2025. Július 15. Kedd - Henrik
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Bemutatkozott az új Mazda CX-5
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
tranyos | 2009-03-03 08:49
Sajnos csak ekkor tudok menni, de az is valami. Esetleg egy futómű beállítás? (18" nyárira visszaállás)
mazda-auto.hu | 2009-03-03 08:40 tranyos részére
Tudunk fogadni, de jó lenne ha 3 óráig ide érnél, mert különben tényleg csak ránézés lesz a dologból.
tranyos | 2009-03-02 18:30
Mazda-autótól kérdezném, hogy az általam korábban említett problémával kapcsolatban (alacsony fordulaton 1100-1500-ig kis gázadással rángat az autó) tudnának-e fogadni holnap? Békéscsabán van dolgom holnap, de csak 2-kor tudok indulni tehát fél 4 és 4 között érnék oda, rátudtok-e nézni az autóra? 1 éves M6 120LE dízel. Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:49 safla részére
Feltehetőleg szintén befecskendezési problémával állunk szemben.
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:48 p5226 részére
Valószínűleg a befecskendezőkkel van probléma.
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:45 Oszi részére
Feltehetőleg a kettős tömegű lendkerék cseréjére lesz szükség.
safla | 2009-03-01 23:03
Sziasztok!
Van egy 2005-ös Evo II diesel 6-osom. Nem tudom mennyire normális de számomra elég zavaróan nagyank tűnik a vibráció, amit érezni lehet a kormányon és az ülésen is jellemzően alapjáraton. Alaposabban megvizsgálva terhelés váltásnál a váltókar is biccent egyet. Ha van ötletetek, hogy mi vagy mik lehetnek az okok, amik ezt a problémát okozzák hálás lennék ha megosztanátok velem. Autó egyébként rendeben, folyamatosan szervizelt márka szervizben (garantáltan 88000 km), csak minőségi üzemanyaggal töltve és kíméletes üzemmódban használva.
Oszi | 2009-03-01 21:10
Elég régen jártam erre, de most megint itt vagyok egy kis fejtörövel
Már egy ideje hallok furcsa hangokat mikor váltok, de most már elég durva
Ha nem nyúlok a kuplung pedálhoz, akkor semmi furcsa, nincs viszont amikor kinyomom, a pedált akkor olyan mintha valami vagy inkább valaki folyton ütné a pedált, és amikor elkezdem emelni a fordulatot akkor ez egyre intenzívebb és persze hangosabb.
Esetleg ha valaki járt már hasonló cipőben, akkor kérném, hogy ossza meg velem a tapasztalatit, hogy tudjam, mire számítsak
p5226 | 2009-03-01 18:04
Egy számítógépes bevizsgálás megmutatná a betegséget?
p5226 | 2009-03-01 17:58
Üdv all! Mazda6 sportdízelem 2 hónapja főleg hidegen erős kopógós hangot ad, főleg terhelés alatt.De mintha minden negyedik ütemnél lenne a nagyon erős koppanós hang. Na most ez mára kibővült annyira , hogy folyamatos haladás közben pl. 4. sebességben 50-el haladva 1200as fordulaton ugyebár az autó enyhén rángat, dadog, mintha 1 henger nem menne szinte,és a hangja is olyan fémkopogós. 1500as fordulat után megszünik minden.Valakinek volt már hasonló jelenség hogy mi lehet a bibi? Porlasztó?