2025. Augusztus 16. Szombat - Ábrahám
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
krisz | 2006-10-18 10:58
Érdeklõdnék, hogy az utángyártott xenon beszerelése mennyi idõt vesz igénybe, és hogy a megadott ár ft/db értendõ-e, ill. 17 colos gyári felni kapható-e még és milyen áron?
Köszi
mazda-auto.hu | 2006-10-18 08:04
Még ilyen jellegû, vagy ehhez köthetõ probléma miatt nem kellett autót javítanunk.
steini | 2006-10-17 23:39
Köszi!Most veszek 6ost, ami zsir új, de mát pát hónapja a szalonban álldogál. Mennyire komoly a rozsdásodás probléma a motortérben? Érdemes lenne megnéznem az autót ott is, vagy azért egy vdonat új autónál ez valószinütlen?
mazda-auto.hu | 2006-10-17 16:50
15"-os acélfelnivel jön. A Sport és a Sportkombi kivitelek esetében létezik 1.8i Plusline típus, amely 16" -os alufelnivel van szerelve.
steini | 2006-10-17 16:01
Az 1,8 TE alufelnivel jön vagy csak acélkerekekkel?
mazda-auto.hu | 2006-10-17 15:31
Igen, végül is annyira nem számottevõ a komfortcsökkenés. Xenon: A gyárit utólag nem lehet beszerelni emberi léptékû áron belül, annyi alkatrész cseréjével, beszerelésével járna. Utángyártott, elég jó minõségû szettet pl. éppen ma raktunk be egyet, 81600,-Ft volt az ára.
Mazdatuning | 2006-10-17 15:21
Köszönöm a gyors választ! Végülis a "rázás" miatt annyira nem félek, hiszen két hasonló kategóriájú autóban is ültem, amiben ezek a rugók voltak, és szinte semmit nem veszítettek a komfortjukból még ezeken az utaknak nevezett kátyúfesztiválon is. A padkákkal majd tényleg vigyázni kell, így is elég alacsonyan van az autó. Még egy kérdés: TE felszereltségû a kocsi, így hiányzik a Xenon belõle, amit bánok. Mennyiért lehetne gyári, ill. nem gyárit utólag beszereltetni? Gondolom drágább, ha motor és mosó is beszerelésre kerül.
prwnd | 2006-10-17 13:04
Én annyit jegyeznék meg, hogy egy munkatársam leültette az M6-osát (igaz nem tudom mennyire) és azóta minden kavicson fennakad.
Ki kell szállni belõle ha parkolásnál pl. kisebb bukkanón kell átmenni. Amúgy optikailag nagyon sokat dobott az õ autóján is, és érezhetõen jobb az útfekvése.
mazda-auto.hu | 2006-10-16 08:35
Ha nem zavar, hogy egy kicsit rázósabb az autó, akkor mindenképpen érdemes berakatni a sportrugókat. Még stabilabb lesz az autó, optikailag is jobban mutat és ráadásul a légellenállás is csökken valamelyest, amely nagy sebességnél kisebb fogyasztást és valamivel jobb rugalmasságot eredményez. Tuning: Van már olyan autónk ami 2 éve (70000km) fut ilyen "optimalizált" PCM-mel, és nincs vele gond. Gyorsításkor kicsit jobban füstöl, de más semmi.
Mazdatuning | 2006-10-15 22:50
Üdv.!
Egy CDH 6os Mazda boldog tulaja vagyok. Kérdésem az lenne, hogy érdemes e a stabilitásért Eibach Pro-Kit ültetõrugót (-30mm) tenni az autóba, milyen hatással jár ez hosszútávon? Megéri e belerakni a sportos uttartásért? Másik kérdés az lenne, hogy a +30Ló +50-80Nm szoftveres optimalizáló növelés nem agyontaposott üzemmódban mennyire árthat hosszú távon a kocsinak?
Köszi a választ elõre is!
Mazdás