2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsie | 2015-06-28 16:43

 Tisztelt Mazda-auto!  

 

Érdeklődöm,  hogy az autó érintett-e a légzsák visszahívással kapcsolatban?

JMZGG14T231144539

 

Köszönettel.

maja79 | 2015-06-27 09:05

 Üdv. Mazda-auto,Sziaszstok!Van egy kis gond a 6-osommal /2006,143 LE,DPF-es/.Kerem ha valaki tud segitsen,vagy adjon ötletet."Röviden"leirom a törtenetet. Alapjaraton picit benyomtam a kulungpedalt es eleg jol "luktetett",kb.feluton csörgött-zörgött,teljesen benyomva alajarat picit megemelkedett,enyhe bugasssal. Motor allohelyzetben alajaraton gyönyöruen jart,viszont ahogy emeltem a fordulatot kb.1200-nal eleg vadul razott,felette megint gyönyöruen jart.Menetközben picit rezgett az egesz auto mindegy hogy 50-nel vagy 150-nel mentem,idegen eszre se vette volna,de en mar par ezret belehajtottam,tudom,hogy nem ilyen volt. Szerelötöl-szerelöig...,mindenki ravagta,hogy lendkerek. Nincs mas gondoltam,csere. Kuplungtarcsa,szerkezet,kinyomocsapagy,lendkerek,valto olaj cserelve.Mazda szervizben,becsuletes-hozzaertö szakemerek csinaltak ;-).Valoban mind megerett a cserere,viszont: 1200nal allo helyzetben ugyanugy raz,menetközben ugyanugy rezeg,picit benyomott kuplungpedallal ugyanugy "luktet",teljesen benyomva ugyanugy bug es megemelkedik a fordulat,feluton a csörges-zörges megszunt. Jött helyette mas: valtaskor,mikor  gaz fel-kuplung be  es visszaesik a fordulat,furcsa hangot hallani ami elötte nem volt.Mintha valami öntöttvas csöben vagy vödörben zörögne valami arra az 1-2 masodperce mig sebesseget valtok,1töl-6-ig lehet hallani.Befecskendezök,futomu,lengescsillapitok,fekek "geppel" ellenörizve mazda szervizben es autoklubban is.Elöre is köszönöm a segitseget es az ötleteket.Udv. Feco

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 10:53 Fecó részére

 A dízelhez másfajta a keretet, nem zárt hanem rácsos, és úgy alakították ki, hogy az intercooler kapjon hűtést.

pusi65 | 2015-06-25 10:47 BobbyEwing részére

 Itt pedig mintha áteresztené a levegőt körülötte...  és itt is felsorolja az összes kasznit GG,GY http://www.ebay.at/itm/NEBELSCHEINWERFER-H3-rechts-MAZDA-6-GG-GY-07-02-07-05-/231418573359?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35e19f322f

pusi65 | 2015-06-25 10:44 BobbyEwing részére

 Én nem látok GG vagy GY különbségére utaló kitételt, sőt még a dízeleket is felsorolja ez a lista. http://www.ebay.at/itm/Nebelscheinwerfer-Set-Mazda-6-Bj-02-05-H3-VBB-/111493444363?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19f586f30b

 

Viszont tényleg elgondolkodtató, hogy dízelnél az interc.hűtő hogyan kap majd levegőt...

Fecó | 2015-06-25 10:25 mazda-auto.hu2 részére

 Bocs,de tudtommal BobbyEwing Hatosa dízel,ott meg nem illik,kitatakarja az intercooler hűtő nyílását a lökhárítóba beszerelt a lámpa..! :)

 

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:44 Buby89 részére

 2011. évig vezetve van a szervízkönyv.

270.000 km volt benne, és a vezérműszíj cserét is ekkor csinálták meg.

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:38 BobbyEwing részére

Csak a sport lökhárítóba szerelhető ködlámpa. Se a 4, se az 5 ajtóséba nem, ezeknél a fényszóróban van, vagy szerelhető be a ködlámpa.

BobbyEwing | 2015-06-24 02:50

 Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!

 

Autóm 2004es 2.0 dízel, 5 ajtós 6os. Az lenne a kérdésem hogy szeretnék az autómba az első lökhárítóba ködlámpát, neten akartam rendelni, viszont szinte mindegyik fajtához azt írják h csa 4 ajtós sedanba építhető be, az évjárat stimmel. Lehetséges ez? Van különbség a 4 és az 5 ajtós kivitel első lökhárítója között? Ha igen akkor hol tudok ilyen ködlámpát venni ami az enybe jó? Várom a megoldásokat, válaszokat. Köszönöm.

Üdv

pusi65 | 2015-06-23 16:02 Mr Adam részére

 Mivel benzines, kisebb a rizikó. A japán alkatrészek áraikkal magasan a felhőhet súrolják, sajnos el kell hinni a "drága bulit", viszont szerintem a legstabilabb minőségűek. = ha rendesen - de tényleg! - karbantartott japán autót törés nélkül használnak, akkor a legolcsóbb autózásról beszélünk. Bármi ettől eltérő = még a gatya is rámegy. Ez minden japánra értendő, nem csak a Mazda. Természetesen van aki elégedetlen a japánnal, sok a panasza, de ritka az ilyen. Fordítva van ez egyéb márkánál - a márkaszervizek nagy örömére. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó