2025. Május 13. Kedd - Szervác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-10-17 16:50

15"-os acélfelnivel jön. A Sport és a Sportkombi kivitelek esetében létezik 1.8i Plusline típus, amely 16" -os alufelnivel van szerelve.

steini | 2006-10-17 16:01

Az 1,8 TE alufelnivel jön vagy csak acélkerekekkel?

mazda-auto.hu | 2006-10-17 15:31

Igen, végül is annyira nem számottevõ a komfortcsökkenés. Xenon: A gyárit utólag nem lehet beszerelni emberi léptékû áron belül, annyi alkatrész cseréjével, beszerelésével járna. Utángyártott, elég jó minõségû szettet pl. éppen ma raktunk be egyet, 81600,-Ft volt az ára.

Mazdatuning | 2006-10-17 15:21

Köszönöm a gyors választ! Végülis a "rázás" miatt annyira nem félek, hiszen két hasonló kategóriájú autóban is ültem, amiben ezek a rugók voltak, és szinte semmit nem veszítettek a komfortjukból még ezeken az utaknak nevezett kátyúfesztiválon is. A padkákkal majd tényleg vigyázni kell, így is elég alacsonyan van az autó. Még egy kérdés: TE felszereltségû a kocsi, így hiányzik a Xenon belõle, amit bánok. Mennyiért lehetne gyári, ill. nem gyárit utólag beszereltetni? Gondolom drágább, ha motor és mosó is beszerelésre kerül.

prwnd | 2006-10-17 13:04

Én annyit jegyeznék meg, hogy egy munkatársam leültette az M6-osát (igaz nem tudom mennyire) és azóta minden kavicson fennakad.
Ki kell szállni belõle ha parkolásnál pl. kisebb bukkanón kell átmenni. Amúgy optikailag nagyon sokat dobott az õ autóján is, és érezhetõen jobb az útfekvése.

mazda-auto.hu | 2006-10-16 08:35

Ha nem zavar, hogy egy kicsit rázósabb az autó, akkor mindenképpen érdemes berakatni a sportrugókat. Még stabilabb lesz az autó, optikailag is jobban mutat és ráadásul a légellenállás is csökken valamelyest, amely nagy sebességnél kisebb fogyasztást és valamivel jobb rugalmasságot eredményez. Tuning: Van már olyan autónk ami 2 éve (70000km) fut ilyen "optimalizált" PCM-mel, és nincs vele gond. Gyorsításkor kicsit jobban füstöl, de más semmi.

Mazdatuning | 2006-10-15 22:50

Üdv.!

Egy CDH 6os Mazda boldog tulaja vagyok. Kérdésem az lenne, hogy érdemes e a stabilitásért Eibach Pro-Kit ültetõrugót (-30mm) tenni az autóba, milyen hatással jár ez hosszútávon? Megéri e belerakni a sportos uttartásért? Másik kérdés az lenne, hogy a +30Ló +50-80Nm szoftveres optimalizáló növelés nem agyontaposott üzemmódban mennyire árthat hosszú távon a kocsinak?

Köszi a választ elõre is!

Mazdás

mazda-auto.hu | 2006-09-07 12:18

Ezt a hangot elég nehéz meghatározni, inkább olyan kottyanás jellegû, talán. MacPherson-ból is sokat ki lehet hozni, de azért az összes igazi sportautóban dupla keresztlengõkaros megoldás van.

lmiklos | 2006-09-07 11:13

Köszönöm a választ! Az a hang, amit ilyenkor ad nem egy fém-fém csikorgó hang, amikor a kormány be van tekerve és az elmber lassan megy? Egyébként azt hiszem a Mitsu is MacPherson, szal akkor itt van a probléma. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2006-09-06 11:59

Imiklos - 1.Köszönjük a pozitív példákat! A hidegindítás utáni dolgok és az olajszint figyelése két döntõ tényezõ, a megbízhatóságot illetõen. 2. A Mazda6 nem igazán tekinthetõ a Mondeo testvérének, ezt mutatja az is, hogy a Mazda6 elsõ felfüggesztése például dupla keresztlengõkaros, míg a Mondeo -jé MacPherson. Az említett kimagasló kanyarodási képességekben nagy szerepet játszik ez a megoldás. A futómûalkatrészek cseréje abszolút nem jellemzõ, inkább beállítási problémák fordulhatnak elõ km teljesítménytõl függetlenül. A kormányrúd szögét kell néha állítani, ha hangot ad.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó