2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sys | 2009-04-20 10:51 mazda-auto.hu részére

Aha erről már én is hallottam!!!

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:59 SunSilver részére

Már sokszor leszögeztük, hogy alapvető eltérések vannak a két cég 2,0 literes Mazda6 dízel erőforrásai között. Pl.: a Ford blokk láncos vezérlésű, a Mazda pedig szíjas. De sokatmondó összehasonlítani pl. egy dízel Mondeo és egy dízel Mazda6 motorhangját.

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:48 pierke részére

Sajnos nem tudunk róla.

mazda-auto.hu | 2009-04-20 09:38 dobaki2 részére

A szivattyúhang nem függhet össze a frissítéssel. Közvetlen ügyfeleink eddig ismert véleményei alapján, más, de nem rosszabb lett az autó. Nem javasolnánk a régi szoftver visszatöltését.

SunSilver | 2009-04-19 12:50

Üdv,mazda-auto.hu!

Hello márkatársak!

Az egyik mazdás forumban azt irta a márkatársunk, hogy az m6 dizelek ford motorral lettek szerelve! Nem forditva van ez?

Válaszokat köszönöm!

pierke | 2009-04-19 12:38

sziasztok az merült fel bennem, hogy van-e valamilyen megoldás a 2005-2007-es f/l 6-osoknál a tükrök automatikus behajtására. városban kifejezetten hasznos lenne egy ilyen okosság. :)

Oszi | 2009-04-18 13:00 Kriszu részére

nalad a gyari ET50-es alufelni miatt nem er bele a 225/45 -os gumi,de ha eltersz a gyari ET-tol csak egy kicsivel is akkor mar bele er hatul :) nekem ET42-es felnim van 225/45R17-el es erosen visszakellet peremezni,hogy ne erjen bele hatul :) mind 2-oknek igaza van :) es a gyari meret 17-es kerekre 215/45R17 na az nem er bele meg akkro sem ha ET42-es a felni.Huginak ET42 215/45R17 van es nem er bele.

dobaki2 | 2009-04-18 12:21

Tisztelt mazda-auto.hu!

Érdeklődnék, hogy mik a tapasztalataik a 140 Le diesel software frissítéssel. Neken nagyon nem jött be. Azóta vákumszivattyú hangja van, két szervízben is ellenőrízték számítógéppel de hibát nem jelzett. Furcsa az, hogy a softwre frissítés óta van ez a hang. Többen panaszkodnak, hogy az új software frissítést követően úgymond rosszab lett az autó. Van-e lehetőség a régi software-t visszarakatni?

gaboca | 2009-04-17 18:59

Köszönöm a válaszokat.

Fecó | 2009-04-17 16:33 Kriszu részére

Nem okoskodni akarok,csak segíteni,mint 1 autós a másiknakamíg nem vagyok sok.Mivel nekem nincs ilyen méretű gumim,ezért mondtam hogy bele érhet(a 225/45/R17)de már tudom nem ér bele,jártam ugy hogy a gyári 6.5/R15 coloslemezkerék,195/65/R15 gumival,bele ért,egy pillanatra,valamihez,csak is púpos aszfaltút kanyarodásánál,de a 215/50R17 nem,de ez talán megfelelőbb méret,mert ezzel magasabban van az autó eleje,és ez igy hasznos nekem,átmérőbe,ez igy 13 mm pluszt jelent.Egyébként,valahol olvastam 2 azonos kinézetű/tipusú,R17-s,Mazda6 gyári alu felniből van 7 col,és 7.5 col szélességű,(5 küllős,enyhén csavartnál)lehet emiatt esetleges 0.5 col eltérés miatt nem ér bele.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó