2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-09-07 12:18

Ezt a hangot elég nehéz meghatározni, inkább olyan kottyanás jellegû, talán. MacPherson-ból is sokat ki lehet hozni, de azért az összes igazi sportautóban dupla keresztlengõkaros megoldás van.

lmiklos | 2006-09-07 11:13

Köszönöm a választ! Az a hang, amit ilyenkor ad nem egy fém-fém csikorgó hang, amikor a kormány be van tekerve és az elmber lassan megy? Egyébként azt hiszem a Mitsu is MacPherson, szal akkor itt van a probléma. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2006-09-06 11:59

Imiklos - 1.Köszönjük a pozitív példákat! A hidegindítás utáni dolgok és az olajszint figyelése két döntõ tényezõ, a megbízhatóságot illetõen. 2. A Mazda6 nem igazán tekinthetõ a Mondeo testvérének, ezt mutatja az is, hogy a Mazda6 elsõ felfüggesztése például dupla keresztlengõkaros, míg a Mondeo -jé MacPherson. Az említett kimagasló kanyarodási képességekben nagy szerepet játszik ez a megoldás. A futómûalkatrészek cseréje abszolút nem jellemzõ, inkább beállítási problémák fordulhatnak elõ km teljesítménytõl függetlenül. A kormányrúd szögét kell néha állítani, ha hangot ad.

lmiklos | 2006-09-06 10:36

Még egy kis reklám! Most raktam be a Carismámba KONI versenyfutómûvet. Jó sokba került. Gondoltam ezzel majd legalább úgy tudok autózni, mint a Mazdával... Azt a kanyart, amit a Mazdával 80-al veszek be, azt a Mitsuval csak 70-el tudok, utén le akar potyogni az útról, pedig jó minõségû...... Szal elmentem a végletekig, de még mindig nem tudtam utolérni a ZOOM-ZOOM-ot... Ez van emberek! Kell venni még egy Mazdát. :) Egyébként még múlt nyáron dícsérte egy M%-ös ismerõsöm a menetstabilitást, és azt a kanyart, ahol én 200-al mentem, azt õ szerinte õ nem tudta volna bevenni ennyivel.... Errõl ennyit..... (Pedig BMW M5, nem egy rossz autó)

lmiklos | 2006-09-06 10:24

Mazda-Autóhoz lenne egy kérédsem: Mennyi Mazda volt eddig önöknél futómû hiba miatt? Km-függõen kellene az adat. A Ford Mondeo testvére a Mazdának és ott nagyon sok gond van a futómûvel. Egy idõ után vmi kikopik és nem lehet rendesen megcsinálni (mindig nyikorog), ezt hallottam... Köszi

lmiklos | 2006-09-06 10:20

Gabepotter: Sziasztok, üdv! Nekem ugyan csak 53e km van a Mazdámba, de eddig a legkomolyabb probléma, amit 2 év alatt sem sikerült elhárítania a szervíznek a beltéri világítás alkalmi kikapcsolása volt. Sokat mentem vele autópályán 180+ tartósan, ugyan mindig betartottam az elõírtakat, de még hála Allahnak semmi más probláma nem volt vele, igaz én figyelek arra, hogy hideg motorral ne menjek 1300 1min fölé, meg reggel járatom egy 2 percet, de mást nem kell vele csinálni. Szal ezt azért írom meg Neked, mert nagyon nem lehet elcseszni 83e km alat egy motort. DE! Ha gondolod, próbáld meg a kompressziót, vagy méresd meg. Illetve nézesd meg vkivel, hogyha magas fordulatról indulsz, mennyire kék a füstje. (minél feketébb annál jobb) Sok sikert! Remélem ahogy megveszek join-olsz a Mazda Klubhoz! Hali

mazda-auto.hu | 2006-09-05 08:27

Az Audio/multimédia fórumunkban éppen errõl "beszélünk".

ngytbr | 2006-09-04 22:02

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy m6-ba lehet-e olyan középkonzolt kapni, amibe bele lehet rakni másfajta "rendes" fejegységet is (még ha rondább is lesz tõle).
köszi!

mazda-auto.hu | 2006-09-02 09:24

eldiablo - Ha esetleg vásárlói csoportokat szerveztek majd a jövõben, szívesen adunk emailben egyedi árajánlatokat egy-egy alkatrész mennyiségi megrendelése esetére.

eldiablo | 2006-08-31 22:21

bocs az email cím mazda6club@citromail.hu ha valakit érdekel írjon!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó