2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Új Mazda5 technológiai részletek.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
tranyos | 2009-03-03 08:49
Sajnos csak ekkor tudok menni, de az is valami. Esetleg egy futómű beállítás? (18" nyárira visszaállás)
mazda-auto.hu | 2009-03-03 08:40 tranyos részére
Tudunk fogadni, de jó lenne ha 3 óráig ide érnél, mert különben tényleg csak ránézés lesz a dologból.
tranyos | 2009-03-02 18:30
Mazda-autótól kérdezném, hogy az általam korábban említett problémával kapcsolatban (alacsony fordulaton 1100-1500-ig kis gázadással rángat az autó) tudnának-e fogadni holnap? Békéscsabán van dolgom holnap, de csak 2-kor tudok indulni tehát fél 4 és 4 között érnék oda, rátudtok-e nézni az autóra? 1 éves M6 120LE dízel. Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:49 safla részére
Feltehetőleg szintén befecskendezési problémával állunk szemben.
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:48 p5226 részére
Valószínűleg a befecskendezőkkel van probléma.
mazda-auto.hu | 2009-03-02 09:45 Oszi részére
Feltehetőleg a kettős tömegű lendkerék cseréjére lesz szükség.
safla | 2009-03-01 23:03
Sziasztok!
Van egy 2005-ös Evo II diesel 6-osom. Nem tudom mennyire normális de számomra elég zavaróan nagyank tűnik a vibráció, amit érezni lehet a kormányon és az ülésen is jellemzően alapjáraton. Alaposabban megvizsgálva terhelés váltásnál a váltókar is biccent egyet. Ha van ötletetek, hogy mi vagy mik lehetnek az okok, amik ezt a problémát okozzák hálás lennék ha megosztanátok velem. Autó egyébként rendeben, folyamatosan szervizelt márka szervizben (garantáltan 88000 km), csak minőségi üzemanyaggal töltve és kíméletes üzemmódban használva.
Oszi | 2009-03-01 21:10
Elég régen jártam erre, de most megint itt vagyok egy kis fejtörövel
Már egy ideje hallok furcsa hangokat mikor váltok, de most már elég durva
Ha nem nyúlok a kuplung pedálhoz, akkor semmi furcsa, nincs viszont amikor kinyomom, a pedált akkor olyan mintha valami vagy inkább valaki folyton ütné a pedált, és amikor elkezdem emelni a fordulatot akkor ez egyre intenzívebb és persze hangosabb.
Esetleg ha valaki járt már hasonló cipőben, akkor kérném, hogy ossza meg velem a tapasztalatit, hogy tudjam, mire számítsak
p5226 | 2009-03-01 18:04
Egy számítógépes bevizsgálás megmutatná a betegséget?
p5226 | 2009-03-01 17:58
Üdv all! Mazda6 sportdízelem 2 hónapja főleg hidegen erős kopógós hangot ad, főleg terhelés alatt.De mintha minden negyedik ütemnél lenne a nagyon erős koppanós hang. Na most ez mára kibővült annyira , hogy folyamatos haladás közben pl. 4. sebességben 50-el haladva 1200as fordulaton ugyebár az autó enyhén rángat, dadog, mintha 1 henger nem menne szinte,és a hangja is olyan fémkopogós. 1500as fordulat után megszünik minden.Valakinek volt már hasonló jelenség hogy mi lehet a bibi? Porlasztó?