2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


man200 | 2009-05-06 13:22

Tisztelt Mazda-Autó!Üzemképes.Elnézést kérek rossz alv.számot írtam be. Helyes :JMZGG14T201291217 2005.07.21.-én lett forgalomba helyezve Dokónál vásárolva Kecskeméten.Szervíz füzetbe rossz a színkód, W26 van benne. Vákumcső és a befecskendező csatlakozó visszaállítása után,hibát jelzett motorellenörző és a kipörgésgátló ikonok folyamatosan világítottak. Aksisaru le ill felszerelése után nem jött vissza a hibajel. Kb onnantól tapasztalom ezt az alapjáratnál jelenkező hang változást , fordulatszámmérőalig mozdúl.Tárolt hibakódok befolyásolják a befecskendező működését? Üdvözlettel MAN200

mazda-auto.hu | 2009-05-06 12:40 man200 részére

1.Az mo-i Mazda6 2002-2007 fekete mica színkód 16W. A megadott alvázszámot nem azonosítják a gépeink. A gyártól, illetve tőlünk csak körömlakk tubus mennyiségű festéket lehet rendelni.

2.Ha jól értelmezem, akkor a vákumcső és a csatlakozó visszarakása után megszűnt a probléma. Tehát megállapítható, hogy vizuálisan is észlelhető hibákról volt szó, illetve most jó az autó. Igaz?

kaboca | 2009-05-06 10:00 pierke részére

Én inkább egy fényezőt keresnék, mert úgy közvetlenebb a kapcsolat és ez igazán nem márkaspecifikus. Ha kell cím szólj küldök.

man200 | 2009-05-06 09:51

Tisztelt Mazda-Autó! Köszönöm a kuplung katogásra adott segítséget,a zsírzás megszüntette a hangokat.Kérdésem a következő: Lehet-e rendelni gyári festéket? Első lökhárítót kellene fényezni,parkolóban nekemtolták a bevásárló kocsit.Ha lehet, mennyi kell belőle? Mazda 6 alv.szám:JMZGG14T201219217 színkód a szervíz füzetben: W26 fekete metál. Jó a kód? Kevet festéktől tartok az árnyalat különbség miatt, jártm már úgy hogy nem volt jó. Előző hozzászólásomba kérdesztem hogy alapjáraton erősödik a motorhang,majd visszaáll diesel hangra.Mintha szabályozná a befecskendezőket. Ez a jelenség EGR szelepről lecsúszott vákumcső, és az 1-es henger befecskendező elektromos csatlakozó le volt esve. Visszaraktam, az aksiról a sarut levettem,majd 5 perc múlva visszetetem.Hibát nem jelzett,azóta működik.Elkébzelhető hogy hibakód törlése, és befecskendező korrekció megoldja a jelenséget. Üdvözlettel:MAN200

pierke | 2009-05-04 17:21 mazda-auto.hu részére

ja és egyben köszönöm a múltkori választ (tükrök behajtása).

pierke | 2009-05-04 17:19

mazda-autó már egyszer tanakodtunk fényezés ügyben, arra jutottunk, hogy csak ezért valószínűleg nem éri meg hozzátak lecaplatni.
mostanában megint van egy idióta, aki karcolgatja a kocsikat kulccsal a környéken.
nem túl mélyek a sérülések, de esztétikailag nagyon bosszantóak.
valaki esetleg tudja, hogy bp-en melyik szervizben tudnák polírozni vagy kicsit javítani a sérülést? (ezüst 22V szín, 2007-es GG sport).

mazda-auto.hu | 2009-05-04 16:05 gaboca részére

Az ügymenetben történt változás, mivel a nagynyomású szivattyúk és a befecskendezők esetleges "garanciáját" egy ideje nem a Mazda, hanem a Denso képviseleten keresztül bonyolítjuk. A rendelkezésünkre álló anyag alapján egyértelműen új befecskendezőt küldenek csreigény esetén.

mazda-auto.hu | 2009-05-04 15:56 nala részére

Ilyen jellegű problémánál égőcserével szoktunk először próbálkozni, legutóbb is bejött. A xenon égőket eleve általában párban kell cserélni, hacsak nem egyezik meg a másik oldalival az új égő.

gaboca | 2009-05-04 14:18

T. szakértő!

Azt szeretném megkérdezni, hogy M6 dpf-en ami garanciális még, a porlasztókat nem vadonat újra cserélik, hanem felújjítottra az egyik márkakereskedésben modják?

Mi igaz ebböl, mert ha igy van akkor felhaborító a dolog!

Gabi.

nala | 2009-05-04 12:25

Tisztelt Mazda-Autó!

2004 mazda 6-om xenonja nem 100-as. Jobb oldali felkapcsolás után kialszik, meg vibrál. A fénye is kékesebb mint a baloldalinak. Ez égő probléma vagy gyújtó? Egy éve halódik de most már szinte néhány percet világit. Mibe kerül egy xenon égő, vagy gyújtó. Mindkettőt érdemes cserélni, mert a bal oldali is vibál egy kicsit vagy nem?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó