2025. Augusztus 15. Péntek - Mária

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-03-14 11:09

No comment... azok is elég bátrak akik az út szélérõl nézik a produkciót.

Mazda rx-8 | 2007-03-14 09:34

Ennyit a témáról: http://auto.videobomb.hu/video/200_felett_keresztbeteszi_a_verdat

Prix | 2007-03-08 14:27

Köszönöm a segítséget gumi ügyben!!

mazda-auto.hu | 2007-03-08 14:17

2.2-2.3 bar elég a gumikba, túl kemény gumikkal a futómûalkatrészek élettartama is csökken. A sárvédõket peremezni kellene a radírozás elkerülésére. Szintszabályzós Mazda6-tal mi még nem találkoztunk.

Prix | 2007-03-08 12:58

Csak most olvastam végig, hogy itt inkább a cég által beszerelendõ box-okról van szó, nem amolyan általános tuningról - bocsi akkor a kérdés miatt!
De ha van tapasztalat, akkor jöhet!:))


Az én kocsimon 7.5-es a 16-os felni (azt szerettem volna ha jobban "terül" a gumi - optikailag is szebb sztem), viszont ha megvan pakolva a kocsi, akkor bizony a sárvédõ ívbe bele-bele ér a gumi pereme.
Talán a kézikönyben? olvastam annó, hogy ha súlyt érez az autó, akkor bizonyos kilóméter után megemeli a kocsi fenekét (most ez vagy nincs az enyémben, vagy nem veszem észre).

Utsó kérdés gumis kérdés:), a könyv szerint 4fõig elöl 2.2 - hátul 2.4bar-nak kell lennie a nyomásnak a 16-os kerék esetében. A gumisnál a srácok simán 2.7-re nyomták mindet. Én ezt visszaengedtem 2.5-re.

Kérdésem, mi az optimális nyomás ami a fogyira ill. a tapadásra is egyaránt kíméletes?

Pítör

Prix | 2007-03-08 11:28

Sziasztok!

A Bacartuning-os box-okkal van valakinek tapasztalata vagy hallott már róluk valamit? Elvileg vmi sittes olasz technológia:).
Elvileg van DPF-es M6-hoz való boxuk is.

Mindenki, aki tuningolt, erõteljes koromképzõdésrõl számolt be, ez gondolom a facelift-es verziónál sincsen másként - kérdés a szûrõ mit szól hozzá... vagy a fogyi?

A küberl-es box csöppet borsós árú. Azzal tapasztalatok? Nekem a kisebb fl-es tezsvér van:)

A szerény adatokról annyit hogy a gyári fogyit elérni még nem tudtam, viszont teljesítményben is gyengusnak érzem. Majd csináltatok egy telj.mérést és megosztom a végeredményt.


Pítör

mazda-auto.hu | 2007-03-05 15:11

PepeG- Egy-két perc alapjáraton, hogy megálljon a turbina, illetve az olaj visszahûtse a csapágyazást, illetve annak környékét.

mazda-auto.hu | 2007-03-05 15:09

krisz - Van már rá jelentkezõ. Esetleg RX-8 felni (újnak mondható) van, 50000,-/db.

PepeG | 2007-03-05 12:04

A turbó hûtése különben pontosan mit jelent?
Megállás után meddig nem árt járatni?

PepeG | 2007-03-05 12:02

Hello Mazdatuning,

köszönöm a kimerítõ válaszodat.
Lehet, nekem akkor nem biztos, h. meg kéne csináltatnom, mert nem tuti, h. tudnék rá vigyázni annyira, mint amennyire leírtad.
Mondjuk, még különben is csak ismerkedem az autóval, szóval még messze lenne az a kis csiptuning.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó