2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dobaki2 | 2009-04-23 21:37 ammerunia részére

Szerintem ekkor regenerál a motor.

ammerunia | 2009-04-23 17:48

A kocsi egy két éves Mazda6 diesel Sport PLusline 2000-es. Most volt 60.000-es szervízen, előtte olajszinttel voltak problémák, de abból helyrejött. Remélem..

ammerunia | 2009-04-23 17:46

Tisztelt mazda-auto!

A kérdésem egy jelenséggel kapcsolatos:
elindulok az autóval városban, és pár kilóméter után 2-3 literrel megnő a fogyasztás, és így 9-10 literre emelkedik. Laikusként olyan, mintha a kocsiban lenne egy szivató, ami a motor bemelegedését követően magától bekapcsol, és "rásegít" a kocsinak. Ha ez a jelenség beállt, szoktam tesztelni. Pl. leveszem a lábam a gázpedálról, ilyenkor az aktuális fogyasztás-kijelző értéke nem esik vissza azonnal nulla literre, hanem vagy 10-15 mp-ig 2,5-3 liter között mutat, majd lemegy 1,6 körülire, aztán 0-ra... És a fogyasztás ideiglenes megemelkedése csak akkor szűnik meg, ha kimegyek a kocsival hosszabb távra, és vagy 10-20 km-ert magam mögött hagyok.
Ugyanez a jelenség néha autópályás úton is előjön, amikor már több száz kilóméter mögötte van.... Van valami ötletetek, mi lehet a hiba oka? Mert gondolom ez a "rásegítés" nem természetes.

mazda-auto.hu | 2009-04-23 12:40 Szabados részére

Nekünk nem nagyon van.

Szabados | 2009-04-23 10:56 mazda-auto.hu részére

Ha már szerkezet, milyen lehetőségek vannak cserére? A gyári nem éppen olcsó, láttam SASCH által gyárotott darabot ami lényegesen olcsóbb. Van utángyártottal tapasztalat?

mazda-auto.hu | 2009-04-23 08:44 Szabados részére

Lehet, hogy a törött szerkezet miatt erőlködik a hidraulika. A távolból nehéz eldönteni.

mazda-auto.hu | 2009-04-23 08:43 Oszi részére

Igen, a lényeges dolgok különböznek, a kisebb dolgok esetében lehet azonos a beszállító.

Szabados | 2009-04-23 00:05

2004-es 6-os GT Mazdám van, kuplung rettenetes. Néha felkeményedik, neha puha lesz menetközben, Egyszer már el is pukkant egy cső benne. Azt mondják szervízben hogy ez szerkezet csere, de az megoldja? Nekem ez hidraulikus hibának tűnik elsőre.

Oszi | 2009-04-22 22:52 mazda-auto.hu részére

Azert tegnap majdnem dobtam egy hatast :)) olajbetolto sapkat megtorolgettem (nem tudom miert csak ugy jott) es mitt lattam az aljan? FORD ! :)))))azt hittem rosszul latok ,de nem ott van es ezt kozel 7ev mazda 6-ozas utan vettem eszre :))))

de azert az oriasi kulonbseg,hogy mig a FORD Bosch rendszert hasznal addig a mazda DENSO-t az egyebb kulonbsegeken kivul ez egy lenyeges kulonbseg szerintem :)

SunSilver | 2009-04-20 14:17 sys részére

Csá!

Hát azok vagyunk!:D

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó