2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-03-20 16:52 nzss részére
Igen.
nzss | 2009-03-20 15:51
Még egy dolog: gyárilag valami szoftverfrissítés is kell a motor esetleges indokolatlan felpörgése miatt. Ez is létezik?
mazda-auto.hu | 2009-03-20 15:03 petya83 részére
61005 Ft-t a CD modul és 3032,- a külső fedele, a szerelés kb.: 3960,-Ft.
petya83 | 2009-03-20 10:48
Mazda 6 CdTe 2003-asba egy gyári Cd lejátszó menyibe kerül és mennyi lenne a beszerelés?
mazda-auto.hu | 2009-03-19 12:21
A védóanyaggal valószínűleg mindenképpen be kell kenni, a csere az állapottól függ.
nzss | 2009-03-19 09:36
Köszönöm. Azt is említették hogy inkább a régebbieknél volt gond, az enyém 2007. 3. havi.
mazda-auto.hu | 2009-03-19 08:35 nzss részére
Igen, ellenőrizni kell a töltőlevegő hűtő csatlakozásának környékét, melyet egy speciális anyaggal le kell szigetelnünk, de ha ez már nem elég, akkor cserélnünk kell a hűtőt.
nzss | 2009-03-19 06:23
M6 143D 40 ezres szervíznél említették hogy intercooler átvizsgálás és szükség esetén csere van előírva gyárilag. Hallottatok erről?
Oszi | 2009-03-18 19:26 béla részére
Sajnos ha egy autoval nem bannak megfelelo modon az elso 100000km alatt akkor utanna mar mit sem er ha az uj gazdi szivet lelket beleadja az auto karbantartasaba,tartatasaba.Erre itt van peldaul az en estem: 99700km-el megvasaroltam az automat es persze markaszervizen kivul mas nem is nyulhatott hozza,de ez sem volt eleg mert az elozo tulajnal mar sajnos javitottak a motort es 2.tulmeretes csapagyak voltak a motorban a 10000km-enkenti olajcserevel max annyit ertem el,hogy nem 30000km alatt lett ujra csapagyas az auto,hanem 54000km utan utan.
Sajnos ilyenkor nincs mit tenni es kell keresni egy szervizt ahol tisztessegesen megjavitjak az autot.
Mazda-auto : a fotengely reggel 8-kor elvoleg mar ott lesz a Gumi-Duonal a 2x 4l castrol edge turbo diesel olajjal egyut.
Elore is nagyon koszonom,hogy atmentek erte es megtudjuk oldnai igy a hozzatok szallitast.
Nagyon remenykedem benne ,hogy az auto javitasa meghozza a kello eredmenyt es ujra tudom elvezni az autozast es a ZOOM-ZOOM FEELING-et :) most mar talan latom a fenyt az alagut vegen :) bar meg tudom,hogy sok munkatok lesz az autommal.
mazda-auto.hu | 2009-03-18 16:44
Teljes bizonyossággal csak a 2005.07 után átadott új Mazdák esetében lehet megtudni a valós km óra állást, amennyiben Mazda szervizbe hordják az autót.
A leállítás utáni gázolaj szagot és füstölést valószínűleg a gyári hűtővíz melegítő kályha késleltetett leállása okozza. A kályha kipufogó csövét (kéményét) meg lehet hosszabbítani, így kisebb az esélye, hogy az utastérbe jusson a füst és szag.