2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


volvofl | 2009-03-28 19:08

Helló.Oszinak üzenném,hogy az alapjáraton egyre erösödő csatogás lehet a vákumszivatyu is.

gaboca | 2009-03-28 11:19

T.szakértő!

M6 DPF-es hidegen 1500- 1800 fordulaton csörgő kopogó hangot hallani,magasabb es alcsonyabb fordszámon nem jelentkezik.
Álló autónál ezen ford.forgatva a motor, és beinditás után nem de kb 2 perc üzem után hallani és miután az olajkályha kikapcsol megszünik a jelenség.
normális dolog hogy tegnap 14fok volt külső hőmérséklet és a BC is azt mutatta és müködött a kályha?
Menetirány felől hallani a hangot.
Befecskendezőre v. egr szelepre gyanakszom.
Befecskendező tanitás most volt a hiba továbbra is fent áll.
Mi lehet a hiba???
(Ha EGR szelep akkor hogyan lehet tisztitani)

Gabi.

mazda-auto.hu | 2009-03-28 09:09 Oszi részére

Az olaj így is vastagabb az elsősorbani gyári ajánlottnál, már csak ezért is kizárnám. Szelepállítás volt, a befecskendezők alátéte cserélve lett, egy olajnyomás mérés megnyugtató lenne.

Oszi | 2009-03-27 20:51

Mazda-auto :

Letezik,hogy csattognak a szelepek?
Es ami furcsa,hogy ha folyamatos menet utan megallok es egyhelyben jar a motor akkor fokozatosan hangosodik a csattogas egy darabig.
Most megint ketsegbe vagyok esve :( gondolom szelepallitas volt a szelepszar szimering csere utan igy lehet,hogy meg is csak olajnomas gondom van???vagy nem tul jo az 5w-40-es olaj?

mazda-auto.hu | 2009-03-27 09:17 skandar részére

Jelenleg a Mazda6 CD 2005-, 120000km-es szervizének ára fórumos engedménnyel: motorolaj 22080,-Ft, olajszűrő 5086,-Ft, vezérműszíj 39881,-, feszítő görgő 26263,-, vezető görgő 37075, feszító patron 54091,-, munkadíj 31680,-, MES: 4200,-. Ezek gyári alkatrészek.

skandar | 2009-03-26 21:54

Hamarosan esedekes 120ezres szervizre szeretnek arajanlatot kerni, valaszra itt, vagy akar a regisztraciokor megadott emilcimen szamitok.Az auto egy 2 es fel eves 6-os 2.0 diesel standard. Az ekezetek hianya miatt elnezest kerek! Koszonettel, Ferenc.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:33 mazda-auto.hu részére

Illetve a DPF szűrő szerkezeti kialakításának változása minden bizonnyal tovább csökkenti az esetleges gyári ciklus előtti olajcsere valószínűségét.

mazda-auto.hu | 2009-03-26 12:21 mf részére

A korszerűbb helyett inkább nagyobbnak jellemezném. Szervizköltségekben tulajdonképpen az egyetlen különbség, hogy a 2,2 esetében nem kirívóan magasabb a 120000km-es szervizelés költsége a többi alkalomhoz képest. Ezek a motorok ugyanis láncos vezérlésüek.

mf | 2009-03-26 10:14

Szeretném tudni, hogy milyen mértékű különbség van a Mazda6 2.0 és a korszerűbb 2,2 (125LE) dízelek fentartási/szervíz költségei között. Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2009-03-26 09:58 dobaki2 részére

A legtöbb turbó hiba nem teljesítmény vesztésben jelentkezik, az már csak általában közvetlenül a végső stádiumban jellemző. Sokkal jellemzőbb a megnövekedett olajfogyasztás. Egy Mazda DPF-es rendszerű autó esetében ezt például úgy lehet ellenőrizni, hogy vizuálisan át kell nézni, mennyi motorolaj van a turbótól az intercoolerig vezető ágban. Valamennyi mindig van, de ha sok, és nem csak a rendszer legmélyebb pontján, akkor az már a turbófeltöltő hibájára utal.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó