2025. Június 7. Szombat - Róbert
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Még több Skyactiv váltó.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Új tag bemutatkozás. Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-03-31 08:30 skandar részére
Kérdés, hogy a levegőszűrő mikor volt utoljára cserélve. A gázolajszűrőt viszont cserélni kell, az ára 10413,-Ft. A szíjat ellenőrizni kell, és csak szükség esetén kell cserélni.
Már többször leírtam, hogy a Mazda digitális szervizkönyv rendszerének egyik nagy előnye, hogy kiszámíthatóvá teszi egy adott autó műszaki állapotát. Ez az előny elvész az utángyártott alkatrészek alkalmazásával. Ráadásul ilyen jellegű alkatrészeknél mindenképpen kerülendőnek tartjuk utángyártott darabok alkalmazását.
skandar | 2009-03-30 21:45 mazda-auto.hu részére
Meg egy-ket kerdes a 120-as szervizrol.
Az alabbi lista teljes, vagy kell meg massal is szamolnom? Gondolok itt az uzemanyag-, levegoszuro, hoszbordas szij stb.-re.(M6 DTS 121) Es meg se merem kerdezni, de hozott anyaggal dolgoztok-e, vagy minden estben ragaszkodtok a sajathoz? Koszonettel Ferenc
mazda-auto.hu | 2009-03-30 10:11 Fecó részére
Nálunk minta alapján ki lehet választani a leendő üléshuzat anyagot, amit két héten belül elkészítenek.
mazda-auto.hu | 2009-03-30 10:06 Oszi részére
A leírt jelenségek alapján így látatlanban továbbra is az a véleményem, hogy egy olajnyomás mérést kellene végezni.
A hajtókar felső szem csapágy hibája elvileg állandóan hallható lenne. Hidegen-melegen.
A korrekciós értékektől függetlenül lehet rossz a befecskendezés minősége. A korrekciós érték csak a vezérlő egységet készíti fel az egyes befecskendezők pontos gyári jellemzőire, melyek a tűrések miatt különbözhetnek.
mazda-auto.hu | 2009-03-30 09:55 gaboca részére
A kályhának már nem kellene olyan hőmérsékleten bekapcsolni. Az EGR tisztítását meg lehet próbálni a nálunk is kapható adalékkal, "mechanikai" tisztítását inkább szervizre bíznánk. Sajnos így nem halljuk mi csörög.
Fecó | 2009-03-29 20:39 nzss részére
Szia.Nekem is ilyen az autóm.Ha esetleg nem jársz sikerrel a Mazda-autónál.Jó pár Mazda6 gazdi itt csináltatot, profi munka,maximálisan elégedetek,méret pontos,jó minősségü üléshúzat,itt van referencia is,igaz képen.www.autouleshuzat.eu Ez 1 Székesfehérvári családi válalkozás,új csori út.124.tel:0622/322750 de minden Vasárnap kint vannak a Gyáli piacon,ezt mondták telefonba.Az enyémbe is kell,én itt fogom csináltatni.
Fecó | 2009-03-29 20:37 nzss részére
Szia.Nekem is ilyen az autóm.Ha esetleg nem jársz sikerrel a Mazda-autónál.Jó pár Mazda6 gazdi itt csináltatot, profi munka,maximálisan elégedetek,méret pontos,jó minősségü üléshúzat,itt van referencia is,igaz képen.www.autouleshuzat.eu Ez 1 Székesfehérvári családi válalkozás,új csori út.124.tel:0622/322750 de minden Vasárnap kint vannak a Gyáli piacon,ezt mondták telefonba.Az enyémbe is kell,én itt fogom csináltatni.
nzss | 2009-03-29 08:43
M6 143d-hez üléshuzatot hol érdemes venni és milyet?
Oszi | 2009-03-28 20:07
A DPF-es motor hajtokarja cikkszam szerint megegyezik a facelift elotievel azzaz az enyemmel csak a dugattyuban van egy szam elteres RFY7 helyet RFY8 all kezdodik,de a hajtokar ugyan az bar nagyon remelm,hogy nem lesz ra szukseg :(
Oszi | 2009-03-28 19:50
Mazda-auto :)
mai hosszas telefon beszelgetesunk utan voltak meg fejlemenyek :) egyik ugyfelunk stetoszkopal rahalgatott a motorra es a szivocsovon leve kiallo csavarhelyeknel (megbontas nelkul hozzaferheto ) hallgatozva az elso 2nel nincs hang es a 3.nal hallani a kopogast.Fordulaszam emelessel aranyosan gyorsul es miutan bemelegszik rendesen a motor szinte meg is szunik vagyis nem igazan hallom.miutan kihul kb 30perc utanna ujra eros a koppanas.
igaz o sem tudot okosat mondani illetve talalgatni tudod o is igy nektek a tavolbol megnehezbb :) motor aljanal szinten nem hallani a hangot marmint a blokk oldalan (termeszetesen itt is csak oda tudot rahallgatni ahova hozzafert bontas nelkul az utcan a melohelyem elott.
Valoszinuleg a dugattyucsapszeg nem halkulna el miutan bemelegszik a motor?
esetleg a dugattyu nem billeghet?A befecskedezo korrekcios erteke ha jo attol meg lehet rossza befecskendezes minosege?
szinte csak kerdeseim vannak ezert elnezest mindenkitol