2025. Október 23. Csütörtök - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsi | 2009-02-12 08:39 Cicero részére

nekem a 2004-es 136 LE-s 6-os ugyanezt csinálja már egy éve...taníttatni nem lehet, nem fut le a program rajta, hibakód nincs. De észrevettem, hogy nem mindig csinálja:
a multkor berakattam egy webasto programozó egységet, ehhez levették a sarukat. Utána nem csinálta pár hétig...lehet ettől? Érdekes...Próbáljátok ki, hátha segít.

Cicero | 2009-02-11 22:50 tranyos részére

Nekem is csinálja M5-ről van szó 110le! Frissítés, tanítás után is ugyanúgy csinálja! Nem tudom miért, de üresben is érezni a motoron a rángatózást ebben a fordulatszám tartományban!

p5226 | 2009-02-11 19:53

Ja bocs! Mazda 6 diesel sportkombim van 2004es, és nem szoktak ezek ilyent csinálni...

p5226 | 2009-02-11 19:51

Üdv all!Fogalmam sincs hogy hova tünt, de eltünt 3 liter motorolaj a motorból.Tegnap megvillant a piros olajvisszajelző, én azt hittem rosszul látok, de nem, a nívópálca száraz maradt az ellenőrzés után, és kb 6ezer km van az olajba(castrol 5w/40 synt magnatec).Hova tünt az olaj? Mert a kocsival amúgy minden rendben, úgyan úgy működik mint eddig, megy is, stb... Tippek?

mazda-auto.hu | 2009-02-11 14:22 tranyos részére

Bármit írunk így látatlanban, úgyis csak találgatás. Javaslunk egy szervizlátogatást.

tranyos | 2009-02-11 13:05

Sziasztok!
DPF-es 6-osom van, és egy-két hete alacsony fordulaton 1200-1500-ig kis gázadásnál rángat. Látatlanba tud valaki okosat mondani vagy menjek szervízbe?

gaboca | 2009-02-09 16:44 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

Most már minden világos!

mazda-auto.hu | 2009-02-09 16:26 gaboca részére

Elnézést! Két külön dologról beszéltünk. PCM programozás (frissítés)alatt nincs jelentősége, hogy benne marad a "tuning" az autóban, mivel egy adott szoftvert töltünk az autó komputerére. Tehát nem az autón mért adatok alapján dől el, hogy milyen szoftvert töltünk fel.

2. Befecskendező tanításkor viszont mért adatok alapján dolgozunk, tehát nem maradhat benne a tuning a tanítás közben. Probléma lesz-e? Passz.

gaboca | 2009-02-09 15:48 mazda-auto.hu részére

T.Mazda-Autó!

Pontositás miatt. Nem javasoljátok a tuningbox-al a befecskendező tanitást.
Ha jól értelmezem!
Lehet esetleg későbbiekben valami probléma szerintetek?

Köszi.

Gabi.

mazda-auto.hu | 2009-02-09 14:17 mazda-auto.hu részére

A tárcsa kopórétegének egy darabja is leszakadhatott és beszorulhatott a szerkezetbe, vagy az is lehet, hogy a sok portól nehezen csúszik a kinyomócsapágy a tengelyen. Ennek kitakarítása viszont akkora megbontást igényel, hogy ilyenkor már érdemes a tengelykapcsoló alkatrészeket is cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó