2025. Június 29. - Péter, Pál

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


steini | 2007-02-06 11:02

Van egy 17"os 5ágú felni (fekete mûanyag középen), ill. egy 16"os (B002, olyan mint az MPS-é) ami érdekelne, tudnátok árat mondani? Köszi!

Fuchs | 2007-02-06 10:40

Üdv! A rozsdásodás csak egyedi problémánk? Van valamilyen speciális anyag amivel lekezelik? Ezenkivül nagyon jól müködik, elégedettek vagyunk az autóval

mazda-auto.hu | 2007-02-06 09:55

A roszdásodás miatt márkaszervízhez kell fordulni. A fûtés miatt szintén, mi egy speciális csõvel hátrébb vezettük szinte az összes hozzánk járó autóban a kályha "kipufogócsövét".

Fuchs | 2007-02-06 09:49

Üdv! A 3 éves mazda6-on /67000 km/a sárvédõ hátsó peremém rozsdafoltok láthatók. Még 1 kérdés, az elõfütés szaga bejön az utastérbe ez természetes?

mazda-auto.hu | 2007-02-05 13:09

steini - Nézd meg a Mazda6 felszerelések cikkünket, ahol most már az összes gyári Mazda6 felni képe látható. http://www.mazda-auto.hu/mazda+tuning/114/?sid=

mazda-auto.hu | 2007-02-05 08:11

krisz - Kb.: 3 óra, azaz 13500,-Ft+áfa.

krisz | 2007-02-04 18:48

Érdeklõdnék, hogy az akciós xenon szett beszerelése mennyibe kerül, és mennyi ideig tart?

mazda-auto.hu | 2007-02-02 16:11

Egyszerûen fogalmazva, minél kisebb az ET szám, annál kijjebb van a felni széle. Az ET40-es éppen 1.5 cm-el, az 55-höz képest. Az ET a felni középvonala, és az agy felfekvési felülete közötti távolságot takarja.

steini | 2007-02-02 12:41

Ismételten köszi a választ!
Mit jelöl az ET szám? Nagy különbség lenne az ET55 és ET40 között? A gyári 6os alufelnik mind ET55ösök? Az a gond, hogy a gyári felnik közül inkább a 17"esek tetszenek, de nem lenne túl célszerû azt használni ilyen utakon...Inkább 16"ost keresnék.Köszi

mazda-auto.hu | 2007-02-02 09:53

Nem egyszerû a felnicsere megoldása, a gyáritól eltérõ méretben a Mazda6 esetében. A Mazda6 két sarokpontja az elsõ felfüggesztés felsõ lengõkarja, illetve a hátsó sárvédõk pereme. Például egy 16x8 collos ET50 felni 225-ös gumival beleér a belsõ lengõkarba. Egy ET50 17x8 collos felni 225-ös gumival már nem ér bele a lengõkarba (annak íve miatt), viszont berugózáskor dörzsöli a hátsó sárvédõk belsõ peremét. A kérdés egyébként gumifüggõ is, mivel a papíron azonos szélességû különbözõ márkájú gumik között is van különbség. A rugó is szerepet játszik, hiszen gyári rugókkal, ha valaki nem terheli az autót, lehet, hogy soha nem ér bele a gumi a sárvédõbe. Sportrugóval, vagy több személy+csomagok, illetve sportos kanyarvételek esetén igen. Ezért szokták a sárvédõk peremét ún. görgõzni, azaz beljebb hajtják a belsõ peremet. További gond a felniválasztásnál, hogy nagyon kevés az olyan magas ET számú utángyártott felni, mint amit a Mazda használ (ET55). Tehát, ha nincs tapasztalat az adott(gyáritól eltérõ méretû) felnivel-gumival, akkor célszerû próbát tenni. A gyári felnikkel természetesen nincs ilyen gond. A pesti utakra inkább a jobb saját rugalmassággal, ütéserõ elnyelési képességgel rendelkezõ magasabb oldalfalú 16 collos gumikat javasoljuk. Ha oda tudsz figyelni a gödrökre, akkor mehet a nagyobb is. : ) A Mazda tuning linkünk tavalyi cikkei között láthatod a gyári felnik képeit Mazda6 felszerelések cím alatt. Egyéb megoldásokhoz ár, küllöszám elképzeléseidre van szükségünk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó