2025. Május 13. Kedd - Szervác
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2006-10-17 16:50
15"-os acélfelnivel jön. A Sport és a Sportkombi kivitelek esetében létezik 1.8i Plusline típus, amely 16" -os alufelnivel van szerelve.
steini | 2006-10-17 16:01
Az 1,8 TE alufelnivel jön vagy csak acélkerekekkel?
mazda-auto.hu | 2006-10-17 15:31
Igen, végül is annyira nem számottevõ a komfortcsökkenés. Xenon: A gyárit utólag nem lehet beszerelni emberi léptékû áron belül, annyi alkatrész cseréjével, beszerelésével járna. Utángyártott, elég jó minõségû szettet pl. éppen ma raktunk be egyet, 81600,-Ft volt az ára.
Mazdatuning | 2006-10-17 15:21
Köszönöm a gyors választ! Végülis a "rázás" miatt annyira nem félek, hiszen két hasonló kategóriájú autóban is ültem, amiben ezek a rugók voltak, és szinte semmit nem veszítettek a komfortjukból még ezeken az utaknak nevezett kátyúfesztiválon is. A padkákkal majd tényleg vigyázni kell, így is elég alacsonyan van az autó. Még egy kérdés: TE felszereltségû a kocsi, így hiányzik a Xenon belõle, amit bánok. Mennyiért lehetne gyári, ill. nem gyárit utólag beszereltetni? Gondolom drágább, ha motor és mosó is beszerelésre kerül.
prwnd | 2006-10-17 13:04
Én annyit jegyeznék meg, hogy egy munkatársam leültette az M6-osát (igaz nem tudom mennyire) és azóta minden kavicson fennakad.
Ki kell szállni belõle ha parkolásnál pl. kisebb bukkanón kell átmenni. Amúgy optikailag nagyon sokat dobott az õ autóján is, és érezhetõen jobb az útfekvése.
mazda-auto.hu | 2006-10-16 08:35
Ha nem zavar, hogy egy kicsit rázósabb az autó, akkor mindenképpen érdemes berakatni a sportrugókat. Még stabilabb lesz az autó, optikailag is jobban mutat és ráadásul a légellenállás is csökken valamelyest, amely nagy sebességnél kisebb fogyasztást és valamivel jobb rugalmasságot eredményez. Tuning: Van már olyan autónk ami 2 éve (70000km) fut ilyen "optimalizált" PCM-mel, és nincs vele gond. Gyorsításkor kicsit jobban füstöl, de más semmi.
Mazdatuning | 2006-10-15 22:50
Üdv.!
Egy CDH 6os Mazda boldog tulaja vagyok. Kérdésem az lenne, hogy érdemes e a stabilitásért Eibach Pro-Kit ültetõrugót (-30mm) tenni az autóba, milyen hatással jár ez hosszútávon? Megéri e belerakni a sportos uttartásért? Másik kérdés az lenne, hogy a +30Ló +50-80Nm szoftveres optimalizáló növelés nem agyontaposott üzemmódban mennyire árthat hosszú távon a kocsinak?
Köszi a választ elõre is!
Mazdás
mazda-auto.hu | 2006-09-07 12:18
Ezt a hangot elég nehéz meghatározni, inkább olyan kottyanás jellegû, talán. MacPherson-ból is sokat ki lehet hozni, de azért az összes igazi sportautóban dupla keresztlengõkaros megoldás van.
lmiklos | 2006-09-07 11:13
Köszönöm a választ! Az a hang, amit ilyenkor ad nem egy fém-fém csikorgó hang, amikor a kormány be van tekerve és az elmber lassan megy? Egyébként azt hiszem a Mitsu is MacPherson, szal akkor itt van a probléma. Köszönöm
mazda-auto.hu | 2006-09-06 11:59
Imiklos - 1.Köszönjük a pozitív példákat! A hidegindítás utáni dolgok és az olajszint figyelése két döntõ tényezõ, a megbízhatóságot illetõen. 2. A Mazda6 nem igazán tekinthetõ a Mondeo testvérének, ezt mutatja az is, hogy a Mazda6 elsõ felfüggesztése például dupla keresztlengõkaros, míg a Mondeo -jé MacPherson. Az említett kimagasló kanyarodási képességekben nagy szerepet játszik ez a megoldás. A futómûalkatrészek cseréje abszolút nem jellemzõ, inkább beállítási problémák fordulhatnak elõ km teljesítménytõl függetlenül. A kormányrúd szögét kell néha állítani, ha hangot ad.