2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-02-12 09:39 p5226 részére

Nem győzzük elégszer leírni, hogy óriási felelőtlenség, ha az olajnyomás lámpa figyelmeztet a motorolaj hiányára. Eddigre már sokat futottak a motor belső alkatrészei extrém hőterhelés alatt. Ez pedig maradandó nyomokat hagy bennük.

Ha nincs sehol szivárgás, akkor valószínű, hogy a motorolaj a turbón keresztül a motorba jut, de az is lehet, hogy a motorban van kopás, esetleges korábbi túlzott hőterheléses (kevés olaj) üzemmódok miatt.

Ricsi | 2009-02-12 08:39 Cicero részére

nekem a 2004-es 136 LE-s 6-os ugyanezt csinálja már egy éve...taníttatni nem lehet, nem fut le a program rajta, hibakód nincs. De észrevettem, hogy nem mindig csinálja:
a multkor berakattam egy webasto programozó egységet, ehhez levették a sarukat. Utána nem csinálta pár hétig...lehet ettől? Érdekes...Próbáljátok ki, hátha segít.

Cicero | 2009-02-11 22:50 tranyos részére

Nekem is csinálja M5-ről van szó 110le! Frissítés, tanítás után is ugyanúgy csinálja! Nem tudom miért, de üresben is érezni a motoron a rángatózást ebben a fordulatszám tartományban!

p5226 | 2009-02-11 19:53

Ja bocs! Mazda 6 diesel sportkombim van 2004es, és nem szoktak ezek ilyent csinálni...

p5226 | 2009-02-11 19:51

Üdv all!Fogalmam sincs hogy hova tünt, de eltünt 3 liter motorolaj a motorból.Tegnap megvillant a piros olajvisszajelző, én azt hittem rosszul látok, de nem, a nívópálca száraz maradt az ellenőrzés után, és kb 6ezer km van az olajba(castrol 5w/40 synt magnatec).Hova tünt az olaj? Mert a kocsival amúgy minden rendben, úgyan úgy működik mint eddig, megy is, stb... Tippek?

mazda-auto.hu | 2009-02-11 14:22 tranyos részére

Bármit írunk így látatlanban, úgyis csak találgatás. Javaslunk egy szervizlátogatást.

tranyos | 2009-02-11 13:05

Sziasztok!
DPF-es 6-osom van, és egy-két hete alacsony fordulaton 1200-1500-ig kis gázadásnál rángat. Látatlanba tud valaki okosat mondani vagy menjek szervízbe?

gaboca | 2009-02-09 16:44 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

Most már minden világos!

mazda-auto.hu | 2009-02-09 16:26 gaboca részére

Elnézést! Két külön dologról beszéltünk. PCM programozás (frissítés)alatt nincs jelentősége, hogy benne marad a "tuning" az autóban, mivel egy adott szoftvert töltünk az autó komputerére. Tehát nem az autón mért adatok alapján dől el, hogy milyen szoftvert töltünk fel.

2. Befecskendező tanításkor viszont mért adatok alapján dolgozunk, tehát nem maradhat benne a tuning a tanítás közben. Probléma lesz-e? Passz.

gaboca | 2009-02-09 15:48 mazda-auto.hu részére

T.Mazda-Autó!

Pontositás miatt. Nem javasoljátok a tuningbox-al a befecskendező tanitást.
Ha jól értelmezem!
Lehet esetleg későbbiekben valami probléma szerintetek?

Köszi.

Gabi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó