2025. November 5. Szerda - Imre
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










mazda-auto.hu | 2006-08-21 08:14
Kell hozzá egy Y csõ, ami 60102,- Ft, és két sportdob, melyek darabja: 111.618,-Ft.
lmiklos | 2006-08-19 19:05
Sziasztok! A dupla kémény ára mi? Illetve még mit kell venni a beszereléshez? Köszönöm szépen válaszát!
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:54
Zsoltika - Csak a szivattyút. Ha nem megfelelõ üzemanyag miatt esetleg más is károsodott, akkor tovább kell menni, de egyáltalán nem jellemzõ.
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:52
Imiklos 2.válasz - A sárga Hatoson (Atenza) látható felni: 58060,-Ft, a króm 17-es: 60355,-. Mazda6 MPS- elsõ löklap: 109988,-, hátsó löklap: 141886,- ehhez az alsó "diffúzor" részek: 70978,-x2, hátsó spoiler: 256929,-, elsõ ajtó küszöbborítás: 107280,-x2, hátsó ajtó küszöbborítás: 67835,-x2, alsó küszöbborítás: 142462,-. Megjegyzés: a Mazda6 MPS elsõ sárvédõi nem egyeznek meg a normál Hatos kivitelek sárvédõivel, így csatlakoznak a küszöbborításhoz.
mazda-auto.hu | 2006-08-14 08:39
Imiklós - Igen, errõl van szó. : ) A Mazda -ra általában még mindig jellemzõ, a Japánok szerénysége. Ez a teljesítményadatok megadására is vonatkozik valamilyen szinten. Például az általuk megadott csúcsnyomatéki értékek "stabilak", és egy-egy teljes gázadásnál (dízel), ennél többet is leadhatnak az autók, a pillanatokra felszökõ turbónyomás (túlnyomás) miatt. A konkurens cégek némelyike, esetenként ezt a pillanatokra megjelenõ nyomatéki értéket tekinti a stabil adatnak. Tisztelet a kivételeknek. Más; a Mazda gyártási precízitása (lásd pl. Taguchi díj) gyakorlatilag nullára csökkenti a szórások lehetõségét egy-egy motor teljesítményleadásában, míg ez más gyártóknál nem feltétlenül így van.
Zsoltika | 2006-08-14 00:38
Üdv ! A kérdésem a következõ: ha M6 dízelen meghibásodik a nagynyomású szivattyú, akkor csak aszivattyút kell cserélni vagy az utána lévõ dolgokat is? A választ köszönöm !
lmiklos | 2006-08-13 09:30
Hali! Megint én. Mennyibe kerül a króm 17"-os? Illetve még az a felni érdekelne, ami a sárga Altezzán van. 1 extra kérdés: mennyibe kerül az MPS elsõ és hátsó lököse, illetve a küszöb és ajtóborítások, kívülrõl, na meg a légterelõ hátra.
Köszönöm
lmiklos | 2006-08-13 09:27
Üdv mindenkinek. 1 kérdésem lenne, a Mazda társadalomhoz. 136 lovas dízel 6-osom van. Hogy lehet, hogy megverem vele az Accord iCDTi-t, új Vectra 1,9td gyári csippel 190LE 400Nm. Nem szoktam sokat versenyezni, de okoztam már meglepetést BMW-snek is. Eddig még csak egy 323-tól kaptam ki, de ott is 210 felett.
mazda-auto.hu | 2006-08-10 08:28
A Mazda6 kivitelekben ott a ködlámpa található, mivel ezekben nem lent a lökhárítóban van elhelyezve. A foglalat max. 55w-os izzó hõjét viseli el.
6mps-zumzum | 2006-08-09 21:24
Mazda 6 mps elsõ világítótestjében az irányjelzõ és a helyzetjelzõ között van egy üres, kihasználatlan izzóhely. A gyár lehet, hogy ezt csak design szempontból alakította ki így, de ide azt hiszem be lehetne tenni egy plusz izzót. Még egy kábel is ott van csatlakozóval ellétva. Kérdésem az lenne, hogy van-e olyan foglalat ami oda passzol, és milyen erösségû izzót lehet oda betenni. A segítséget elöre is köszönöm.