2025. November 5. Szerda - Imre
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Új Mazda3, okostelefon, web...
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










mazda-auto.hu | 2006-11-07 16:30
A Mazda6 dízel motorokban munkaütemenként akár kilenc különbözõ alkalommal is lehet üzemanyagbefecskendezés. Ennek egyik célja a kultúrált mûködés. Nyilván ha ennyire összetett valaminek a mûködése, azt nem nehéz elkalibrálni. Valamit-valamiért. Az elõzõ válaszunkhoz még annyit, hogy nem a nagynevû K&N termékeit akartuk leminõsíteni, de a fizika az fizika.
Mazdatuning | 2006-11-07 16:10
(a rezonancia csak a gázadás utáni pár pillanatban 1300-1800as fordulatig érezhetõ, onantól szépen simán pörög a motor)
Mazdatuning | 2006-11-07 16:09
Ja és még valami. Említettem, hogy chiptuningos a kocsi (optimalizált, nem pboxos), és egy gond van vele, hogy alacsony fordulatszámról 1300-1400 r/m nél ha erõssebb gázt adok van egy kicsit érezhetõ rezonancia. A tuningosok mondták, hogy akkor ezen a tartományon hangolnak a tuningon és megoldóthat a probléma. Önök szerint mi okozhatja a rezonanciát? Káros lehet ez így, ha nem lessz visszavéve a teljesítménybõl? Elõre is köszi!
Mazdatuning | 2006-11-07 16:05
Köszönöm a választ! Csakhát már megvettem a szûrõt, így meg igazából döntésképtelen vagyok, hogy passzoljam-e tovább, vagy beletegyem e. Mert akkor csak jobban kopik a motor, de kérdés, hogy ez mit jelent hosszútávon. Most 70e km van a kocsiban, és legalább 150 ezerig el szeretnék járni vele. Ekkor már éreztetheti hatását a nem gyári szûrõ? (Amúgy lenne hozzá K&Nes takarító, olajozó szett, 10e kmként)
mazda-auto.hu | 2006-11-07 13:51
Arra gondoltunk, hogy nem olajozzák rendszeresen, vagy károsítják a szûrõt nem megfelelõ kompresszoros takarítással, kifújással.
mazda-auto.hu | 2006-11-07 13:49
Ha már a kosz átengedésnél tartunk, az inkább a motort károsítaná, nem pedig a turbót. A kosz a turbó csapágyazásához nem juthat be, a turbinának pedig nem sokat árthat. Egyébként ha jól belegondolunk, egy szûrõ aminek kisebb az áramlási ellenállása, valószínúleg nagyobb légáteresztõ pórusokkal rendelkezik. A nagyobb pórus azt jelenti, hogy több koszt átenged. Nehezen lehetne azt az ellentmondást feloldani, hogy kisebb az ellenállása, de jobban, vagy ugyanúgy szûr. Ettõl függetlenül valószínûleg (a szûrõ karbantartásával) nem ettõl fog elkopni a motor, de jobban kopik mint egy gyári szûrõvel. Sokan nem tartják karban (olajozzák vagy megsértik kompresszoros takarítással) ezeket a szûrõket rendszeresen és emiatt kellett már motort fúrnunk. Inkább javasoljuk a gyári szûrõ sûrûbb cseréjét.
Mazdatuning | 2006-11-07 13:02
Üdv! 136 lovas CDH 6os mazdámba került egy chip optimalizálás. Ajnánlották, hogy vegyek sportlészûrõt is, vettem is ehhez való K&N légszûrõt, de rámijesztettek mások, hogy hosszú távon tönkreteheti a turbót, mivel sok koszt enged át? Igaz ez, vagy a méregdrága szûrõ nemcsak sok legevõt enged át, hanem jól is szûr? Elõre is köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2006-11-06 08:34
Tomcsy - Jelenleg már csak gyáriban tudjuk ezt az alkatrészt szállítani. Kedvezményes ára 42940,-Ft.
mazda-auto.hu | 2006-11-06 08:33
tranyos - A gyári ülésfûtés utólag tulajdonképpen nem szerelhetõ. Utólagos ülésfûtést 39000,-Ft/ülés tudunk beszerelni. Van már DPF-es chiptuningos "ügyfelünk", egyenlõre semmi gond. Csak a szûrõ miatt aggódtunk korábban, de úgy tûnik tudja kezelni a rendszer a néha esetlegesen nagyobb füstkibocsátást. Más problémát egy nem extrém tuning nem okozhat. elvileg.
Tomcsy | 2006-11-05 02:19
Érdeklõdni szeretnék, hogy a hátsó rendszámtábla fölötti mûanyag elem króm "színben" mennyibe kerül? (+ a beszerelés) (utángyártottba is esetleg ha van)