto.hu | 2009-04-01 11:30 SunSilver részére
Hallani kellene a hangot, nem jellemző a típusra. Sok minden lehet, remélhetőleg nem olajzási probléma.
Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, gázolaj szűrő 10413,-, esetleg levegőszűrő 9976,-Ft, pollenszűrő 11814,-Ft. Ezek kedvezményes gyári szűrő árak. A munkadíj kb.: 11880,-Ft.
SunSilver | 2009-04-01 11:13
Hello Mazda-auto!
Adott egy 2004 Mazda 6 2.0cd te tipusu auto.3 hete vettük, és közel 3000 km-t bele hajtottunk.Kérdésem, hogy ha beinditást követöen, kb 15- 20 sec melegités után elindulunk, akkor egy darabig "kereplö hangot hallok!Mi lehet a jelenség oka? Vagy tipusra jellemző?
Másik kérdésem! 180000 km-es szerviz mennyibe kerül? Meg lehet várni a szervizelést a helyszinen?
Előre is köszönöm a választ!
Fecó | 2009-04-01 11:09 mazda-auto.hu részére
Köszi a választ Mazda-autó.
nzss | 2009-04-01 10:42
Köszönöm a tippeket üléshuzat ügyben is. Nem akarok filléreskedni de drágállom amit eddig találtam (az alja 30 ezer ft) nem nagyon akarok egy ülőgarnitúra árát üléshuzatra költeni.
mazda-auto.hu | 2009-04-01 09:08 Fecó részére
Nem valószínű, hogy gondot okoz. A távolból ennyit tudunk hozzá fűzni.
Fecó | 2009-03-31 22:16
Még annyit.Ez a diesel Mazda6,DPF 143 is részt vett ezen az új softver cserén/fehér füst miatti vissza hívásosdin a múltkor(bár gond előtte sem volt).Észrevételem alapján,rosszabúl műkődött utánna.De most egész jól műkődik,a fogyi is igen jó,és jól is megy ezzel a Kuberl V-cr dobozzal(kop-kop).
Fecó | 2009-03-31 21:36
Üdv Mazda-autó,kérdezném a távolból a következőt.2006-os Mazda6-ról van szó,még gyári,(27840-km-nél).Észre vetették ma velem,és innentől aggasztová vált részemre,hogy gyári féktárcsa felűletén kör-körös csíkot húz/nyomot hagy a betét,a betét ferodol vastagsága kb 5-6mm,amennyire látható,a tárcsának válla szinte még nincs(eddig nem túlajdonitottam nagy jelentőséget ennek,bár észrevettem rég).Ezt normálisnak tekinthetem,igy kell lennie,vagy más gyári M6-nál is ez van?Vagy gáz van?Köszönettel Hóra Ferenc.
Oszi | 2009-03-31 19:50 skandar részére
szerintem inkabb a gyarit eroltesd ugyanis az utangyartott jo minoseg ugyan annyi mint a gyari vagy meg dragabb.A Mann konkretan dragabb es nem jobb mint a gyari)es ha hosszu tavon gondolkozol akkor ezekbol csak gyarit javasolnek.