2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-02-16 08:50 zéé részére
Elképzelhető, hogy az üzemanyagszűrőben, vagy az üzemanyag ellátó rendszerben megnövekedett a gázolaj áramlásával szembeni ellenállás. Ez kialakulhat a hidegben állás következtében is.
gaboca | 2009-02-16 08:16
T. Mazda-Autó!
Két-három napja tapasztalom 120Le M6-on,hidegen nagyon hangosan csúnyán kopog a motor.
Olyan mint amikor az egyik befecskendező nem müködik megfelelően.
Később mikor már üzem meleg a motor akkor 1500-1800 ford. között is hallani ezt a kopogo hangot,2000 ford felett erőteljes gyorsitás utan csilingelő hangot hallok.
Majd 20 perc folyamotos üzem mellett, tejesen tünet mentesen teszi a dolgát(enyhén azért 1500-1800 lehet hallani ismét)
Mi lehet az oka?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Gabi.
zéé | 2009-02-15 16:22
Tisztelt MAZDA-AUTÓ!
Egy 2004-es, Diesel, 120 LE-s 6-osról lenne szó. Az autó télen nincsen használva, egy féltető alatt áll(kinti hőmérséklet), ezért úgy három hetente egy-egy tíz percre be van indítva. A gond a következő lenne: amikor a leállítás ideje lenne be szoktam ülni, és gázt adok, majd elveszem, ekkor az alapjárati fordulatszám alá esik vissza a mutató, majd le is áll a motor.Nem egyszer fordult már elő. Válaszukat előre is köszönöm!
Csaba | 2009-02-14 11:30
OK, köszi szépen, ha meg tudnád kérdezni az jó lenne.
Csaba
mazda-auto.hu | 2009-02-14 09:19 Csaba részére
Elvileg van ott még az íven egy 3784,-Ft-os, egy 5446 Ft-os, és egy 10606,-Ft-os darab. Hétfőn esetleg a karosszériásunktól még megkérdezem, hogy szükség van-e mindegyikre?
Csaba | 2009-02-13 11:02 mazda-auto.hu részére
Sziasztok!
Igen, 5 ajtós, 2003-as, ezt elfelejtettem. Milyen anyag kellene még az ajtóhoz és mennyibe kerülne. Köszi,
Csaba
mazda-auto.hu | 2009-02-13 07:23 Csaba részére
Ez a kettő cikkszám csak a B oszlophoz tartozó részeket takarja. A cikkszám szerint ötajtós az autó. Ez igaz? Milyen évjárat?
Mazdi6 | 2009-02-12 13:38 p5226 részére
Én is 2x szívtam olaj ügyben! Az után gyártott oljszűrő nem jó a mazda6-ra( legalább is amit én használtam 2x ) mindig folyatott, és nem látszik mert a takaró lemez felfogja. Akármennyire megszorítottuk( pedig nem lenne szabad ) a szürő mellet mindig volt folyás! Azóta csak gyári szűrőt használok.
Csaba | 2009-02-12 10:12
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a következő 2 kódú alkatrész a jobb hátsó ajtó ablakkeretéhez tartozó fólia-e? Ennek a kettőnek ki kelene adnia a teljes ablakkeret fóliát?
GJ6A-50-8V-8D
GJ6A-50-8V-4E
Ha nem, akkor milyen kódú alkatrész kell, ha meg tudjátok mondani?
Köszi szépen előre is!
Csaba
mazda-auto.hu | 2009-02-12 09:39 p5226 részére
Nem győzzük elégszer leírni, hogy óriási felelőtlenség, ha az olajnyomás lámpa figyelmeztet a motorolaj hiányára. Eddigre már sokat futottak a motor belső alkatrészei extrém hőterhelés alatt. Ez pedig maradandó nyomokat hagy bennük.
Ha nincs sehol szivárgás, akkor valószínű, hogy a motorolaj a turbón keresztül a motorba jut, de az is lehet, hogy a motorban van kopás, esetleges korábbi túlzott hőterheléses (kevés olaj) üzemmódok miatt.