2025. November 5. Szerda - Imre

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


krisz | 2006-10-18 10:58

Érdeklõdnék, hogy az utángyártott xenon beszerelése mennyi idõt vesz igénybe, és hogy a megadott ár ft/db értendõ-e, ill. 17 colos gyári felni kapható-e még és milyen áron?
Köszi

mazda-auto.hu | 2006-10-18 08:04

Még ilyen jellegû, vagy ehhez köthetõ probléma miatt nem kellett autót javítanunk.

steini | 2006-10-17 23:39

Köszi!Most veszek 6ost, ami zsir új, de mát pát hónapja a szalonban álldogál. Mennyire komoly a rozsdásodás probléma a motortérben? Érdemes lenne megnéznem az autót ott is, vagy azért egy vdonat új autónál ez valószinütlen?

mazda-auto.hu | 2006-10-17 16:50

15"-os acélfelnivel jön. A Sport és a Sportkombi kivitelek esetében létezik 1.8i Plusline típus, amely 16" -os alufelnivel van szerelve.

steini | 2006-10-17 16:01

Az 1,8 TE alufelnivel jön vagy csak acélkerekekkel?

mazda-auto.hu | 2006-10-17 15:31

Igen, végül is annyira nem számottevõ a komfortcsökkenés. Xenon: A gyárit utólag nem lehet beszerelni emberi léptékû áron belül, annyi alkatrész cseréjével, beszerelésével járna. Utángyártott, elég jó minõségû szettet pl. éppen ma raktunk be egyet, 81600,-Ft volt az ára.

Mazdatuning | 2006-10-17 15:21

Köszönöm a gyors választ! Végülis a "rázás" miatt annyira nem félek, hiszen két hasonló kategóriájú autóban is ültem, amiben ezek a rugók voltak, és szinte semmit nem veszítettek a komfortjukból még ezeken az utaknak nevezett kátyúfesztiválon is. A padkákkal majd tényleg vigyázni kell, így is elég alacsonyan van az autó. Még egy kérdés: TE felszereltségû a kocsi, így hiányzik a Xenon belõle, amit bánok. Mennyiért lehetne gyári, ill. nem gyárit utólag beszereltetni? Gondolom drágább, ha motor és mosó is beszerelésre kerül.

prwnd | 2006-10-17 13:04

Én annyit jegyeznék meg, hogy egy munkatársam leültette az M6-osát (igaz nem tudom mennyire) és azóta minden kavicson fennakad.
Ki kell szállni belõle ha parkolásnál pl. kisebb bukkanón kell átmenni. Amúgy optikailag nagyon sokat dobott az õ autóján is, és érezhetõen jobb az útfekvése.

mazda-auto.hu | 2006-10-16 08:35

Ha nem zavar, hogy egy kicsit rázósabb az autó, akkor mindenképpen érdemes berakatni a sportrugókat. Még stabilabb lesz az autó, optikailag is jobban mutat és ráadásul a légellenállás is csökken valamelyest, amely nagy sebességnél kisebb fogyasztást és valamivel jobb rugalmasságot eredményez. Tuning: Van már olyan autónk ami 2 éve (70000km) fut ilyen "optimalizált" PCM-mel, és nincs vele gond. Gyorsításkor kicsit jobban füstöl, de más semmi.

Mazdatuning | 2006-10-15 22:50

Üdv.!

Egy CDH 6os Mazda boldog tulaja vagyok. Kérdésem az lenne, hogy érdemes e a stabilitásért Eibach Pro-Kit ültetõrugót (-30mm) tenni az autóba, milyen hatással jár ez hosszútávon? Megéri e belerakni a sportos uttartásért? Másik kérdés az lenne, hogy a +30Ló +50-80Nm szoftveres optimalizáló növelés nem agyontaposott üzemmódban mennyire árthat hosszú távon a kocsinak?

Köszi a választ elõre is!

Mazdás

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó