2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-08-21 08:14
Kell hozzá egy Y csõ, ami 60102,- Ft, és két sportdob, melyek darabja: 111.618,-Ft.
lmiklos | 2006-08-19 19:05
Sziasztok! A dupla kémény ára mi? Illetve még mit kell venni a beszereléshez? Köszönöm szépen válaszát!
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:54
Zsoltika - Csak a szivattyút. Ha nem megfelelõ üzemanyag miatt esetleg más is károsodott, akkor tovább kell menni, de egyáltalán nem jellemzõ.
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:52
Imiklos 2.válasz - A sárga Hatoson (Atenza) látható felni: 58060,-Ft, a króm 17-es: 60355,-. Mazda6 MPS- elsõ löklap: 109988,-, hátsó löklap: 141886,- ehhez az alsó "diffúzor" részek: 70978,-x2, hátsó spoiler: 256929,-, elsõ ajtó küszöbborítás: 107280,-x2, hátsó ajtó küszöbborítás: 67835,-x2, alsó küszöbborítás: 142462,-. Megjegyzés: a Mazda6 MPS elsõ sárvédõi nem egyeznek meg a normál Hatos kivitelek sárvédõivel, így csatlakoznak a küszöbborításhoz.
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:39
Imiklós - Igen, errõl van szó. : ) A Mazda -ra általában még mindig jellemzõ, a Japánok szerénysége. Ez a teljesítményadatok megadására is vonatkozik valamilyen szinten. Például az általuk megadott csúcsnyomatéki értékek "stabilak", és egy-egy teljes gázadásnál (dízel), ennél többet is leadhatnak az autók, a pillanatokra felszökõ turbónyomás (túlnyomás) miatt. A konkurens cégek némelyike, esetenként ezt a pillanatokra megjelenõ nyomatéki értéket tekinti a stabil adatnak. Tisztelet a kivételeknek. Más; a Mazda gyártási precízitása (lásd pl. Taguchi díj) gyakorlatilag nullára csökkenti a szórások lehetõségét egy-egy motor teljesítményleadásában, míg ez más gyártóknál nem feltétlenül így van.
Zsoltika | 2006-08-14 00:38
Üdv ! A kérdésem a következõ: ha M6 dízelen meghibásodik a nagynyomású szivattyú, akkor csak aszivattyút kell cserélni vagy az utána lévõ dolgokat is? A választ köszönöm !
lmiklos | 2006-08-13 09:30
Hali! Megint én. Mennyibe kerül a króm 17"-os? Illetve még az a felni érdekelne, ami a sárga Altezzán van. 1 extra kérdés: mennyibe kerül az MPS elsõ és hátsó lököse, illetve a küszöb és ajtóborítások, kívülrõl, na meg a légterelõ hátra.
Köszönöm
lmiklos | 2006-08-13 09:27
Üdv mindenkinek. 1 kérdésem lenne, a Mazda társadalomhoz. 136 lovas dízel 6-osom van. Hogy lehet, hogy megverem vele az Accord iCDTi-t, új Vectra 1,9td gyári csippel 190LE 400Nm. Nem szoktam sokat versenyezni, de okoztam már meglepetést BMW-snek is. Eddig még csak egy 323-tól kaptam ki, de ott is 210 felett.
mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:28
A Mazda6 kivitelekben ott a ködlámpa található, mivel ezekben nem lent a lökhárítóban van elhelyezve. A foglalat max. 55w-os izzó hõjét viseli el.
6mps-zumzum | 2006-08-09 21:24
Mazda 6 mps elsõ világítótestjében az irányjelzõ és a helyzetjelzõ között van egy üres, kihasználatlan izzóhely. A gyár lehet, hogy ezt csak design szempontból alakította ki így, de ide azt hiszem be lehetne tenni egy plusz izzót. Még egy kábel is ott van csatlakozóval ellétva. Kérdésem az lenne, hogy van-e olyan foglalat ami oda passzol, és milyen erösségû izzót lehet oda betenni. A segítséget elöre is köszönöm.