2025. Június 14. Szombat - Vazul
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A Ford kiszáll?
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Mazda logó történelem.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-02-28 13:23
Igen, ez az újabb Mazda6.
PepeG | 2007-02-28 11:04
Igen, ezzel én is tisztában vagyok, h. a tuning csak vmi rvására megy. 1elõre még azért várok vele, elõbb szeretném kiismerni az autót minden téren, aztán már, ha eléggé ismerem, max akkor lesz megtuningolva 1 picit.
De azért köszönöm az infókat.
Ill mijaza M6 F/L? az újabbnak ez a típusa?
mazda-auto.hu | 2007-02-28 10:04
A chiptuningról még annyit, hogy gyakorlatilag a patika mérlegen kiegyensúlyozott gyári beállításokat tolja el valamelyik irányba. A mérlegen ott a vannak: környezetvédelmi jellemzõk, tartósság, fogyasztás, teljesítmény, szervízigény...stb. Tehát a chiptuning nehezen nevezhetõ optimalizálásnak, de egyáltalán van olyan tuning ami annak nevezhetõ? Nehezen. A teljesítmény viszont ritkán elég, ezért tuningoljuk autóinkat. 2.Kézikönyv már csak a Mazda6 F/L szériához elérhetõ, nem is fogják utánnyomni a korábbi Hatosét. Ennek az ára 2000+áfa
PepeG | 2007-02-28 08:50
Értem, köszönöm a választ.
Nemtom, ez reklám-e, ha igen, akkor töröljétek.
Az oldal ahol ezt néztem, az az autokorbel.hu. Itt írták, h. ennyire csippelik az autót.
Másik kérdés.
Lehet venni magyar nyelvû kézikönyvet az autóhoz, mert csak olaszom van, azt meg sajna nem igazán értem.
Köszi.
mazda-auto.hu | 2007-02-28 08:32
birisi- Egyenlõre nincs rá megoldás (a gyári navit használva).
mazda-auto.hu | 2007-02-28 08:30
Gáborka6 - Csak annyit tudunk mondani, hogy mi még nem találkoztunk chiptuning miatt meghibásodott Mazda6-tal. Problémák is talán inkább a megnövekedett koromképzõdés miatt jelentkezhetnek, persze hosszútávon.... De végül inkább maradnánk a tapasztalat hiánynál.
birisi | 2007-02-27 20:51
Sziasztok! Van valakinek valami infoja, hogy hogyan tudnék az M6 gyári navijába kelet-európai, vagy magyaro.-i szoftvert telepíteni. Az autó belga dvd alapu gyári navi sajnos csak nyugat-európai térképpel ( minket lehagytak ) .Mi a megoldás? Elõre is köszi.
Gáborka6 | 2007-02-27 18:39
Sziasztok!
Én is láttam egy oldalt ahol a 136lóerõs dízelbõl 174 lóerõt és 400nm nyomatékot csinálnak de nekem ez már nagyon irreálisnak tûnik! Hány lóerõig ajánljátok a tunigot? Vagyis tudom hogy nem ajánljátok de mennyi az ésszerû amíg a motor is bírja? Nekem Ausztriában ajánlottak egyet 75ezer forintért ez elég olcsónak tûnik ettõl még lehet jó is vagy az csak kontár munka lenne?
mazda-auto.hu | 2007-02-27 16:16
160 lóerõ körüli autó hozzánk is jár, de a megnövekedett koromtermelés miatt nem szabad megfeledkezni a sûrûbb olajcserérõl a chiptuning után. 20000km alatt nagyon besûrûsödik az motorolaj.
PepeG | 2007-02-27 13:53
Sziasztok,
látom elég sokatoknak van M6 dieselje chippelve.
Én is most vettem 1 használt, 2005-ös 136 lovas M6-ot.
Elég sok helyen körül néztem, és volt olyan hely, ahol állítólag ki lehet hozni belõle 170 LE-t, meg 400 Nm-t.
Ez mennyire lehet igaz, ill, mennyire van a motor ilyen szinten már kihegyezve.
Köszi.