2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Ricsie | 2015-06-28 16:43
Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődöm, hogy az autó érintett-e a légzsák visszahívással kapcsolatban?
JMZGG14T231144539
Köszönettel.
maja79 | 2015-06-27 09:05
Üdv. Mazda-auto,Sziaszstok!Van egy kis gond a 6-osommal /2006,143 LE,DPF-es/.Kerem ha valaki tud segitsen,vagy adjon ötletet."Röviden"leirom a törtenetet. Alapjaraton picit benyomtam a kulungpedalt es eleg jol "luktetett",kb.feluton csörgött-zörgött,teljesen benyomva alajarat picit megemelkedett,enyhe bugasssal. Motor allohelyzetben alajaraton gyönyöruen jart,viszont ahogy emeltem a fordulatot kb.1200-nal eleg vadul razott,felette megint gyönyöruen jart.Menetközben picit rezgett az egesz auto mindegy hogy 50-nel vagy 150-nel mentem,idegen eszre se vette volna,de en mar par ezret belehajtottam,tudom,hogy nem ilyen volt. Szerelötöl-szerelöig...,mindenki ravagta,hogy lendkerek. Nincs mas gondoltam,csere. Kuplungtarcsa,szerkezet,kinyomocsapagy,lendkerek,valto olaj cserelve.Mazda szervizben,becsuletes-hozzaertö szakemerek csinaltak ;-).Valoban mind megerett a cserere,viszont: 1200nal allo helyzetben ugyanugy raz,menetközben ugyanugy rezeg,picit benyomott kuplungpedallal ugyanugy "luktet",teljesen benyomva ugyanugy bug es megemelkedik a fordulat,feluton a csörges-zörges megszunt. Jött helyette mas: valtaskor,mikor gaz fel-kuplung be es visszaesik a fordulat,furcsa hangot hallani ami elötte nem volt.Mintha valami öntöttvas csöben vagy vödörben zörögne valami arra az 1-2 masodperce mig sebesseget valtok,1töl-6-ig lehet hallani.Befecskendezök,futomu,lengescsillapitok,fekek "geppel" ellenörizve mazda szervizben es autoklubban is.Elöre is köszönöm a segitseget es az ötleteket.Udv. Feco
mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 10:53 Fecó részére
A dízelhez másfajta a keretet, nem zárt hanem rácsos, és úgy alakították ki, hogy az intercooler kapjon hűtést.
pusi65 | 2015-06-25 10:47 BobbyEwing részére
Itt pedig mintha áteresztené a levegőt körülötte... és itt is felsorolja az összes kasznit GG,GY http://www.ebay.at/itm/NEBELSCHEINWERFER-H3-rechts-MAZDA-6-GG-GY-07-02-07-05-/231418573359?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35e19f322f
pusi65 | 2015-06-25 10:44 BobbyEwing részére
Én nem látok GG vagy GY különbségére utaló kitételt, sőt még a dízeleket is felsorolja ez a lista. http://www.ebay.at/itm/Nebelscheinwerfer-Set-Mazda-6-Bj-02-05-H3-VBB-/111493444363?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19f586f30b
Fecó | 2015-06-25 10:25 mazda-auto.hu2 részére
Bocs,de tudtommal BobbyEwing Hatosa dízel,ott meg nem illik,kitatakarja az intercooler hűtő nyílását a lökhárítóba beszerelt a lámpa..! :)
mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:44 Buby89 részére
2011. évig vezetve van a szervízkönyv.
270.000 km volt benne, és a vezérműszíj cserét is ekkor csinálták meg.
mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:38 BobbyEwing részére
Csak a sport lökhárítóba szerelhető ködlámpa. Se a 4, se az 5 ajtóséba nem, ezeknél a fényszóróban van, vagy szerelhető be a ködlámpa.
BobbyEwing | 2015-06-24 02:50
Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!
Autóm 2004es 2.0 dízel, 5 ajtós 6os. Az lenne a kérdésem hogy szeretnék az autómba az első lökhárítóba ködlámpát, neten akartam rendelni, viszont szinte mindegyik fajtához azt írják h csa 4 ajtós sedanba építhető be, az évjárat stimmel. Lehetséges ez? Van különbség a 4 és az 5 ajtós kivitel első lökhárítója között? Ha igen akkor hol tudok ilyen ködlámpát venni ami az enybe jó? Várom a megoldásokat, válaszokat. Köszönöm.
Üdv
pusi65 | 2015-06-23 16:02 Mr Adam részére
Mivel benzines, kisebb a rizikó. A japán alkatrészek áraikkal magasan a felhőhet súrolják, sajnos el kell hinni a "drága bulit", viszont szerintem a legstabilabb minőségűek. = ha rendesen - de tényleg! - karbantartott japán autót törés nélkül használnak, akkor a legolcsóbb autózásról beszélünk. Bármi ettől eltérő = még a gatya is rámegy. Ez minden japánra értendő, nem csak a Mazda. Természetesen van aki elégedetlen a japánnal, sok a panasza, de ritka az ilyen. Fordítva van ez egyéb márkánál - a márkaszervizek nagy örömére. :)