2025. Augusztus 15. Péntek - Mária
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
krisz | 2007-03-05 11:27
A felnikkel kapcsolatban kérdeznék hogy a felújított 17 colos megvan még? Esetleg kaphatnék róla képet?
mazda-auto.hu | 2007-03-05 09:00
Természetesen itt is van-volt gyári navis Mazda6. A szoftver gyártója a Navtech.(SDAL DVD)
birisi | 2007-03-02 22:02
Nem kekeckedni akarok, de tényleg nem tudom. A Magyaro.-ra gyártott gyári navis 6-ok, milyen szoftverrel jöttek ki? Vagy ide nem gyártottak gyári navisat?
Mazdatuning | 2007-03-02 14:50
Ja és úgy 170ló 400Nm körülire van megcsinálva, ez elvileg egy osztrák program, Pesten töltötték fel.
Mazdatuning | 2007-03-02 14:47
Ha a számok tükrében nézzük (óra szerinti mérés) 0-100ra 8.1 mp körül megy, a vége kicsivel 220 fölött van, de itt persze az 5 sebesség miatt már 4.5 ezret pörög a motor, szóval tartósan 190 fölött sosem megyek. Ha szereted a gyorsulást és sebességet, és ezt ezzel a kocsival szeretnéd megvalósítani, akkor bele lehet vágni, mert tényleg jobban megy, de én azt mondom, ha nem olyan fontos az a 2 másodperc, meg a nyomatékosabb "húzás", akkor jobban megéri másra költeni azt a 80-100ezer forintot, így biztos lehetsz, hogy a gyári beállításokkal nem lesz gondod.
Gáborka6 | 2007-03-01 23:02
Bocs! Mazdatuning tõled kérdeztem elfelejtettem az elõbb ideírni.
Gáborka6 | 2007-03-01 22:54
Akkor te egyértelmûen azt mondod hogy ne legyen chippelve a kcosi mert csak nyûggel jár? Nem megy anynival jobban hogy felejtesse a plusz gondokat?Hány lóerõs a tiéd?
mazda-auto.hu | 2007-03-01 16:47
Köszönjük a precíz választ!
Mazdatuning | 2007-03-01 16:10
Ja amit kifelejtettem, hogy gyárilag 136lovas 6os Mazdám van, csak hogy egyértelmû legyen :)
Mazdatuning | 2007-03-01 16:08
PepeG!
Nekem Autokorbeles chiptuningom van. Nos a teljesítmény tényleg nõtt, viszont elég rendesen füstöl az autó, bár ha rátalálsz a vezetési stílusra, akkor ez jelentõsen visszafogható. 3/4re lenyomva a gázt ugyanúgy megy, mint padlón, viszont nem füstöl, csak amennyit egy átlagos dízel. Padlón román kamion feeling.. Természetesen egy két gyorsulás után meglepõ eredmények születtek :)
Mostanra nagyjából mindent megcsináltam az autón, de elég sok idõmbe került, a chip miatt vissza kellett menjek, mert eleinte nem volt jó a beállítás. Én azt mondom, jobban teszed, ha nem chippeled, így gyárilag teljesen biztos, hogy nem lesz vele gondod. Ha chippelteted, akkor meg csak nagyon ésszel vezest/tartsd karban. A 15ezres olajcsere kötelezõ, illetve turbó melegítés/hûtés elengedhetetlen (alapból is). Nomeg 1es 2es kihuzatása sem ajánlott, csak néha-néha. Szóval akkor csak ésszel.. Amúgy ha azt nézzük, az enyémnek sincs semmi baja 20ezer chippes km után, de én iszonyatosan vigyázok minden apróságra. Ha bármi kérdésed van, nyugodtan írj egy emailt. Üdv!