2025. Június 29. - Péter, Pál

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


peaceful | 2006-12-08 14:55

Hát igen. A 8eFt reális, de 60 eFt túlzás lenne. Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2006-12-08 13:00

Ez egy Japánból rendelhetõ csomagtértálca. Amikor feltettük a képet arra gondoltunk, hogy elõbb-utóbb elérhetõ lesz nálunk is normális áron, de egyelõre nem az (kb.:60000,-Ft). Ami nem ér rá az ülések hátlapjára az 8000,-Ft.

peaceful | 2006-12-08 00:16

A felszerelések között találtam egy kombiba való csomagtér tálcát. Mibe kerül egy ilyesmi és hogyan tudnám én azt megvenni? (pesti vagyok) Betértem a Mazda D&W-hez, de õk nem láttak még ilyesmit. :-))

Mazdatuning | 2006-11-27 14:23

flevai! Köszi! Azóta bennt van a filter :) Le tudnád írni azt a technikát, amit említettél? Pontosan mit kell kiszerelni a légszûrõházból? Elõre is köszi!

mazda-auto.hu | 2006-11-21 08:14

Valójában ezzel a motorral kapcsolatban nem beszélhetünk semmilyen típushibáról. Láncmeghajtású vezérléssel rendelkezik, amit 240000km-nél kell ellenõrizni. Tény ez a motorunk a legkényesebb az olajszint ellenõrzés szempontjából. Érdekes módon ebben a legkevesebb a motorolaj mennyisége, így az olajszint kismértékû csökkenése is túl magas olajhõmérsékletekhez vezet, amely után szinte hatványozottan nõ az olaj fogyása. Ezért a Mazda 2.3 benzines motor rendszeres olajszintellenõrzése és az olajszint maximumon tartása különösen fontos. Szívünk szerint ebben a motorban 15000km-enként cserélnénk az olajat. Ha tiszta az autó "elõélete", akkor ennyi.

markmito | 2006-11-20 22:08

a napokban szeretnék vásárolni egy használt 2,3 GT mazdát, 3 éves, és 100e km van benne. a kérdésem pedig az lenne, h egy ilyen motor mennyire megbízható, illetve a benzinesek között a 2,3-as motor mennyire strapabíró? volt-e esetleg ilyen motorral jellemzõ problémátok?
megtisztelõ válaszotokat elõre is köszönöm!

flevai | 2006-11-15 09:30

Nekem is egy 136-os mazdám van, szintén optimalizált chippel és K&N-nel. Ez már a sokadik ilyen autóm, bár ez az elsõ mazda.
1-2 tapasztalat:
A K&N nem bántja a motort, nekem eddig mindegyik elment 240-250 ezret és ezek Peugeot-ok voltak. A 406 2.2 Hdi-nél nálam is jelentkezett a remegés, de amikor beletettem a sportlégyszûrõt akkor megszûnt. Valszeg a levegõ volt kevés neki. A mazdánál találtam mégegy problémát: a légszûrõ ház elég furmányosan van kialakítva, egy terelõ lemez szinte teljesen elállja a levegõ útját. Külföldi mazdás fórumon olvastam, hogy ha ezt kiszereljük belõle akkor egy kicsit "hirtelenebb" lesz a gázreakció. Megcsináltam és tényleg!
Még annyit, hogy az én kocsimat egy idõs úrtól vettem kb. 70000-rel, de kellett neki 1-2 hónap, és jónéhány flakon tisztító folyadék mire észhez tért.

mazda-auto.hu | 2006-11-08 08:10

Valószínûleg nem okoz károsodást.

Mazdatuning | 2006-11-07 17:03

Nem, sajnos, nem adnak hozzá, azt is vásárolni kell plusz jópárezer forintért (tisztító folyadék és olaj)...
Szóval akkor a remegés csupán kellemetlenség, nem okozhat komoly károsodást az autóban?

mazda-auto.hu | 2006-11-07 16:35

Most vettük észre a legelsõ választ. A takarító szett nélkül szerintünk gyakorlatilag cserés a K&N is minimum az elõírt gyári intervallumokban. Nem is értjük, anélkül miért árulják, vagy az értékesítõ hely vállal szûrõ takarítást, olajzást?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó