2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


SunSilver | 2009-04-20 14:12 mazda-auto.hu részére

Tisztelt mazda-auto.hu!

Köszönöm a kielégitö választ!

sys | 2009-04-20 10:57 SunSilver részére

Hali!

Nagyon tetszik ez a megszólítás Márkatársak:)

sys | 2009-04-20 10:55 sys részére

Bocsi! Tudom az előző hozzászólásomnak nem volt sok információ tartalma:D

sys | 2009-04-20 10:51 mazda-auto.hu részére

Aha erről már én is hallottam!!!

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:59 SunSilver részére

Már sokszor leszögeztük, hogy alapvető eltérések vannak a két cég 2,0 literes Mazda6 dízel erőforrásai között. Pl.: a Ford blokk láncos vezérlésű, a Mazda pedig szíjas. De sokatmondó összehasonlítani pl. egy dízel Mondeo és egy dízel Mazda6 motorhangját.

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:48 pierke részére

Sajnos nem tudunk róla.

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:38 dobaki2 részére

A szivattyúhang nem függhet össze a frissítéssel. Közvetlen ügyfeleink eddig ismert véleményei alapján, más, de nem rosszabb lett az autó. Nem javasolnánk a régi szoftver visszatöltését.

SunSilver | 2009-04-19 12:50

Üdv,mazda-auto.hu!

Hello márkatársak!

Az egyik mazdás forumban azt irta a márkatársunk, hogy az m6 dizelek ford motorral lettek szerelve! Nem forditva van ez?

Válaszokat köszönöm!

pierke | 2009-04-19 12:38

sziasztok az merült fel bennem, hogy van-e valamilyen megoldás a 2005-2007-es f/l 6-osoknál a tükrök automatikus behajtására. városban kifejezetten hasznos lenne egy ilyen okosság. :)

Oszi | 2009-04-18 13:00 Kriszu részére

nalad a gyari ET50-es alufelni miatt nem er bele a 225/45 -os gumi,de ha eltersz a gyari ET-tol csak egy kicsivel is akkor mar bele er hatul :) nekem ET42-es felnim van 225/45R17-el es erosen visszakellet peremezni,hogy ne erjen bele hatul :) mind 2-oknek igaza van :) es a gyari meret 17-es kerekre 215/45R17 na az nem er bele meg akkro sem ha ET42-es a felni.Huginak ET42 215/45R17 van es nem er bele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó