2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2009-03-28 19:50

Mazda-auto :)

mai hosszas telefon beszelgetesunk utan voltak meg fejlemenyek :) egyik ugyfelunk stetoszkopal rahalgatott a motorra es a szivocsovon leve kiallo csavarhelyeknel (megbontas nelkul hozzaferheto ) hallgatozva az elso 2nel nincs hang es a 3.nal hallani a kopogast.Fordulaszam emelessel aranyosan gyorsul es miutan bemelegszik rendesen a motor szinte meg is szunik vagyis nem igazan hallom.miutan kihul kb 30perc utanna ujra eros a koppanas.

igaz o sem tudot okosat mondani illetve talalgatni tudod o is igy nektek a tavolbol megnehezbb :) motor aljanal szinten nem hallani a hangot marmint a blokk oldalan (termeszetesen itt is csak oda tudot rahallgatni ahova hozzafert bontas nelkul az utcan a melohelyem elott.
Valoszinuleg a dugattyucsapszeg nem halkulna el miutan bemelegszik a motor?
esetleg a dugattyu nem billeghet?A befecskedezo korrekcios erteke ha jo attol meg lehet rossza befecskendezes minosege?

szinte csak kerdeseim vannak ezert elnezest mindenkitol

volvofl | 2009-03-28 19:08

Helló.Oszinak üzenném,hogy az alapjáraton egyre erösödő csatogás lehet a vákumszivatyu is.

gaboca | 2009-03-28 11:19

T.szakértő!

M6 DPF-es hidegen 1500- 1800 fordulaton csörgő kopogó hangot hallani,magasabb es alcsonyabb fordszámon nem jelentkezik.
Álló autónál ezen ford.forgatva a motor, és beinditás után nem de kb 2 perc üzem után hallani és miután az olajkályha kikapcsol megszünik a jelenség.
normális dolog hogy tegnap 14fok volt külső hőmérséklet és a BC is azt mutatta és müködött a kályha?
Menetirány felől hallani a hangot.
Befecskendezőre v. egr szelepre gyanakszom.
Befecskendező tanitás most volt a hiba továbbra is fent áll.
Mi lehet a hiba???
(Ha EGR szelep akkor hogyan lehet tisztitani)

Gabi.

mazda-auto.hu | 2009-03-28 09:09 Oszi részére

Az olaj így is vastagabb az elsősorbani gyári ajánlottnál, már csak ezért is kizárnám. Szelepállítás volt, a befecskendezők alátéte cserélve lett, egy olajnyomás mérés megnyugtató lenne.

Oszi | 2009-03-27 20:51

Mazda-auto :

Letezik,hogy csattognak a szelepek?
Es ami furcsa,hogy ha folyamatos menet utan megallok es egyhelyben jar a motor akkor fokozatosan hangosodik a csattogas egy darabig.
Most megint ketsegbe vagyok esve :( gondolom szelepallitas volt a szelepszar szimering csere utan igy lehet,hogy meg is csak olajnomas gondom van???vagy nem tul jo az 5w-40-es olaj?

mazda-auto.hu | 2009-03-27 09:17 skandar részére

Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, vezérműszíj 39881,-, feszítő görgő 26263,-, vezető görgő 37075, feszító patron 54091,-, munkadíj 31680,-, MES: 4200,-. Ezek gyári alkatrészek.

skandar | 2009-03-26 21:54

Hamarosan esedekes 120ezres szervizre szeretnek arajanlatot kerni, valaszra itt, vagy akar a regisztraciokor megadott emilcimen szamitok.Az auto egy 2 es fel eves 6-os 2.0 diesel standard. Az ekezetek hianya miatt elnezest kerek! Koszonettel, Ferenc.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:33 mazda-auto.hu részére

Illetve a DPF szűrő szerkezeti kialakításának változása minden bizonnyal tovább csökkenti az esetleges gyári ciklus előtti olajcsere valószínűségét.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:21 mf részére

A korszerűbb helyett inkább nagyobbnak jellemezném. Szervizköltségekben tulajdonképpen az egyetlen különbség, hogy a 2,2 esetében nem kirívóan magasabb a 120000km-es szervizelés költsége a többi alkalomhoz képest. Ezek a motorok ugyanis láncos vezérlésüek.

mf | 2009-03-26 10:14

Szeretném tudni, hogy milyen mértékű különbség van a Mazda6 2.0 és a korszerűbb 2,2 (125LE) dízelek fentartási/szervíz költségei között. Köszönettel!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó