2025. Május 11. - Ferenc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-03-08 14:17

2.2-2.3 bar elég a gumikba, túl kemény gumikkal a futómûalkatrészek élettartama is csökken. A sárvédõket peremezni kellene a radírozás elkerülésére. Szintszabályzós Mazda6-tal mi még nem találkoztunk.

Prix | 2007-03-08 12:58

Csak most olvastam végig, hogy itt inkább a cég által beszerelendõ box-okról van szó, nem amolyan általános tuningról - bocsi akkor a kérdés miatt!
De ha van tapasztalat, akkor jöhet!:))


Az én kocsimon 7.5-es a 16-os felni (azt szerettem volna ha jobban "terül" a gumi - optikailag is szebb sztem), viszont ha megvan pakolva a kocsi, akkor bizony a sárvédõ ívbe bele-bele ér a gumi pereme.
Talán a kézikönyben? olvastam annó, hogy ha súlyt érez az autó, akkor bizonyos kilóméter után megemeli a kocsi fenekét (most ez vagy nincs az enyémben, vagy nem veszem észre).

Utsó kérdés gumis kérdés:), a könyv szerint 4fõig elöl 2.2 - hátul 2.4bar-nak kell lennie a nyomásnak a 16-os kerék esetében. A gumisnál a srácok simán 2.7-re nyomták mindet. Én ezt visszaengedtem 2.5-re.

Kérdésem, mi az optimális nyomás ami a fogyira ill. a tapadásra is egyaránt kíméletes?

Pítör

Prix | 2007-03-08 11:28

Sziasztok!

A Bacartuning-os box-okkal van valakinek tapasztalata vagy hallott már róluk valamit? Elvileg vmi sittes olasz technológia:).
Elvileg van DPF-es M6-hoz való boxuk is.

Mindenki, aki tuningolt, erõteljes koromképzõdésrõl számolt be, ez gondolom a facelift-es verziónál sincsen másként - kérdés a szûrõ mit szól hozzá... vagy a fogyi?

A küberl-es box csöppet borsós árú. Azzal tapasztalatok? Nekem a kisebb fl-es tezsvér van:)

A szerény adatokról annyit hogy a gyári fogyit elérni még nem tudtam, viszont teljesítményben is gyengusnak érzem. Majd csináltatok egy telj.mérést és megosztom a végeredményt.


Pítör

mazda-auto.hu | 2007-03-05 15:11

PepeG- Egy-két perc alapjáraton, hogy megálljon a turbina, illetve az olaj visszahûtse a csapágyazást, illetve annak környékét.

mazda-auto.hu | 2007-03-05 15:09

krisz - Van már rá jelentkezõ. Esetleg RX-8 felni (újnak mondható) van, 50000,-/db.

PepeG | 2007-03-05 12:04

A turbó hûtése különben pontosan mit jelent?
Megállás után meddig nem árt járatni?

PepeG | 2007-03-05 12:02

Hello Mazdatuning,

köszönöm a kimerítõ válaszodat.
Lehet, nekem akkor nem biztos, h. meg kéne csináltatnom, mert nem tuti, h. tudnék rá vigyázni annyira, mint amennyire leírtad.
Mondjuk, még különben is csak ismerkedem az autóval, szóval még messze lenne az a kis csiptuning.

krisz | 2007-03-05 11:27

A felnikkel kapcsolatban kérdeznék hogy a felújított 17 colos megvan még? Esetleg kaphatnék róla képet?

mazda-auto.hu | 2007-03-05 09:00

Természetesen itt is van-volt gyári navis Mazda6. A szoftver gyártója a Navtech.(SDAL DVD)

birisi | 2007-03-02 22:02

Nem kekeckedni akarok, de tényleg nem tudom. A Magyaro.-ra gyártott gyári navis 6-ok, milyen szoftverrel jöttek ki? Vagy ide nem gyártottak gyári navisat?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó