2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ricsie | 2015-06-28 16:43

 Tisztelt Mazda-auto!  

 

Érdeklődöm,  hogy az autó érintett-e a légzsák visszahívással kapcsolatban?

JMZGG14T231144539

 

Köszönettel.

maja79 | 2015-06-27 09:05

 Üdv. Mazda-auto,Sziaszstok!Van egy kis gond a 6-osommal /2006,143 LE,DPF-es/.Kerem ha valaki tud segitsen,vagy adjon ötletet."Röviden"leirom a törtenetet. Alapjaraton picit benyomtam a kulungpedalt es eleg jol "luktetett",kb.feluton csörgött-zörgött,teljesen benyomva alajarat picit megemelkedett,enyhe bugasssal. Motor allohelyzetben alajaraton gyönyöruen jart,viszont ahogy emeltem a fordulatot kb.1200-nal eleg vadul razott,felette megint gyönyöruen jart.Menetközben picit rezgett az egesz auto mindegy hogy 50-nel vagy 150-nel mentem,idegen eszre se vette volna,de en mar par ezret belehajtottam,tudom,hogy nem ilyen volt. Szerelötöl-szerelöig...,mindenki ravagta,hogy lendkerek. Nincs mas gondoltam,csere. Kuplungtarcsa,szerkezet,kinyomocsapagy,lendkerek,valto olaj cserelve.Mazda szervizben,becsuletes-hozzaertö szakemerek csinaltak ;-).Valoban mind megerett a cserere,viszont: 1200nal allo helyzetben ugyanugy raz,menetközben ugyanugy rezeg,picit benyomott kuplungpedallal ugyanugy "luktet",teljesen benyomva ugyanugy bug es megemelkedik a fordulat,feluton a csörges-zörges megszunt. Jött helyette mas: valtaskor,mikor  gaz fel-kuplung be  es visszaesik a fordulat,furcsa hangot hallani ami elötte nem volt.Mintha valami öntöttvas csöben vagy vödörben zörögne valami arra az 1-2 masodperce mig sebesseget valtok,1töl-6-ig lehet hallani.Befecskendezök,futomu,lengescsillapitok,fekek "geppel" ellenörizve mazda szervizben es autoklubban is.Elöre is köszönöm a segitseget es az ötleteket.Udv. Feco

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 10:53 Fecó részére

 A dízelhez másfajta a keretet, nem zárt hanem rácsos, és úgy alakították ki, hogy az intercooler kapjon hűtést.

pusi65 | 2015-06-25 10:47 BobbyEwing részére

 Itt pedig mintha áteresztené a levegőt körülötte...  és itt is felsorolja az összes kasznit GG,GY http://www.ebay.at/itm/NEBELSCHEINWERFER-H3-rechts-MAZDA-6-GG-GY-07-02-07-05-/231418573359?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35e19f322f

pusi65 | 2015-06-25 10:44 BobbyEwing részére

 Én nem látok GG vagy GY különbségére utaló kitételt, sőt még a dízeleket is felsorolja ez a lista. http://www.ebay.at/itm/Nebelscheinwerfer-Set-Mazda-6-Bj-02-05-H3-VBB-/111493444363?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19f586f30b

 

Viszont tényleg elgondolkodtató, hogy dízelnél az interc.hűtő hogyan kap majd levegőt...

Fecó | 2015-06-25 10:25 mazda-auto.hu2 részére

 Bocs,de tudtommal BobbyEwing Hatosa dízel,ott meg nem illik,kitatakarja az intercooler hűtő nyílását a lökhárítóba beszerelt a lámpa..! :)

 

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:44 Buby89 részére

 2011. évig vezetve van a szervízkönyv.

270.000 km volt benne, és a vezérműszíj cserét is ekkor csinálták meg.

mazda-auto.hu2 | 2015-06-25 09:38 BobbyEwing részére

Csak a sport lökhárítóba szerelhető ködlámpa. Se a 4, se az 5 ajtóséba nem, ezeknél a fényszóróban van, vagy szerelhető be a ködlámpa.

BobbyEwing | 2015-06-24 02:50

 Tisztelt Mazda Autó és Fórumozók!

 

Autóm 2004es 2.0 dízel, 5 ajtós 6os. Az lenne a kérdésem hogy szeretnék az autómba az első lökhárítóba ködlámpát, neten akartam rendelni, viszont szinte mindegyik fajtához azt írják h csa 4 ajtós sedanba építhető be, az évjárat stimmel. Lehetséges ez? Van különbség a 4 és az 5 ajtós kivitel első lökhárítója között? Ha igen akkor hol tudok ilyen ködlámpát venni ami az enybe jó? Várom a megoldásokat, válaszokat. Köszönöm.

Üdv

pusi65 | 2015-06-23 16:02 Mr Adam részére

 Mivel benzines, kisebb a rizikó. A japán alkatrészek áraikkal magasan a felhőhet súrolják, sajnos el kell hinni a "drága bulit", viszont szerintem a legstabilabb minőségűek. = ha rendesen - de tényleg! - karbantartott japán autót törés nélkül használnak, akkor a legolcsóbb autózásról beszélünk. Bármi ettől eltérő = még a gatya is rámegy. Ez minden japánra értendő, nem csak a Mazda. Természetesen van aki elégedetlen a japánnal, sok a panasza, de ritka az ilyen. Fordítva van ez egyéb márkánál - a márkaszervizek nagy örömére. :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó