2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Új Mazda3 álca nélkül?
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Nyírő Ferenc | 2009-05-03 18:43
MAZDA 6 (2007) 45.00km Tökéletes volt, míg a kormány elkezdett egy picit morogni.
Írány a szervíz , szervó szivattyú csere. Megbontják további hiba, kormánymű csere. Gyors javítás! Új kormánymű, új szervó szivattyú. Mégrosszabb lett! Nem értem? Morog a kormánymű álló helyzetben, remeg a kocsi szekrény! Tanakodás senki sem érti, én a laginkább! Javaslat a nagy valakitől, tegyék vissza a régi szervó szivattyút, talán jobb lesz. Nem lett jobb. Tanakodás! Új kormánymű , új szervó szivattyúval. Az erős morgás és rázkodás megszünt! Eddig 2db kormánymű 1db szervó szivattyú 1,2-1,5 millió Ft. Még jó hogy garanciális!!! DE NEM SZÜNT MEG AMIÉRT BEVITTEM A SZERVÍZBE , A MORGÁS!!! Tanakodnak talán csövet kellene cserélni!? Az idő meg megy, a MAZDA becsület fogy!! MAZDA SZERVIZEK!!-KÉREM SEGÍTSENEK MI LEHET A HIBA OKA ??? (már csak presztízsből is!) A szervízben kézségesek, udvariasak , de a kocsi nem tökéletes
mazda-auto.hu | 2009-04-30 13:47 dobaki2 részére
Köszönjük a tapasztalatokat.
dobaki2 | 2009-04-30 09:29 gaboca részére
Kicserélték az egy éves 140 LE 2.0 diesel Mazda 6-on a vákumpumpát. És láss csodát, megszünt a csörgés. Még ugyan van egy számomra furcsa bugó hang, ami a software frissítés előtt nem volt, de egyenlőre erre rátudok, hogy ez a software frissítés miatt van.
Tibor | 2009-04-27 21:25 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ.
mazda-auto.hu | 2009-04-27 08:28 Tibor részére
Létezik. Alvázszám alapján, illetve a varga@mazda-auto.hu-ra küldött megrendelés alapján tudjuk postázni.
Két körömlakkos szerű tubusról van szó, az egyikben az alapszín, a másikban a fedőlakk van. 2300-2500 körül van az ára.
Tibor | 2009-04-26 19:10
Tisztelt mazda-autó !
Létezik-e a Mazda6 autókhoz színazonos hibajavító festék köfelverődés javítására. Filctollszerűre gondolok. Nekem contrail ezüstre lenne szükségem.
ammerunia | 2009-04-24 10:25
Kedves mazda-auto,
Köszönöm a gyors válaszokat!
mazda-auto.hu | 2009-04-24 09:23 ammerunia részére
A kipufogóban található koromfogó részecskeszűrő takarítása motorprogram a szűrő előtti és utáni gáznyomás érték közötti, a határértéknél nagyobb különbség esetén indul be. A program lényege, hogy több üzemanyag kerül befecskendezésre a motorba, így megemelhető a kipufogógáz hőmérséklete, és kiég a korom.
Ez a regenerációs program használattól függően viszonylag sűrűn is beindulhat, amit nem jelez a lámpa. A műszerfali lámpa csak akkor világít, amikor a szűrő eltömődése már olyan mértékű, hogy a vezető segítségére is szükség van a program végrehajtására. Így ugyanis könnyebben elérhető és tartható a magas hőmérséklet, illetve a fokozott gázsebesség a szűrőben.
A DPF lámpa villogása továbbra is mielőbbi szervizlátogatást jelez.
ammerunia | 2009-04-24 08:30
Mivel teljesen laikus vagyok műszaki kérdésekben:
- milyen szűrőt regenerál? (DPF?)
- és ezt újabban MINDEN nap megteszi? korábban nem csinált ilyet.
Talán közelebb visz a megoldáshoz, ha leírom:
Még a 40 ezres szervíz előtt rendszeresen égett időközönként a DPF led, és a kocsi szépen "kiűrítette" magát. A 40.000-es szervíz óta ez a jelző sohasem világít!... És ugye 60 ezer körül a kocsiban olyan magas volt az olajszint, + gázolaj került bele, hogy kényszerű előszervizelés lett belőle.
Nekem valahogy úgy tűnik - laikusként - hogy valami nem okés a részecskeszűrővel, vagy annak a tisztaságával, vagy... már nem tudom, mire gondoljak.
mazda-auto.hu | 2009-04-24 08:09 dobaki2 részére
Valószínűleg így van, ilyenkor regenerálja a szűrőt a rendszer.